ptaki na słupie

Data: 2011-09-22 07:42:38
Autor: Rafał
ptaki na słupie
Mam przed działką słup i przewody. Teraz ptaki szaleja i siedza całymi dniami na drutach i sraja mi na działke i auto.
Czy sa jakies skuteczne odstraszacze?

Data: 2011-09-22 12:27:12
Autor: Ikselka
ptaki na słupie
Dnia Thu, 22 Sep 2011 07:42:38 +0200, Rafał napisał(a):

Mam przed działką słup i przewody. Teraz ptaki szaleja i siedza całymi dniami na drutach i sraja mi na działke i auto.
Czy sa jakies skuteczne odstraszacze?

Stawiaj samochód gdzie indziej, nie pod drutami - proste.
--
XL

Data: 2011-09-22 12:53:26
Autor: Przesmiewca
ptaki na słupie
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

Stawiaj samochód gdzie indziej, nie pod drutami - proste.

A dzialke tez ma przestawic?

Data: 2011-09-22 16:25:05
Autor: Ikselka
ptaki na słupie
Dnia Thu, 22 Sep 2011 12:53:26 +0200, Przesmiewca napisał(a):

Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

Stawiaj samochód gdzie indziej, nie pod drutami - proste.

A dzialke tez ma przestawic?

Jeśli druty ma nad całą działką, to tak :->
--
XL

Data: 2011-09-22 16:39:25
Autor: Krzysztof 45
ptaki na słupie
Ikselka napisał(a):
Stawiaj samochód gdzie indziej, nie pod drutami - proste.
A dzialke tez ma przestawic?
Jeśli druty ma nad całą działką, to tak :->
A nie prościej druty obciąć?
--
Krzysiek

Data: 2011-09-22 16:46:11
Autor: Ikselka
ptaki na słupie
Dnia Thu, 22 Sep 2011 16:39:25 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

Ikselka napisał(a):
Stawiaj samochód gdzie indziej, nie pod drutami - proste.
A dzialke tez ma przestawic?
Jeśli druty ma nad całą działką, to tak :->
A nie prościej druty obciąć?

Prościej przestawić auto, ale jak ktoś woli walczyć z wiatrakami, to może i
strzelać do ptaszków :->

Według mnie cały problem jest wydumany i bezsensowny.
--
XL

Data: 2011-09-22 17:10:21
Autor: Krzysztof 45
ptaki na słupie
Ikselka napisał(a):
Według mnie cały problem jest wydumany i bezsensowny.
Masz rację. Według Ciebie.
Więc po cholerę zabierasz głupi głos? Uważasz Rafała za kompletnego imbecyla rozwiązując mu problem radą typu przestaw auto?
--
Krzysiek

Data: 2011-09-22 17:22:41
Autor: Ikselka
ptaki na słupie
Dnia Thu, 22 Sep 2011 17:10:21 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

Ikselka napisał(a):
Według mnie cały problem jest wydumany i bezsensowny.
Masz rację. Według Ciebie.
Więc po cholerę zabierasz głupi głos? Uważasz Rafała za kompletnego imbecyla rozwiązując mu problem radą typu przestaw auto?

To Ty powiedziałeś, za kogo ja uważam człowieka nie radzącego sobie z
"bezkonfliktowym" umiejscowieniem JEDNEGO auta wobec drutów energetycznych
które z reguły mają postać długich cienkich linek i zwykle nie
rozpościerają się nikomu nad całą działką, a w tym konkretnym opisanym
przypadku są PRZED działką i pozostaje jeszcze do parkowania teren NIE
przed samą działką oraz przypuszczalnie na niej samej :-)

Ja zaś uważam, że problem jest MONSTRUALNIE śmieszny i pozwól mi się śmiać
do rozpuku, co i tak zresztą czynię, z Twoim pozwoleniem jak i bez niego
:-)
--
XL

Data: 2011-09-22 18:13:28
Autor: Krzysztof 45
ptaki na słupie
Ikselka napisał(a):
To Ty powiedziałeś, za kogo ja uważam człowieka ...]
Forma pytająca nie stwierdza faktu.
Ja zaś uważam, że problem jest MONSTRUALNIE śmieszny
Śmieszny jest dla tych, których to nie dotyczy.
i pozwól mi się śmiać do rozpuku, co i tak zresztą czynię,
Jeżeli zasrane auta, posesje, chodniki, ludzie przez stada ptaków jest
dla ciebie śmieszne, to gratuluje chorego poczucia humoru.

