psp

Data: 2010-07-31 09:55:22
Autor: @dams
psp
Mam pytanie - gdybym chciał kupić na allegro psp to jaki model wybrać jakość/cena. Nie za bardzo się na tym znam i nie wiem czego unikać a widzę tego od groma jakieś slim, 3004 etc etc czy są jakieś większe różnice między poszczególnymi modelami?

pzdr
@dams

Data: 2010-07-31 15:09:17
Autor: Katanka
psp
@dams wrote:
[...]

Bierz 2004 :) Różnice są, ale najlepsza relacja jakość/cena jest w przypadku 2004.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-08-01 20:53:52
Autor: Mithos
psp
W dniu 2010-07-31 15:09, Katanka pisze:
Bierz 2004 :) Różnice są, ale najlepsza relacja jakość/cena jest w
przypadku 2004.

Chyba 3004. Ma najlepszy wyświetlacz.

--
Mithos

Data: 2010-08-02 07:07:36
Autor: Katanka
psp
Mithos wrote:
W dniu 2010-07-31 15:09, Katanka pisze:
Bierz 2004 :) Różnice są, ale najlepsza relacja jakość/cena jest w
przypadku 2004.

Chyba 3004. Ma najlepszy wyświetlacz.

Jest droższa, a ma wkurzające linie, które mnie drazniły. 2004 nie był tak jasny i wyrazisty, ale tych linii nie posiadał.

Data: 2010-08-02 17:37:54
Autor: SirMike
psp
On 2010-08-02 07:07, Katanka wrote:
Mithos wrote:
[...]

Ja polecam 3004 wlasnie ze wzgledu na lepsze kolory i jakosc
wyswietlanego obrazu. Te "linie" przestajesz zauwazac po kilku godzinach :)

--
SirMike - http://www.sirmike.org
C makes it easy to shoot yourself in the foot;

Data: 2010-08-02 19:30:06
Autor: Mithos
psp
W dniu 2010-08-02 17:37, SirMike pisze:
Ja polecam 3004 wlasnie ze wzgledu na lepsze kolory i jakosc
wyswietlanego obrazu. Te "linie" przestajesz zauwazac po kilku godzinach :)

Ja te linie widzę tylko wtedy kiedy ich specjalnie szukam. A ekran znacznie lepszy. 3004 > 2004 IMO.

--
Mithos

Data: 2010-08-02 19:58:19
Autor: Michał Gancarski
psp
On Mon, 02 Aug 2010 19:30:06 +0200, Mithos wrote:

[...]

A jak do tego ma się PSP Go?

--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

Data: 2010-08-02 20:58:16
Autor: Katanka
psp
Michał Gancarski wrote:
[...]

PSP go z zasady nie kupujemy, jako sprzeciw na wprowadzenie drakońskich cen w cyfrowej dystrybucji :P

Data: 2010-08-02 21:19:20
Autor: SirMike
psp
On 2010-08-02 20:58, Katanka wrote:
Michał Gancarski wrote:
[...]

Powiedział Katanka, który wydał fortunę na crapy, które wyszły na PS3 ;) Hehe, bede Ci to wypominal do konca zycia ;)

Ale już na poważnie. PSP Go to rzeczywiście jest mała pomyłka, głównie ze względu na cenę gier. Sam wyświetlacz (oprócz tego, że ciut mniejszy) z tego co pamiętam jest technologicznie podobny do 3004

--
SirMike
http://dubscore.pl

Data: 2010-08-03 09:21:15
Autor: Katanka
psp
SirMike wrote:

[...]

No ale jest różnica. Na PSP nie masz wyjścia i MUSZISZ kupować w cyfrowej dystrybucji. Kolejna róznica? Posiadając PSP 3004 możesz daną grę kupić w pudełku i postawic na półce - posiadając PSP Go nie da się. Podobnie jak w przypadku gier z PSN, nie kupię ich w pudełkach, ale też nie mam możliwości zakupu innego modelu PS3, aby gry z PSN kupować w pudełkach. Gdybym miał taką mozliwość, to bym na PSN nic nie kupił.

Data: 2010-08-03 00:25:24
Autor: neuro
psp

   Czy na 3004 jest już homebrew, czy nadal dupa?

pozdr,
p.

Data: 2010-08-03 09:47:51
Autor: Katanka
psp
neuro wrote:
   Czy na 3004 jest już homebrew, czy nadal dupa?

Niestety w tej materii jestem dupa :) Od czasów 1004 nie interesowałem się przeróbkami.

Data: 2010-08-03 02:08:54
Autor: neuro
psp
On Aug 3, 9:47 am, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:

Niestety w tej materii jestem dupa :) Od czasów 1004 nie interesowałem się
przeróbkami.

    Mnie interesuje ze wzgl. na emulator Amigi, chyba jedyny na
przenośne.

p.

Data: 2010-08-03 12:01:17
Autor: kamil
psp

"neuro" <neuro6@gmail.com> wrote in message news:f64d3271-3d8c-49c8-9061-17aa31f422eai24g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Dziala jakos sensownie? Przyznam ze nie probowalem, bo najprostsze MAME potrafia sie przycinac nawet.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-03 14:42:02
Autor: KAM_
psp
W dniu 2010-08-03 13:01, kamil pisze:

Mnie interesuje ze wzgl. na emulator Amigi, chyba jedyny na
przenośne.

Dziala jakos sensownie? Przyznam ze nie probowalem, bo najprostsze MAME
potrafia sie przycinac nawet.

Ja testowałem dwa i niestety działały bardzo słabo. Kłopot był nawet z emulacją gołej A500 z muzyką.

