psychologia internetu

Data: 2009-05-25 18:30:18
Autor: (pj)
psychologia internetu
Ukłony,

http://tinyurl.com/qr29dn

z WIELKˇ pro¶b± o przeczytanie, zwłaszcza do karmi±cych trolli.

--

pozdr
pj

Data: 2009-05-25 13:50:57
Autor: Mika
psychologia internetu
On 25 Maj, 18:30, "(pj)" <jd15...@gmail.com> wrote:
Ukłony,

http://tinyurl.com/qr29dn

z WIELKˇ pro¶b± o przeczytanie, zwłaszcza do karmi±cych trolli.

Nooo dobra juz nie bede, ale mnie naprawde interesuje jakimi ludzmi sa
takie trole, ale jak zaspokoje swoja ciekawosc to obiecuje nigdy
wiecej :)

pozdrawiam
Mika

Data: 2009-05-26 00:25:10
Autor: Sqeeb
psychologia internetu
On Mon, 25 May 2009 13:50:57 -0700 (PDT)
Mika wrote:

> [...]

Nooo dobra juz nie bede, ale mnie naprawde interesuje jakimi ludzmi sa
takie trole, ale jak zaspokoje swoja ciekawosc to obiecuje nigdy

Tia, też do ciekawskich należe. Kto będzie chciał karmić to i tak będzie
dalej karmił, a kto nie ten doda do kf'a i dalej do przodu...

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-26 07:12:17
Autor: gildor
psychologia internetu
Mika pisze:
[...]

o tak
http://www.joemonster.org/i/u/imprezka.jpg

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-27 10:04:44
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
psychologia internetu
gildor napisał(a):
http://www.joemonster.org/i/u/imprezka.jpg

ktory to Ty?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-05-27 10:10:00
Autor: gildor
psychologia internetu
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a):
http://www.joemonster.org/i/u/imprezka.jpg

ktory to Ty?

a nie, mnie już widziałe¶ dzieindziej na charlejó. i obok. nie mogę być na wszystkich imprezach. wontrupka nie da rady.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-27 13:28:40
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
psychologia internetu
gildor napisał(a):
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a):
http://www.joemonster.org/i/u/imprezka.jpg

ktory to Ty?

a nie,

ufff... myslalem ze siedzielismy przy jednym stoliku a ja nie wiedzialem ze Ty to Ty.

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

psychologia internetu