    EOT

--
Krzysiek

Data: 2011-09-22 19:16:08
Autor: Ikselka
ptaki na słupie
Dnia Thu, 22 Sep 2011 18:13:28 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

Ikselka napisał(a):
[...]

Martwi mnie jedynie zasrywanie świata przez LUDZI. Ptakom pozwalam.

A tym, którym gulka lata, bo im ptaszek na wypolerowane autko srywa,
polecam dzień bez samochodu i pójście(!!!) na "Ptaki" Hitchcock'a - będą
mogli jeszcze lepiej nakręcić :-)

--
XL

Data: 2011-09-22 19:25:42
Autor: Ikselka
ptaki na słupie

Ikselka napisał(a):
[...]

się

mogli jeszcze lepiej nakręcić :-)

EOT --
XL

Data: 2011-09-23 08:01:59
Autor: Rafał
ptaki na słupie
akurat druty mam nad parkingiem

Data: 2011-10-05 11:14:57
Autor: Pooh
ptaki na słupie
Dnia Thu, 22 Sep 2011 16:46:11 +0200, Ikselka napisał(a):
Prościej przestawić auto
A to zależy od upierdliwości sąsiada.
U siebie staję przed posesją, na całej jej długości są w tym miejscu druty
i ptaki paskudzą - szczególnie w okresie jesiennym (winogron, jarzębina).
Jak postawię auto po drugiej stronie uliczki (tył działki sąsiada, daleko
od jakiejkolwiek bramy), to łazi i marudzi, że mam przestawić bo ja
mieszkam po tamtej stronie itp itd.

--
Pooh                                 Homepage: http://www.pooh.priv.pl/
Może chociaż pościgasz się z innymi? -- -- -- -- -- -- -- -> http://zwijaj.pl/

Data: 2011-09-22 15:19:54
Autor: Krzysztof 45
ptaki na słupie
Rafał napisał(a):
Czy sa jakies skuteczne odstraszacze?
http://www.youtube.com/watch?v=1T-DLu5uUvQ&feature=related
:D
Przyjeżdżasz, odpalasz i masz spokój. Za godzinę dwie można powtórzyć.
A jak śpią na tych drutach to odpal w nocy, będzie ich tam ostatnie sranie :D
--
Krzysiek

Data: 2011-09-22 19:12:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ptaki na słupie

"Rafał" j5ehrb$j76$1@inews.gazeta.pl

Mam przed działką słup i przewody. Teraz ptaki szaleja i siedza całymi dniami na drutach i sraja mi na działke i auto.
Czy sa jakies skuteczne odstraszacze?

Możesz postawić wiatę. ;) Ptaki mają to do siebie, że siadają na
drutach i (jak to wyraziłeś) srają -- nie mają nawet pęcherzy.
Człowieka nie oduczysz (używając Twego słownictwa -- wymownego)
srania gdzie popadnie, a co dopiero ptaka, którego Bóg (natura,
gdy ktoś ateistycznie jest nastawiony do stworzeń) takim zbudował.

Nawet jeśli nie osrają :) na Twojej działce -- osrają w innym
miejscu. Możesz (około 3 złotych za około 3/4 setki sztuk) kupić
wilgotne/nasączone ściereczki do pielęgnacji niemowląt -- i ścierać. :)

-=-

Takie gówno (skoro już ten język jest w użyciu) nawet nie
śmierdzi -- w odróżnieniu do ludzi takich jak Przesmiewca.
Nie jest zbytnio szkodliwe dla zdrowia (nie wiem, jak z lakierem
samochodowym) i na ogół nie stanowi żadnego problemu -- bez
trudu zmywa je woda.

