psp

Data: 2013-04-16 13:53:19
Autor: Stachu Chebel
psp
8.00-10.00 Bibliotekarz robi prasówkę o pedałach i tym podobnych
pierdlach. Nikt na te pierdle nie odpowiada....
10.00-12.00 Idzikowski robi prasówkę z Revelsteina. Też nikt nie
odpowiada, ale przynajmniej jest to zabawne, z polotem i ma to sens.

12.00-17.00 NUDY !!

17.00 Budzi się U2..  QRVA!! Co go obudziło??  Chyba ZAMACH !!!

17.30 Budzi się Grzesiu Z. i jego KLON..  Grzesiu Z. robi prasówę z
namiętności KK (patrz wystąpienie Pierona), jego KLON równolegle sra
po raz n-ty ten sam durny tekst.

17.40 Grzesiu Z. rozpoczyna batalię w obronie narodu jedynie
słusznego. KLON jego w koło Macieju dalej to samo..

17.50 Przemysław M. wali jakiegoś linka. Albo jego KLON....

============
Godziny są orientacyjne i nieprzewidywalne. Podałem je ot tak dla jaj.
Niemniej co mi się na tej grupie podoba: Jest w pełni przewidywalna.
Można nie czytać, a i tak wiadomo co kto napisał..  To cholernie
wygodne !!

AHA!! No i abecadło!!  Też przewidywalny: Mdlmy się o beatyfikację
sryljon raz już...

Data: 2013-04-17 08:39:44
Autor: Trybun
psp

=============

[...]

No ale tak w sumie to o co Ci Stachu chodzi? Nic nie poradzisz że zostało tu paru idiotów, albo facetów którzy nie mogą się powstrzymać przed podawaniem linków do informacji, albo przenosić całych informacji z netu na grupę. I nie ma się co łudzić że nowi użytkownicy dołączą skoro ton nadaje tu paru bełkoczących debilów.. Albo jest to nawet tylko jeden, zmieniający nicki.

Data: 2013-04-17 08:45:15
Autor: Honza
psp
[...]

Ty no ja myslalem ze im ktos placi za naganianie ludzi zeby to gowno czytali a oni poprostu z czystej glupoty to robia .

Data: 2013-04-17 09:18:05
Autor: Bogdan Idzikowski
psp

Użytkownik "Honza" <Honza@projekt.com> napisał w wiadomości news:kklgdl$mdi$2speranza.aioe.org...
[...]

A ty odpowiedziałeś na ten post z brudnej głupoty?

ubawiony niekonsekwencją

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

psp