puk puk! Kto tam? Ministranci!

Data: 2011-05-13 00:49:41
Autor: Grzegorz Z.
puk puk! Kto tam? Ministranci!
Policjanci z KWP w Poznaniu zatrzymali w czwartek rano kolejnych sze¶ciu
pseudokibiców odpowiedzialnych za burdy podczas piłkarskiego finału Pucharu
Polski w Bydgoszczy. Podczas meczu pomiędzy Lechem Poznań i Legi± Warszawa
grupa chuliganów wtargnęła na płytę boiska i atakowała służby porz±dkowe.

Policjanci kryminalni z KWP Poznań bez przerwy identyfikuj± pseudokibiców,
którzy 3 maja w wtargnęli na płytę boiska stadionu Zawiszy Bydgoszcz.
Doszło do zamieszek podczas finału Pucharu Polski w piłce nożnej pomiędzy
Lechem Poznań i Legi± Warszawa. W czwartek rano funkcjonariusze powołani do
wyja¶nienia udziału poszczególnych osób w tych zamieszkach zatrzymali
kolejnych sze¶ciu stadionowych chuliganów. Szef Wielkopolskiej Policji mł.
insp. Krzysztof Jarosz podczas czwartkowej konferencji prasowej
poinformował, że policjanci znaj± nazwiska kolejnych 7 osób uczestnicz±cych
w zamieszkach w Bydgoszczy, które niebawem zostan± zatrzymane. Komendant
powiedział również, że funkcjonariusze specjalnego zespołu zabezpieczyli
zdjęcia innych 17 osób i trwa ustalanie ich danych personalnych. Należy się
spodziewać, że w ci±gu najbliższych dni i te osoby będ± zatrzymywane przez
policjantów.

Pierwszoplanowi aktorzy spektaklu pseudokibiców zostali zatrzymani przez
wielkopolskich policjantów we wtorek. W ręce policjantów wpadło wówczas 13
podejrzanych. Zatrzymane osoby znalazły się w dyspozycji prokuratorów,
którzy przyjechali specjalnie do Poznania z Bydgoszczy. Większo¶ć z
podejrzanych przyznała się do zarzucanych czynów. Dobrowolnie poddali się
karom grzywien od 800 do 5.000 zł, karom pozbawienia wolno¶ci od 4 miesięcy
do 2 lat oraz zakazom stadionowym od 4 do 6 lat. Prokuratorzy nałożyli
również na podejrzanych ¶rodki zapobiegawcze - dozory policyjne oraz
natychmiastowe zakazy wstępu na imprezy sportowe.

http://www.policja.pl/portal/pol/1/65715/Kolejni_pseudokibice_z_zadymy_w_Bydgoszczy_zatrzymani.html

Data: 2011-05-13 09:00:45
Autor: Leprechuan
puk puk! Kto tam? Ministranci!

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomo¶ci news:1h746cj4q6smc.1yyi6qcczrgk$.dlg40tude.net...
[...]

NieĽle musiał Tusk popędzić kota tym policjantom, że w końcu wzięli się za robotę!

BomBel

Data: 2011-05-13 05:29:06
Autor: Marek
puk puk! Kto tam? Ministranci!
On May 13, 9:00 am, "Leprechuan" <br...@pralnia.tw> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> napisał w wiadomo¶cinews:1h746cj4q6smc.1yyi6qcczrgk$.dlg40tude.net...

> [...]

NieĽle musiał Tusk popędzić kota tym policjantom, że w końcu wzięli się za

Ja tam widzialem w tv wielu biegajacych po boisku, zamaskowanych i w
jednakowych ubraniach - ciekawe, jak ich beda sadzic ?

Data: 2011-05-13 15:34:39
Autor: matusm
puk puk! Kto tam? Ministranci!

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomo¶ci news:a53bb8c9-6536-4482-8680-90aa5f37de9ce21g2000vbz.googlegroups.com...
> [...]

Ja tam widzialem w tv wielu biegajacych po boisku, zamaskowanych i w
jednakowych ubraniach - ciekawe, jak ich beda sadzic ?

Tak normalnie  z lapanki ,kibice maja albo powinni miec identyfikatory
Kto sie przyzna to bec,,,,,,winien  bedzie musiał udowodnić  ze byłu cioci na imieninach w czasie meczu  albo takie tam bo za rozpracowanie  struktur kibicowskich wziela sie gwardia  z doswiadczeniem ,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-05-13 09:06:53
Autor: A. Filip
Bombel: Nieźle musiał Tusk popędzić w końcu wzięli się
"Leprechuan" <brudy@pralnia.tw> pisze:
Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości
> [...]
Policjanci z KWP w Poznaniu zatrzymali w czwartek rano kolejnych sześciu
pseudokibiców odpowiedzialnych za burdy podczas piłkarskiego finału
Pucharu
Polski w Bydgoszczy. Podczas meczu pomiędzy Lechem Poznań i Legią Warszawa
grupa chuliganów wtargnęła na płytę boiska i atakowała służby porządkowe.