Data: 2011-09-23 07:16:15
Autor: wolim
ptaki na słupie

[...]

Ale Wy tu, za przeproszeniem, pierdo*icie.
Gość ma problem ze srającymi ptakami, a Wy mu każecie zmywać gówna.
To jak Wam mysz wlezie do domu, to ją dokarmiacie, bo taka biedna? Albo jak Wam nornica ryje, to ją dokarmiacie?

A koledze, żeby nie zostawiać kolejnego wpisu nie w temacie, proponuję na początek najmniej inwazyjną metodę - kupić jakąś imitację ptaka drapieżnego. Na allegro jest trochę tego - od zwykłych naklejek na szybę, po prawdziwe "kukły". Są też specjalne repelenty (choć jeśli chodzi o druty, mogą być kłopotliwe:) ). Są nagrania głosów drapieżnych ptaków.

Jak te sposoby zawiodą, trzeba będzie użyć bardziej drastycznych :)

Pozdry,
MW

Data: 2011-09-23 09:46:46
Autor: Przesmiewca
ptaki na słupie
wolim <nospam@tu.pl> napisał(a):

Ale Wy tu, za przeproszeniem, pierdo*icie.
Gość ma problem ze srającymi ptakami, a Wy mu każecie zmywać gówna.

No ciszewski zawsze rozpisuje sie i malo z tego wynika, bo on lubi
sobie tak popisac sam do siebie - chociaz nie wie, ze ptasie gowno robi wzery na lakierze karoserii, to przeciez zaden problem, bo na ogol dobrze sie zmywa :)

Data: 2011-09-23 15:43:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ptaki na słupie

"Przesmiewca" 3vdo7793rcgf39onllcrnphh2tq5q1lkrv@4ax.com

[...]

Wróć Przesmiewco do swego chlewa -- weź do spółki Jerzego Kopanię (szkoda, że
ten złodziej został kiedyś posłem -- ale dzięki temu Polacy mają dziś dobrobyt!!!)
i oddychaj (za przeproszeniem) gównem, skoro Cię polskie (i międzynarodowe) prawo
nie interesuje.

Zapewniam, że łatwiej zmyć ptasie gówno (co często robię) niż
Ozorowskie -- którego przedstawicielami są Kopania i Przesmiewca.

Przesmiewcy przeszkadza ptasie gówno na lakierze
samochodu -- nie przeszkadza mu ludzkie gówno w ludzkich płucach.

-=-

Wżery robią owady wbijane w lakier w czasie szybkiej jazdy -- gówno
ptasie zwykle nie ma stosownej energii, gdyż spada powoli. Przesmiewca
raczej :) nie ma samochodu -- być może nawet prawa jazdy, jak nasz
kandydat na premiera.

Ptasie gówno można zetrzeć -- masy komarów nie można.
Raczej należy omijać możliwość zderzenia się z chmarą owadów. :)
(a nawet po starciu komarów -- pozostają czasami małe pęknięcia lakieru)
Jeśli nie można wybrać pory dnia (owady mają swoje ulubione
godziny) trzeba choć zmniejszyć szybkość.

Ptasie odchody -- to pikuś. :)

--
W ciągu każdej godziny należy wymienić całe powietrze w mieszkaniu takim jak moje:
70 m^3/h w kuchni + 50 m^3/h w łazience + 30 m^3/h w WC + 15 m^3/h w garderobie

  -- > trzeba płacić za utrzymanie własnego mieszkania, ale żyć w smrodzie i wysłuchiwać
      ,,praw'' wypowiadanych przez Przesmiewców i jemu podobnych przygłupów. :)

Data: 2011-09-23 16:26:23
Autor: Ikselka
ptaki na słupie
Dnia Fri, 23 Sep 2011 15:43:50 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

Ptasie odchody -- to pikuś. :)

Nie chodzi o łatwość usunięcia z lakieru, tylko o "zjadliwość" chemiczną -
ptasie odchody są bardzo żrące dla lakieru itp, bo zawierają kwas moczowy.
--
XL

Data: 2011-09-23 17:45:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ptaki na słupie

"Ikselka" 1gn39gaps7sxo.1mt65imtfihip$.dlg@40tude.net

Ptasie odchody -- to pikuś. :)

Nie chodzi o łatwość usunięcia z lakieru, tylko o "zjadliwość" chemiczną -
ptasie odchody są bardzo żrące dla lakieru itp, bo zawierają kwas moczowy.

