ptaki na słupie

Data: 2011-09-22 19:12:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ptaki na słupie

"Rafał" j5ehrb$j76$1@inews.gazeta.pl

Mam przed działką słup i przewody. Teraz ptaki szaleja i siedza całymi dniami na drutach i sraja mi na działke i auto.
Czy sa jakies skuteczne odstraszacze?

Możesz postawić wiatę. ;) Ptaki mają to do siebie, że siadają na
drutach i (jak to wyraziłeś) srają -- nie mają nawet pęcherzy.
Człowieka nie oduczysz (używając Twego słownictwa -- wymownego)
srania gdzie popadnie, a co dopiero ptaka, którego Bóg (natura,
gdy ktoś ateistycznie jest nastawiony do stworzeń) takim zbudował.

Nawet jeśli nie osrają :) na Twojej działce -- osrają w innym
miejscu. Możesz (około 3 złotych za około 3/4 setki sztuk) kupić
wilgotne/nasączone ściereczki do pielęgnacji niemowląt -- i ścierać. :)

-=-

Takie gówno (skoro już ten język jest w użyciu) nawet nie
śmierdzi -- w odróżnieniu do ludzi takich jak Przesmiewca.
Nie jest zbytnio szkodliwe dla zdrowia (nie wiem, jak z lakierem
samochodowym) i na ogół nie stanowi żadnego problemu -- bez
trudu zmywa je woda.

Data: 2011-09-23 07:16:15
Autor: wolim
ptaki na słupie

[...]

Ale Wy tu, za przeproszeniem, pierdo*icie.
Gość ma problem ze srającymi ptakami, a Wy mu każecie zmywać gówna.
To jak Wam mysz wlezie do domu, to ją dokarmiacie, bo taka biedna? Albo jak Wam nornica ryje, to ją dokarmiacie?

A koledze, żeby nie zostawiać kolejnego wpisu nie w temacie, proponuję na początek najmniej inwazyjną metodę - kupić jakąś imitację ptaka drapieżnego. Na allegro jest trochę tego - od zwykłych naklejek na szybę, po prawdziwe "kukły". Są też specjalne repelenty (choć jeśli chodzi o druty, mogą być kłopotliwe:) ). Są nagrania głosów drapieżnych ptaków.

Jak te sposoby zawiodą, trzeba będzie użyć bardziej drastycznych :)

Pozdry,
MW

Data: 2011-09-23 09:46:46
Autor: Przesmiewca
ptaki na słupie
wolim <nospam@tu.pl> napisał(a):

Ale Wy tu, za przeproszeniem, pierdo*icie.
Gość ma problem ze srającymi ptakami, a Wy mu każecie zmywać gówna.

No ciszewski zawsze rozpisuje sie i malo z tego wynika, bo on lubi
sobie tak popisac sam do siebie - chociaz nie wie, ze ptasie gowno robi wzery na lakierze karoserii, to przeciez zaden problem, bo na ogol dobrze sie zmywa :)

Data: 2011-09-23 15:43:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ptaki na słupie

"Przesmiewca" 3vdo7793rcgf39onllcrnphh2tq5q1lkrv@4ax.com

[...]

Wróć Przesmiewco do swego chlewa -- weź do spółki Jerzego Kopanię (szkoda, że
ten złodziej został kiedyś posłem -- ale dzięki temu Polacy mają dziś dobrobyt!!!)
i oddychaj (za przeproszeniem) gównem, skoro Cię polskie (i międzynarodowe) prawo
nie interesuje.

Zapewniam, że łatwiej zmyć ptasie gówno (co często robię) niż
Ozorowskie -- którego przedstawicielami są Kopania i Przesmiewca.

Przesmiewcy przeszkadza ptasie gówno na lakierze
samochodu -- nie przeszkadza mu ludzkie gówno w ludzkich płucach.

-=-

Wżery robią owady wbijane w lakier w czasie szybkiej jazdy -- gówno
ptasie zwykle nie ma stosownej energii, gdyż spada powoli. Przesmiewca
raczej :) nie ma samochodu -- być może nawet prawa jazdy, jak nasz
kandydat na premiera.

Ptasie gówno można zetrzeć -- masy komarów nie można.
Raczej należy omijać możliwość zderzenia się z chmarą owadów. :)
(a nawet po starciu komarów -- pozostają czasami małe pęknięcia lakieru)
Jeśli nie można wybrać pory dnia (owady mają swoje ulubione
godziny) trzeba choć zmniejszyć szybkość.

