ps3 slim - pionowo?

Data: 2010-02-01 09:35:47
Autor: Catalyst
ps3 slim - pionowo?
Można czy trzeba kombinować z ustawieniem ps3 slim w pionie?

Pozdr

Data: 2010-02-01 09:50:49
Autor: nzwei
ps3 slim - pionowo?
Catalyst pisze:
Można czy trzeba kombinować z ustawieniem ps3 slim w pionie?

Pozdr
Zdaje się, że trzeba mieć stojak specjalny i jeszcze się logo nie przekręca :D

Data: 2010-02-01 09:52:38
Autor: Katanka
ps3 slim - pionowo?
Catalyst wrote:
Można czy trzeba kombinować z ustawieniem ps3 slim w pionie?

Tylko stojaczek wchodzi w grę.

--
Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

Data: 2010-02-01 10:18:57
Autor: Catalyst
ps3 slim - pionowo?
Dzięki za odp.

Kurde co za gówno...

Data: 2010-02-01 10:23:51
Autor: Ziomall
ps3 slim - pionowo?
Kurde co za gówno...

Czy ja wiem? W PS2 bylo tak samo. Skoro na konsoli nie zarabiaja to moze na stojaczkach zbija fortune? ;)

Pozdr.
Ziomall

Data: 2010-02-01 10:36:26
Autor: nzwei
ps3 slim - pionowo?
Catalyst pisze:
Dzięki za odp.

Kurde co za gówno...

Obwiniam fizykę.

Data: 2010-02-01 11:52:54
Autor: Mirek Ptak
ps3 slim - pionowo?
Dnia 2010-02-01 10:36,  *nzwei* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Catalyst pisze:
Dzięki za odp.

Kurde co za gówno...

Obwiniam fizykę.

Na szczęście chlebak nie wie o fizyce i stoi pięknie w pionie :)
Slim jest widać lepiej uczona ;)

pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-02-02 16:39:03
Autor: SirMike
ps3 slim - pionowo?
On 2010-02-01 10:18, Catalyst wrote:
Dzięki za odp.

Kurde co za gówno...

E tam, jak leży jest bardzo ładna :)

--
SirMike
http://dubscore.pl

Data: 2010-02-03 07:17:27
Autor: KILu
ps3 slim - pionowo?
Catalyst wrote:
Dzięki za odp.

Kurde co za gówno...

Oj tam, te 20 zl mozna odzalowac.
http://dealextreme.com/details.dx/sku.30040

PS. Na dealextreme radze uwazac - uzaleznia. Ale przy tych cenach da sie z takim uzaleznieniem zyc.

--
KILu

Data: 2010-02-06 13:48:06
Autor: PW
ps3 slim - pionowo?
KILu pisze:
Catalyst wrote:
Dzięki za odp.

Kurde co za gówno...

Oj tam, te 20 zl mozna odzalowac.
http://dealextreme.com/details.dx/sku.30040

Nieoryginalna podstawka.
Ciekaw jestem jak to jest z tymi podstawkami, biorąc pod uwagę chłodzenie konsoli. Otwory znajdują się właśnie na bokach obudowy, a stawiając konsolę na jednym z boków w standzie - zasłaniamy jedną stronę. Dlatego właśnie wolałbym oryginalny VS od sony, który jest "pewny", tyle, że ciężko go dostać, no i cena jest zaporowa...

No ale chyba się skuszę na ten model z nadzieją, że nie jest skonstruowany "wadliwie". Do tego zawsze mogę dokupić inne akcesoria do NDS, PSP, itp. :) i wszystko przyjdzie w jednej paczce.

> PS. Na dealextreme radze uwazac - uzaleznia. Ale przy tych cenach da
> sie z takim uzaleznieniem zyc.

Hmmm... do będzie dopiero mój pierwszy zakup tam :)

--
PW

Data: 2010-02-09 18:19:13
Autor: PW
ps3 slim - pionowo?
PW pisze:
 > PS. Na dealextreme radze uwazac - uzaleznia. Ale przy tych cenach da
 > sie z takim uzaleznieniem zyc.

Hmmm... do będzie dopiero mój pierwszy zakup tam :)

Miałem kupić Vertical Stand.... no i skończyło się na 12 przedmiotach.
A kysz... Dealextreme :)

--
PW

Data: 2010-02-09 18:32:31
Autor: Artur Bross
ps3 slim - pionowo?
PW pisze:
PW pisze:
> [...]

Hmmm... do będzie dopiero mój pierwszy zakup tam :)

Miałem kupić Vertical Stand.... no i skończyło się na 12 przedmiotach.

A serio, wysyłają za darmo? Przesyłka wliczona w cenę?

Data: 2010-02-01 11:48:43
Autor: Catalyst
ps3 slim - pionowo?

"Catalyst" <c3a2ta2ly2st@interia.pl> wrote in message news:hk63p6$8lt$1inews.gazeta.pl...
Można czy trzeba kombinować z ustawieniem ps3 slim w pionie?

Pozdr

OKŁAMALIŚCIE MNIE!!!111
http://zotaku.com/2009/08/20/ps3-slim-vertical-position/

;)

Pozdr
CAT

Data: 2010-02-01 12:19:32
Autor: nzwei
ps3 slim - pionowo?
Hehe, nie okłamaliśmy Cię, tylko Cię ochraniamy. on dostał konsolę za darmo. Jak mu się zjebie na podłogę to wzruszy ramionami i koniec dramatu. W twoim wypadku było by chyba gorzej. :D

Data: 2010-02-01 13:14:03
Autor: Daniel \"kiszony\" Kurman
ps3 slim - pionowo?
Dnia 2010-02-01 11:48, Catalyst napisał (a):

[...]

A nie możesz przykombinować trochę? Postawić między książki czy coś? ;P

--
kiszony

Data: 2010-02-03 11:50:55
Autor: kamil
ps3 slim - pionowo?

"Daniel "kiszony" Kurman" <kiszony@gmail.com> wrote in message news:hk6gjs$6ap$1news.onet.pl...
[...]

Plasteline miedzy szafke a konsole?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-02-06 13:49:34
Autor: PW
ps3 slim - pionowo?
kamil pisze:
A nie możesz przykombinować trochę? Postawić między książki czy coś? ;P

Plasteline miedzy szafke a konsole?

Ja używam aktualnie gumki do mazania, która podpiera konsolę od spodu na tym schodku, więc jest w miarę stabilna. Problem w tym, że mam kota w domu, więc wolę mimo wszystko jednak zakupić Vertical Stand :)

--
PW

ps3 slim - pionowo?