psp

Data: 2011-04-26 18:43:34
Autor: zeb
psp
1 Czytasz masz max 5 zdań lub max 5 linii na długość swojego ekranu,
2 nie klikasz w jakiekolwiek linki.
3 komentujesz tylko poprawną polszczyznę. Język Polski jest tylko jeden,
4 komentujesz tylko zrozumiany post (bez ortografii),
5 reszta to chłam partyjnych przydupasów !!!

PROSTE !

Data: 2011-04-26 17:01:53
Autor: MH
psp
zeb <zebkon@vp.pl> napisał(a):
1 Czytasz masz max 5 zdaĹ&#65533; lub max 5 linii na dĹ&#65533;ugoĹ&#65533;Ä&#65533; swojego ekranu,
2 nie klikasz w jakiekolwiek linki.
3 komentujesz tylko poprawnÄ&#65533; polszczyznÄ&#65533;. JÄ&#65533;zyk Polski jest tylko jeden,
4 komentujesz tylko zrozumiany post (bez ortografii),
5 reszta to chĹ&#65533;am partyjnych przydupasĂłw !!!

PROSTE !

==================

Eee tam ... To taki Hyde Park. Jest tu paru (wydaje się) partyjnych
przydupasów , paru zindoktrynowanych szaleńców , ot taki przekrój
społeczeństwa. Jedyne co irytuje , to fakt nieposzanowania demokracji przez
zwolenników demokracji. Bo demokracja może być tylko jedna i to nie przez
nieporozumienie...

MH

Data: 2011-04-26 19:20:47
Autor: zeb
psp
W dniu 2011-04-26 19:01,  MH pisze:
  Bo demokracja może być tylko jedna i to nie przez
nieporozumienie...
Bo demokracja jest tylko jedna... tylko która lub czyja ?

Data: 2011-04-26 18:13:16
Autor: MH
psp
zeb <zebkon@vp.pl> napisał(a):
W dniu 2011-04-26 19:01,  MH pisze:
>   Bo demokracja może być tylko jedna i to nie przez
> nieporozumienie...
Bo demokracja jest tylko jedna... tylko która lub czyja ?

======================

Jeszcze raz powołam się na klasyka :  Demokratycznie wybrany prezydent został
wybrany przez nieporozumienie. Wszystko co jest nieporozumieniem , jest
oczywistaoczywistość złem klasycznym przeczącym zasadom demokracji , chociażby
wybór taki miałby zostać dokonany w demokratycznych wyborach. Proste i
oczywiste !!  I nikt tej ostoi demokracji nie wmówi , że jest inaczej , wszak
wiadomo , że czarne jest białe , a białe jest czarne. A nie na odwrót , choćby
Cię mgła owinęła obłokiem helu i choćbyś po grochówie doznał bombowej
hiperciśnieniowej implozji próżniowej...

MH

Data: 2011-04-26 20:33:54
Autor: u2
psp
W dniu 2011-04-26 20:13,  MH pisze:
Jeszcze raz powołam się na klasyka :  Demokratycznie wybrany prezydent został
wybrany przez nieporozumienie.

Jasne, kaczke wybrali pomylency, dlatego trzeba bylo go odstrzelic.
Bronek gafa zostal osadzony dzieki gigantycznemu falszerstwu prawie 2
mln niewaznych glosow.

Data: 2011-04-26 18:55:51
Autor: u2
psp
W dniu 2011-04-26 18:43, zeb pisze:
1 Czytasz masz max 5 zdań lub max 5 linii na długość swojego ekranu,

Wtedy jesteś tylko debilem. :)

Data: 2011-04-26 18:59:02
Autor: raff
psp

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4db6f918$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-04-26 18:43, zeb pisze:
1 Czytasz masz max 5 zdań lub max 5 linii na długość swojego ekranu,

Wtedy jesteś tylko debilem. :)

Ale un ma ekran tylko na 5 linijek.

R.

Data: 2011-04-26 19:11:39
Autor: zeb
psp
W dniu 2011-04-26 18:59, raff pisze:

[...]

Debila rozpoznaje po jednej góra trzech (własnych linijkach/zdaniach)
sądzisz że to mało ?

Data: 2011-04-26 19:14:48
Autor: zeb
psp

"u2"<u_2@o2.pl> wrote in message
[...]

Sorry ! zamiast debilka miało być respondenta !
bo to ładniej brzmi i tak jakoś badziej inteligentnie :)

Data: 2011-04-26 19:15:28
Autor: zeb
psp

"u2"<u_2@o2.pl> wrote in message
[...]

i bardziej kulturalnie.

Data: 2011-04-26 19:19:27
Autor: u2
psp
[...]

O, to on ma monochromatyczny wyświetlacz :)

Data: 2011-04-26 19:02:05
Autor: zeb
psp
W dniu 2011-04-26 18:55, u2 pisze:
W dniu 2011-04-26 18:43, zeb pisze:
1 Czytasz masz max 5 zdań lub max 5 linii na długość swojego ekranu,

Wtedy jesteś tylko debilem. :)
W znakomitej większości to wystarcza a
jeżeli ktoś nie zrozumie to jest tak jak piszesz :)

Data: 2011-04-26 19:20:54
Autor: u2
psp
W dniu 2011-04-26 19:02, zeb pisze:
[...]

Jaka to melodia ? Name that tune ? :)

Data: 2011-04-26 19:30:24
Autor: zeb
psp
W dniu 2011-04-26 19:20, u2 pisze:
[...]

Szkoda że nie : The Weakest Link

Data: 2011-04-26 19:31:28
Autor: u2
psp
W dniu 2011-04-26 19:30, zeb pisze:
Jaka to melodia ? Name that tune ? :)
Szkoda że nie : The Weakest Link

Szczucie na ludzi jest mi obce, choć oglądałem p.Szczukę w akcji.

Data: 2011-04-26 22:20:17
Autor: matusm
psp

Użytkownik "zeb" <zebkon@vp.pl> napisał w wiadomoœci news:ip6smu$t91$1news.onet.pl...
[...]

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia
matusm

psp