psp

Data: 2013-04-16 13:50:11
Autor: Stachu Chebel
psp
8.00-10.00 Bibliotekarz robi prasówkę o pedałach i tym podobnych
pierdlach. Nikt na te pierdle nie odpowiada....
10.00-12.00 Idzikowski robi prasówkę z Revelsteina. Też nikt nie
odpowiada, ale przynajmniej jest to zabawne, z polotem i ma to sens.

12.00-17.00 NUDY !!

17.00 Budzi się U2..  QRVA!! Co go obudziło??  Chyba ZAMACH !!!

17.30 Budzi się Grzesiu Z. i jego KLON..  Grzesiu Z. robi prasówę z
namiętności KK (patrz wystąpienie Pierona), jego KLON równolegle sra
po raz n-ty ten sam durny tekst.

17.40 Grzesiu Z. rozpoczyna batalię w obronie narodu jedynie
słusznego. KLON jego w koło Macieju dalej to samo..

17.50 Przemysław M. wali jakiegoś linka. Albo jego KLON....

============
Godziny są orientacyjne i nieprzewidywalne. Podałem je ot tak dla jaj.
Niemniej co mi się na tej grupie podoba: Jest w pełni przewidywalna.
Można nie czytać, a i tak wiadomo co kto napisał..  To cholernie
wygodne !!

Data: 2013-04-17 14:30:09
Autor: matusm
psp

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

psp