Ale komary (co już wyjaśniłem -- najwyraźniej nie czytałaś) wbijane
są z większą energią pod lakier, podczas gdy ptasie produkty spadają
na lakier z małą szybkością (zatem i energią) nierzadko pod łagodnym
(korzystnym) kątem.

Mnie masa mechaników i blacharzy czy lakierników przestrzegała
przed komarami (owadami w ogóle) nie przed ptasimi odchodami,
które zazwyczaj w ogóle nie docierają do lakieru, lecz zatrzymują
się na wosku (gdy ktoś dba o lakier) lub na brudzie (gdy ktoś nie
dba -- ja nie dbam) i nie są groźne.

Płyny takie jak: benzyna (w trakcie tankowania) czy olej napędowy
i płyn hamulcowy (w czasie wymiany) też mają swój zły wpływ.

Data: 2011-09-23 17:57:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ptaki na słupie

"Ikselka" 1gn39gaps7sxo.1mt65imtfihip$.dlg@40tude.net

Nie chodzi o łatwość usunięcia z lakieru, tylko o "zjadliwość" chemiczną -
ptasie odchody są bardzo żrące dla lakieru itp, bo zawierają kwas moczowy.

IMO gorsze są znaczki ;) zostawiana przez śliczne psinki -- zwykle psy obsikują koła. :)
(a koła mają metalowe, jakoś malowane felgi -- coby było jasne)

Data: 2011-09-23 18:18:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ptaki na słupie

"Eneuel Leszek Ciszewski" j5iaa5$273$1@inews.gazeta.pl

[...]

Najwyraźniej nie tylko psinki -- niektórzy ludzie też lubią lać gdzie bądź. :)

   http://www.fakt.pl/Poslowie-obsikuja-Sejm,artykuly,48044,1.html

Data: 2011-09-23 18:27:29
Autor: wolim
ptaki na słupie

Najwyraźniej nie tylko psinki -- niektórzy ludzie też lubią lać gdzie
bądź. :)

http://www.fakt.pl/Poslowie-obsikuja-Sejm,artykuly,48044,1.html

NTG!

Data: 2011-09-25 13:04:12
Autor: Przesmiewca
ptaki na słupie
"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(a):

[...]

Juz ci pisalem, ze mylisz osoby.
Jakim trzeba byc debilem, zeby tego nie rozumiec

Ptasie odchody -- to pikuś. :)

Ptasie odchody robia wzery ktore czynia wieksze
szkody niz jakies komary.
Ptasich odchodow mozna unikac, komarow sie nie da.
Twoje teskty sa od czapy i nie wiadomo czemu maja sluzyc. Gosc ma problemy z kupami nie komarami, masz problemy z
rozumieniem pytan i tematu watku?

Data: 2011-09-25 14:31:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ptaki na słupie

"Przesmiewca" q72u77dnnjrin3chh5raalfdehuqubbn9p@4ax.com

Juz ci pisalem, ze mylisz osoby.

Ty wiele pisałeś -- na przykład to:

   "Przesmiewca" 4hn0771es77dcr52cjmf4gsvcq8lcic4ea@4ax.com

   > No pewnie, trudno przeciez sie podeprzec przepisem prawnym,
   > ktorego nie ma. Latwiej napisac, ze cie nie interesuje.

