ptaki na słupie

Data: 2011-09-22 12:27:12
Autor: Ikselka
ptaki na słupie
Dnia Thu, 22 Sep 2011 07:42:38 +0200, Rafał napisał(a):

Mam przed działką słup i przewody. Teraz ptaki szaleja i siedza całymi dniami na drutach i sraja mi na działke i auto.
Czy sa jakies skuteczne odstraszacze?

Stawiaj samochód gdzie indziej, nie pod drutami - proste.
--
XL

Data: 2011-09-22 12:53:26
Autor: Przesmiewca
ptaki na słupie
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

Stawiaj samochód gdzie indziej, nie pod drutami - proste.

A dzialke tez ma przestawic?

Data: 2011-09-22 16:25:05
Autor: Ikselka
ptaki na słupie
Dnia Thu, 22 Sep 2011 12:53:26 +0200, Przesmiewca napisał(a):

Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

Stawiaj samochód gdzie indziej, nie pod drutami - proste.

A dzialke tez ma przestawic?

Jeśli druty ma nad całą działką, to tak :->
--
XL

Data: 2011-09-22 16:39:25
Autor: Krzysztof 45
ptaki na słupie
Ikselka napisał(a):
Stawiaj samochód gdzie indziej, nie pod drutami - proste.
A dzialke tez ma przestawic?
Jeśli druty ma nad całą działką, to tak :->
A nie prościej druty obciąć?
--
Krzysiek

Data: 2011-09-22 16:46:11
Autor: Ikselka
ptaki na słupie
Dnia Thu, 22 Sep 2011 16:39:25 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

Ikselka napisał(a):
Stawiaj samochód gdzie indziej, nie pod drutami - proste.
A dzialke tez ma przestawic?
Jeśli druty ma nad całą działką, to tak :->
A nie prościej druty obciąć?

Prościej przestawić auto, ale jak ktoś woli walczyć z wiatrakami, to może i
strzelać do ptaszków :->

Według mnie cały problem jest wydumany i bezsensowny.
--
XL

Data: 2011-09-22 17:10:21
Autor: Krzysztof 45
ptaki na słupie
Ikselka napisał(a):
Według mnie cały problem jest wydumany i bezsensowny.
Masz rację. Według Ciebie.
Więc po cholerę zabierasz głupi głos? Uważasz Rafała za kompletnego imbecyla rozwiązując mu problem radą typu przestaw auto?
--
Krzysiek

Data: 2011-09-22 17:22:41
Autor: Ikselka
ptaki na słupie
Dnia Thu, 22 Sep 2011 17:10:21 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

Ikselka napisał(a):
Według mnie cały problem jest wydumany i bezsensowny.
Masz rację. Według Ciebie.
Więc po cholerę zabierasz głupi głos? Uważasz Rafała za kompletnego imbecyla rozwiązując mu problem radą typu przestaw auto?

To Ty powiedziałeś, za kogo ja uważam człowieka nie radzącego sobie z
"bezkonfliktowym" umiejscowieniem JEDNEGO auta wobec drutów energetycznych
które z reguły mają postać długich cienkich linek i zwykle nie
rozpościerają się nikomu nad całą działką, a w tym konkretnym opisanym
przypadku są PRZED działką i pozostaje jeszcze do parkowania teren NIE
przed samą działką oraz przypuszczalnie na niej samej :-)

Ja zaś uważam, że problem jest MONSTRUALNIE śmieszny i pozwól mi się śmiać
do rozpuku, co i tak zresztą czynię, z Twoim pozwoleniem jak i bez niego
:-)
--
XL

Data: 2011-09-22 18:13:28
Autor: Krzysztof 45
ptaki na słupie
Ikselka napisał(a):
To Ty powiedziałeś, za kogo ja uważam człowieka ...]
Forma pytająca nie stwierdza faktu.
Ja zaś uważam, że problem jest MONSTRUALNIE śmieszny
Śmieszny jest dla tych, których to nie dotyczy.
i pozwól mi się śmiać do rozpuku, co i tak zresztą czynię,
Jeżeli zasrane auta, posesje, chodniki, ludzie przez stada ptaków jest
dla ciebie śmieszne, to gratuluje chorego poczucia humoru.

    EOT

--
Krzysiek

Data: 2011-09-22 19:16:08
Autor: Ikselka
ptaki na słupie
Dnia Thu, 22 Sep 2011 18:13:28 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

Ikselka napisał(a):
[...]

Martwi mnie jedynie zasrywanie świata przez LUDZI. Ptakom pozwalam.

A tym, którym gulka lata, bo im ptaszek na wypolerowane autko srywa,
polecam dzień bez samochodu i pójście(!!!) na "Ptaki" Hitchcock'a - będą
mogli jeszcze lepiej nakręcić :-)

--
XL

Data: 2011-09-22 19:25:42
Autor: Ikselka
ptaki na słupie

Ikselka napisał(a):
[...]

się

mogli jeszcze lepiej nakręcić :-)

EOT --
XL

Data: 2011-09-23 08:01:59
Autor: Rafał
ptaki na słupie
akurat druty mam nad parkingiem

Data: 2011-10-05 11:14:57
Autor: Pooh
ptaki na słupie
Dnia Thu, 22 Sep 2011 16:46:11 +0200, Ikselka napisał(a):
Prościej przestawić auto
A to zależy od upierdliwości sąsiada.
U siebie staję przed posesją, na całej jej długości są w tym miejscu druty
i ptaki paskudzą - szczególnie w okresie jesiennym (winogron, jarzębina).
Jak postawię auto po drugiej stronie uliczki (tył działki sąsiada, daleko
od jakiejkolwiek bramy), to łazi i marudzi, że mam przestawić bo ja
mieszkam po tamtej stronie itp itd.

--
Pooh                                 Homepage: http://www.pooh.priv.pl/
Może chociaż pościgasz się z innymi? -- -- -- -- -- -- -- -> http://zwijaj.pl/