Ptasie odchody -- to pikuś. :)

--
W ciągu każdej godziny należy wymienić całe powietrze w mieszkaniu takim jak moje:
70 m^3/h w kuchni + 50 m^3/h w łazience + 30 m^3/h w WC + 15 m^3/h w garderobie

  -- > trzeba płacić za utrzymanie własnego mieszkania, ale żyć w smrodzie i wysłuchiwać
      ,,praw'' wypowiadanych przez Przesmiewców i jemu podobnych przygłupów. :)

Data: 2011-09-23 16:26:23
Autor: Ikselka
ptaki na słupie
Dnia Fri, 23 Sep 2011 15:43:50 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

Ptasie odchody -- to pikuś. :)

Nie chodzi o łatwość usunięcia z lakieru, tylko o "zjadliwość" chemiczną -
ptasie odchody są bardzo żrące dla lakieru itp, bo zawierają kwas moczowy.
--
XL

Data: 2011-09-23 17:45:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ptaki na słupie

"Ikselka" 1gn39gaps7sxo.1mt65imtfihip$.dlg@40tude.net

Ptasie odchody -- to pikuś. :)

Nie chodzi o łatwość usunięcia z lakieru, tylko o "zjadliwość" chemiczną -
ptasie odchody są bardzo żrące dla lakieru itp, bo zawierają kwas moczowy.

Ale komary (co już wyjaśniłem -- najwyraźniej nie czytałaś) wbijane
są z większą energią pod lakier, podczas gdy ptasie produkty spadają
na lakier z małą szybkością (zatem i energią) nierzadko pod łagodnym
(korzystnym) kątem.

Mnie masa mechaników i blacharzy czy lakierników przestrzegała
przed komarami (owadami w ogóle) nie przed ptasimi odchodami,
które zazwyczaj w ogóle nie docierają do lakieru, lecz zatrzymują
się na wosku (gdy ktoś dba o lakier) lub na brudzie (gdy ktoś nie
dba -- ja nie dbam) i nie są groźne.

Płyny takie jak: benzyna (w trakcie tankowania) czy olej napędowy
i płyn hamulcowy (w czasie wymiany) też mają swój zły wpływ.

Data: 2011-09-23 17:57:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ptaki na słupie

"Ikselka" 1gn39gaps7sxo.1mt65imtfihip$.dlg@40tude.net

Nie chodzi o łatwość usunięcia z lakieru, tylko o "zjadliwość" chemiczną -
ptasie odchody są bardzo żrące dla lakieru itp, bo zawierają kwas moczowy.

IMO gorsze są znaczki ;) zostawiana przez śliczne psinki -- zwykle psy obsikują koła. :)
(a koła mają metalowe, jakoś malowane felgi -- coby było jasne)

Data: 2011-09-23 18:18:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ptaki na słupie

"Eneuel Leszek Ciszewski" j5iaa5$273$1@inews.gazeta.pl

[...]

Najwyraźniej nie tylko psinki -- niektórzy ludzie też lubią lać gdzie bądź. :)

   http://www.fakt.pl/Poslowie-obsikuja-Sejm,artykuly,48044,1.html

Data: 2011-09-23 18:27:29
Autor: wolim
ptaki na słupie

Najwyraźniej nie tylko psinki -- niektórzy ludzie też lubią lać gdzie
bądź. :)

http://www.fakt.pl/Poslowie-obsikuja-Sejm,artykuly,48044,1.html

NTG!

Data: 2011-09-25 13:04:12
Autor: Przesmiewca
ptaki na słupie
"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(a):

[...]

Juz ci pisalem, ze mylisz osoby.
Jakim trzeba byc debilem, zeby tego nie rozumiec

Ptasie odchody -- to pikuś. :)

Ptasie odchody robia wzery ktore czynia wieksze
szkody niz jakies komary.
Ptasich odchodow mozna unikac, komarow sie nie da.
Twoje teskty sa od czapy i nie wiadomo czemu maja sluzyc. Gosc ma problemy z kupami nie komarami, masz problemy z
rozumieniem pytan i tematu watku?

Data: 2011-09-25 14:31:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ptaki na słupie

"Przesmiewca" q72u77dnnjrin3chh5raalfdehuqubbn9p@4ax.com

Juz ci pisalem, ze mylisz osoby.

Ty wiele pisałeś -- na przykład to:

   "Przesmiewca" 4hn0771es77dcr52cjmf4gsvcq8lcic4ea@4ax.com

   > No pewnie, trudno przeciez sie podeprzec przepisem prawnym,
   > ktorego nie ma. Latwiej napisac, ze cie nie interesuje.

Ale ani razu nie odniosłeś się do podanego prawa. :) Bogu niech będą
dzięki za ptasią i świńską grypę -- ludzie w obliczu śmierci przestali
mocno śmierdzieć. Przydałaby się kolejna fala... motywacyjna. :)
Przesmiewcy znów musieliby się myć. :) Gdyby tak jeszcze jakaś
fala motywacyjna związana z wentylacją...

Ja wychowałem się na przedmieściach dzisiejszej metropolii, niemal
na wsi. Być może dlatego lubię mycie swego ciała -- bo wychowałem
się w trudnych warunkach. (i nawet nie zdawałem sobie sprawy z tego,
że te warunki były trudne)