Ale ani razu nie odniosłeś się do podanego prawa. :) Bogu niech będą
dzięki za ptasią i świńską grypę -- ludzie w obliczu śmierci przestali
mocno śmierdzieć. Przydałaby się kolejna fala... motywacyjna. :)
Przesmiewcy znów musieliby się myć. :) Gdyby tak jeszcze jakaś
fala motywacyjna związana z wentylacją...

Ja wychowałem się na przedmieściach dzisiejszej metropolii, niemal
na wsi. Być może dlatego lubię mycie swego ciała -- bo wychowałem
się w trudnych warunkach. (i nawet nie zdawałem sobie sprawy z tego,
że te warunki były trudne)

Data: 2011-09-23 09:57:01
Autor: Andrzej Lawa
ptaki na słupie
W dniu 22.09.2011 07:42, Rafał pisze:
Mam przed działką słup i przewody. Teraz ptaki szaleja i siedza całymi dniami na drutach i sraja mi na działke i auto.
Czy sa jakies skuteczne odstraszacze?

Przy lotniskach stosują nagrania ptaków drapieżnych.

Swoją drogą rozumiem pretensje do srania na samochód - chociaż wtedy
wystarczy samochód przestawić tam, gdzie drutów nie ma.

Ale na działkę? Guano to znakomity nawóz!

Data: 2011-09-23 12:50:13
Autor: Ikselka
ptaki na słupie
Dnia Fri, 23 Sep 2011 09:57:01 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

chociaż wtedy
wystarczy samochód przestawić tam, gdzie drutów nie ma.

Toż radziłam 3-)
--
XL

Data: 2011-09-23 15:46:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ptaki na słupie

"Andrzej Lawa" j5he4d$gat$1@inews.gazeta.pl

Przy lotniskach stosują nagrania ptaków drapieżnych.

Ale nie odchody ptasie są tam groźne.

Swoją drogą rozumiem pretensje do srania na samochód - chociaż
wtedy wystarczy samochód przestawić tam, gdzie drutów nie ma.

Ale na działkę? Guano to znakomity nawóz!

Ponoć tak -- bogactwo wielu narodów. :)

Data: 2011-09-23 22:44:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ptaki na słupie

"Rafał" j5ehrb$j76$1@inews.gazeta.pl

Mam przed działką słup i przewody. Teraz ptaki szaleja i siedza całymi dniami na drutach i sraja mi na działke i auto.
Czy sa jakies skuteczne odstraszacze?

Skuteczne są koty. :) Możesz też zbudować karmniki w miejscu bezpiecznym.

Data: 2011-09-25 19:33:52
Autor: MaW
ptaki na słupie
Użytkownik "Rafał" <admin@czfa.nospam.pl> napisał w wiadomości news:j5ehrb$j76$1inews.gazeta.pl...
Mam przed działką słup i przewody. Teraz ptaki szaleja i siedza całymi dniami na drutach i sraja mi na działke i auto.
Czy sa jakies skuteczne odstraszacze?

Od czytania waszych porad normalnie skręca. Człowiek ma konkretny problem i oczekuje konkretnego rozwiązania.
Do autora pytania:  ptaki siedzące na drutach możesz chyba tylko działkiem hukowym postraszyć.
np takim http://www.sklep.linarem.pl/index.php?p211,armatka-hukowa-guardian-2 ale sąsiedzi cie przeklną
Tutaj masz trochę rozwiązań ultradźwiękowych:
http://www.sklep.linarem.pl/index.php?k49,dzwiekowe-ultradzwiekowe-odstraszacze-ptakow
ale ceny zabójcze

MaW

Data: 2011-09-25 19:46:18
Autor: Andrzej Lawa
ptaki na słupie
W dniu 25.09.2011 19:33, MaW pisze:

Tutaj masz trochę rozwiązań ultradźwiękowych:
http://www.sklep.linarem.pl/index.php?k49,dzwiekowe-ultradzwiekowe-odstraszacze-ptakow

ale ceny zabójcze

I przypuszczam że skutkiem ubocznym będzie wścieklizna wszystkich okolicznych psów ;-/

ptaki na słupie