publikacja na www

Data: 2009-04-15 08:58:32
Autor: Tristan
publikacja na www
W odpowiedzi na pismo z wtorek 14 kwiecień 2009 22:26 (autor radxcell publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <49e4f1bd$1@news.home.net.pl>):

2. sciaga to rowniez osoba B, ktora wrzuca ten dokument na swojej stronie,
opisujac, ze to jest pobrane ze strony A, A jest autorem, ale pdf jest
ciekawy, wiec sciagajcie tez ode mnie, ja tylko rozpowszechniam dokument,
ktory jest ogolnie dostepny w sieci.

A prawo do rozpowszechniania ma? Bo ja nie ma, to nie może... To tak jakbyś
wydrukował w swojej gazecie felieton od konkurencji pisząc, że to samo
można poczytać u konkurencji. O ile materiał jest objęty PA bez złagodzeń, to już na tym etapie jest źle. --
Tristan

Data: 2009-04-15 10:12:58
Autor: jb
publikacja na www
Tristan <niechce@spamu.pl> napisał(a):  To tak jakbyś
wydrukował w swojej gazecie felieton od konkurencji pisząc, że to samo
można poczytać u konkurencji.

Wiesz, na takiej zasadzie działa np. Tygodnik Angora. ;)

Data: 2009-04-15 10:15:18
Autor: Olgierd
publikacja na www
Dnia Wed, 15 Apr 2009 10:12:58 +0000,  jb napisał(a):

wydrukował w swojej gazecie felieton od konkurencji pisząc, że to samo
można poczytać u konkurencji.

Wiesz, na takiej zasadzie działa np. Tygodnik Angora.

Teoretycznie takie coś jest dozwolone na podstawie art. 25 pr.aut. Nie w zakresie dowolnych utworów i tylko za zapłatą wynagrodzenia.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-04-15 14:19:38
Autor: Tristan
publikacja na www
W odpowiedzi na pismo z środa 15 kwiecień 2009 12:12 (autor  jb publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <gs4bva$257$1@inews.gazeta.pl>):

 To tak jakbyś
wydrukował w swojej gazecie felieton od konkurencji pisząc, że to samo
można poczytać u konkurencji.
Wiesz, na takiej zasadzie działa np. Tygodnik Angora. ;)

Ale zapewne na mocy porozumień ze źródłodawcami. --
Tristan

Data: 2009-04-15 12:35:54
Autor: Olgierd
publikacja na www
Dnia Wed, 15 Apr 2009 14:19:38 +0200, Tristan napisał(a):

wydrukował w swojej gazecie felieton od konkurencji pisząc, że to samo
można poczytać u konkurencji.
Wiesz, na takiej zasadzie działa np. Tygodnik Angora.

Ale zapewne na mocy porozumień ze źródłodawcami.

Nie, teoretycznie Angora działa na podst. art. 25 pr.aut. Nadużywając uprawnienia, to prawda.

Data: 2009-04-15 23:08:10
Autor: radxcell
publikacja na www
*Tristan* wrote in <news:gs3vl8$doa$1news.interia.pl>:
A prawo do rozpowszechniania ma? Bo ja nie ma, to nie może... To tak jakbyś
wydrukował w swojej gazecie felieton od konkurencji pisząc, że to samo
można poczytać u konkurencji.

z tego wynika ze cala zupa (soup.io) jest jednym z wielkich zlaman PA, bo tam w
zasadzie sa tylko kopie czegos znalezionego w sieci...

natomiast fakt, pewnie tak to wlasnie jest jak mowicie.

dzieki za pomoc,
rdx

Data: 2009-04-15 23:40:12
Autor: Tristan
publikacja na www
W odpowiedzi na pismo z środa 15 kwiecień 2009 23:08 (autor radxcell publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <49e64d05$1@news.home.net.pl>):

z tego wynika ze cala zupa (soup.io) jest jednym z wielkich zlaman PA, bo
tam w zasadzie sa tylko kopie czegos znalezionego w sieci...

Nie mam pojęcia, pierwszy raz o tym słyszę, że po dzikiemu, to nie umiem
ocenić. Ale o tym, jak gugla ścigali za ,,przedruki'' to nie czytałeś? Takie niestety życie, że PA, jedno z bardziej bezsensownych i faszystowskich
praw, rozkwita do granic absurdu i będzie rozkwitało bardziej. --
Tristan

publikacja na www