Nieźle musiał Tusk popędzić kota tym policjantom, że w końcu wzięli
siÄ™ za robotÄ™!

BomBel

Czyli za to że latami nie popędzał premier Tusk (PO) "co chciał zabić
sędziego (piłkarskiego)" odpowiadać nie może? :-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Wielu z moich przyjaciół stało się moimi wrogami, wielu nieprzyjaciół

Data: 2011-05-13 13:01:28
Autor: Grzegorz Z.
puk puk! Kto tam? Ministranci!
Nie zmieniaj tematów nie swoich w±tków.

Data: 2011-05-13 13:07:05
Autor: raff
puk puk! Kto tam? Ministranci!

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1aq2m91os3bru.1dvlidfwprn0x$.dlg40tude.net...
Nie zmieniaj tematów nie swoich w±tków.

A dlaczego nie ? Ty zmieniales.

R.

Data: 2011-05-13 13:08:25
Autor: Grzegorz Z.
puk puk! Kto tam? Ministranci!
raff napisał:

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1aq2m91os3bru.1dvlidfwprn0x$.dlg40tude.net...
Nie zmieniaj tematów nie swoich w±tków.

A dlaczego nie ? Ty zmieniales.

Dlatego że to ja jestem jego założycielem.

Data: 2011-05-13 13:17:40
Autor: raff
puk puk! Kto tam? Ministranci!

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:an511wrli9j3.fmjunwvh3kfp.dlg40tude.net...
raff napisał:

[...]

A mnie to zwisa. Ty zmieniales.

R.

Data: 2011-05-13 13:20:24
Autor: Grzegorz Z.
puk puk! Kto tam? Ministranci!

raff napisał:

[...]

A mnie to zwisa.

Pewnie nie tylko to.

Data: 2011-05-13 13:23:32
Autor: raff
puk puk! Kto tam? Ministranci!

raff napisał:

[...]

No widzisz, pedale, tobie tylko jedno w glowie.

R.

Data: 2011-05-13 13:37:51
Autor: Grzegorz Z.
puk puk! Kto tam? Ministranci!

raff napisał:

[...]

Nie odwracaj uwagi od twojego zwisu.

Data: 2011-05-13 13:46:35
Autor: A. Filip
Grzegorz Z. "właściciel"/"dozorca" wielu wątków postuje kolejne "upomnienia" :-)
"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> pisze:
Nie zmieniaj tematĂłw nie swoich wÄ…tkĂłw.

Nie zmieniaj tematĂłw nie swoich pod-wÄ…tkĂłw :-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Kobieta zadowolona jest tylko w mogile.

Data: 2011-05-13 15:57:51
Autor: Grzegorz Z.
puk puk! Kto tam? Ministranci!
 Nie zmieniaj tematów nie swoich w±tków.

Data: 2011-05-13 16:30:18
Autor: raff
puk puk! Kto tam? Ministranci!

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1s9v46eb0dl00$.1kolq5q5jwhsb.dlg40tude.net...
Nie zmieniaj tematów nie swoich w±tków.

Pierdolisz. Sam zmieniasz.

R.

Data: 2011-05-13 16:49:24
Autor: Grzegorz Z.
puk puk! Kto tam? Ministranci!
raff napisał:

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1s9v46eb0dl00$.1kolq5q5jwhsb.dlg40tude.net...
Nie zmieniaj tematów nie swoich w±tków.

Pierdolisz. Sam zmieniasz.

Ty? Pierdolisz? Wolne żarty.

Data: 2011-05-13 16:51:48
Autor: raff
puk puk! Kto tam? Ministranci!

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1hbgnsxhjr7c7$.1fcvfycfmn5jg.dlg40tude.net...
raff napisał:

[...]

Przeciez mowie o tobie, pedale.

R.

Data: 2011-05-13 18:45:07
Autor: Grzegorz Z.
puk puk! Kto tam? Ministranci!

raff napisał:

[...]

Udowodnij że jestem pedałem.

Data: 2011-05-13 15:14:27
Autor: jadrys
puk puk! Kto tam? Ministranci!
W dniu 2011-05-13 00:49, Grzegorz Z. pisze:

Pierwszoplanowi aktorzy spektaklu pseudokibicĂłw zostali zatrzymani przez
wielkopolskich policjantów we wtorek. W ręce policjantów wpadło wówczas 13
podejrzanych.

Czyli 13u porwało kilkanaście/dzisiąt tysięcy.. No no - ciekawe ilu w Libii wznieciło rewoltę?

puk puk! Kto tam? Ministranci!