ps3 w tesco

Data: 2009-06-12 19:13:40
Autor: Pablo Puertorican
ps3 w tesco
Dzisiaj widziałem w tesco zalegajace ps3 w cenie 1190 zł (zero dod. gier co prawda). Teraz jest tam promocja -22% to chyba moze byc ciekawe, wychodzi 950 zeta za nowke ze sklepu?

pozdrawiam

Maciek

Data: 2009-06-12 22:35:00
Autor: SirMike
ps3 w tesco
Pablo Puertorican wrote:
Dzisiaj widziałem w tesco zalegajace ps3 w cenie 1190 zł (zero dod. gier co prawda). Teraz jest tam promocja -22% to chyba moze byc ciekawe, wychodzi 950 zeta za nowke ze sklepu?

Obnizajac vat pewnie podniesli lekko cene ;) znana praktyka

--
SirMike - http://www.sirmike.org
C makes it easy to shoot yourself in the foot;

Data: 2009-06-13 01:05:43
Autor: KILu
ps3 w tesco
Pablo Puertorican wrote:
Dzisiaj widziałem w tesco zalegajace ps3 w cenie 1190 zł (zero dod.
gier co prawda). Teraz jest tam promocja -22% to chyba moze byc
ciekawe

Ta promocja nie obejmuje elektroniki, przynajmniej tak wynika z ulotki
(Poznan).

k,

Data: 2009-06-13 10:00:54
Autor: PW
ps3 w tesco
KILu pisze:
Pablo Puertorican wrote:
[...]

Z gazetki na stronie Tesco wynika, ze to jest promocja na wybrane artykuly. Czy ktos juz byl i sprawdzil?

--
PW

ps3 w tesco