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2010-08-03 07:04:38
Autor: neuro
psp
On Aug 3, 2:42 pm, KAM_ <karp...@wp.pl.SRAMNASPAM> wrote:

Ja testowałem dwa i niestety działały bardzo słabo. Kłopot był nawet z
emulacją gołej A500 z muzyką.

   Na UAE skończyłem "Dreamweb" w wersji AGA - bez żadnych
problemów ;)
A że ponoć "Perihelion" hula na porcie PSP, kusi mnie mocno...

p.

Data: 2010-08-03 18:18:50
Autor: KAM_
psp
W dniu 2010-08-03 16:04, neuro pisze:
On Aug 3, 2:42 pm, KAM_<karp...@wp.pl.SRAMNASPAM>  wrote:

Ja testowałem dwa i niestety działały bardzo słabo. Kłopot był nawet z
emulacją gołej A500 z muzyką.

    Na UAE skończyłem "Dreamweb" w wersji AGA - bez Ĺźadnych
problemĂłw ;)

Z dźwiękiem?

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2010-08-03 09:36:20
Autor: neuro
psp
On 3 Sie, 18:18, KAM_ <karp...@wp.pl.SRAMNASPAM> wrote:

>     Na UAE skończyłem "Dreamweb" w wersji AGA - bez żadnych
> problemów ;)

Z dźwiękiem?

    Oczywiście. Muzyka w tej grze to jeden z moich ukochanych
soundtracków!
Chcesz ROM-y ;)

p.

Data: 2010-08-03 18:40:43
Autor: Michał Gancarski
psp
On Tue, 3 Aug 2010 09:36:20 -0700 (PDT), neuro wrote:

[...]

Piraci!

--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

Data: 2010-08-04 00:14:14
Autor: neuro
psp
On Aug 3, 6:40 pm, Michał Gancarski <znajdz.mni...@sieci.com> wrote:

Piraci!

   Dreamweb to już abandonware :p

p.

Data: 2010-08-04 10:28:42
Autor: Michał Gancarski
psp
On Wed, 4 Aug 2010 00:14:14 -0700 (PDT), neuro wrote:

On Aug 3, 6:40 pm, Michał Gancarski <znajdz.mni...@sieci.com> wrote:

Piraci!

   Dreamweb to już abandonware :p

Nie no, śmieję się. Ale nie ma czegoś takiego jak abandonware, tzn. to
nadal jest piractwo. (Nie, nie potępiam :-)).

--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

Data: 2010-08-03 18:54:48
Autor: Mithos
psp
W dniu 2010-08-03 09:21, Katanka pisze:
[...]

Jednakże PSP Go jest mniejsze, a aktualnie jest promocja 10 gier gratis i wychodzi to całkiem korzystnie.

Dodatkowo aktualnie seria Essentials mocno obniżyła ceny gier, poza tym sporo gier kosztuje całkiem niewiele (niby dalej ciut drożej niż na UMD ale za to sporą bibliotekę można mieć zawsze ze sobą).

--
Mithos

Data: 2010-08-03 19:01:13
Autor: Katanka
psp
Mithos wrote:
[...]

Kolejne wady PSP Go?

- nie da się grać w gry z róznych regionów, jak juz się zdecydujesz na jedej to jesteś do niego uwiązany
- 5 aktywacji konta i gry znikają
- nie odsprzedasz gier na Allegro jak ci sie znudzą, a kieszonsolka się szybko potrafi znudzić
- ograniczona ilośc gier na PSN

Data: 2010-08-03 19:25:15
Autor: Mithos
psp
W dniu 2010-08-03 19:01, Katanka pisze:
- nie da się grać w gry z róznych regionów, jak juz się zdecydujesz na
jedej to jesteś do niego uwiązany

Nie każdego to interesuje.

- 5 aktywacji konta i gry znikają

Przecież możesz dezaktywować konta więc co to za wada ?

- nie odsprzedasz gier na Allegro jak ci sie znudzą, a kieszonsolka się
szybko potrafi znudzić

To prawda ale odsprzedaż gier na PSP to i tak porażka, skoro w kilka miesięcy gra potrafi spaść ze 120 PLN na 50 PLN (nówka, folia). Nówki essentials kosztują ok 30 PLN to po ile je można odsprzedać ?

- ograniczona ilośc gier na PSN

To akurat fakt :( Gdyby Lumines było dostępne na PSN to bym pewnie już kupił PSP Go.

PSP Go można kupić w sklepie za 749-799 PLN (nowe konsole od osób fizycznych po 600-700 PLN) i obecnie dostajemy gratis 10 gier wartych ok 400 PLN. Wychodzi 200-400 PLN za sprzęt na którym mamy wiele świetnych gier na przenośny sprzęt.

--
Mithos

Data: 2010-08-03 23:05:03
Autor: Michał Gancarski
psp
On Tue, 03 Aug 2010 19:25:15 +0200, Mithos wrote:

[...]

[...]

To są w sumie chyba zalety posiadania nie-GO :-) Bo skoro tanie, to tanie.

[...]

A to jest 10 dowolnych gier?

--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

Data: 2010-08-04 23:00:23
Autor: Mithos
psp
W dniu 2010-08-03 23:05, Michał Gancarski pisze:
A to jest 10 dowolnych gier?

Niestety nie. Tym niemniej oferta jest całkiem niezła.

Osobiście też używam 3004 ale byłbym skłonny kupić Go np. z uwagi na to, że jest mniejsze. Aczkolwiek musiałby być jakaś fajna promocja + jakaś fajna cena :)

--
Mithos

Data: 2010-08-02 20:58:52
Autor: Katanka
psp
SirMike wrote:

[...]

Myslę, że to sprawa indywidualna. W każdym razie miałem 1004, 2004 i 3004 i zdecydowanie najlepiej grało mi się na 2004. No i cena nizsza :)