puknięcie - próba naciągactwa?

Data: 2011-05-25 18:50:05
Autor: =Marcos=
puknięcie - próba naciągactwa?
Oświadczenie podpisane, policji nie było. Zniżki mi trochę szkoda (ale
jakoś przeboleję) natomiast cwaniactwa jakoś przeboleć nie mogę.

A to takie 100% cwaniactwo? Bo jak ktoś jest w firmie, gdzie jest trochę aut i nie ma swojego "stałego", to naprawdę nie wie, ani w ogóle nie interesuje się jakie auto ma uszkodzenia. Więc jak jest puknięcie i zauważa coś w okolicy mniej więcej puknięcia, to woli dmuchać na zimne, niż potem mieć potrącone z wypłaty...

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

puknięcie - próba naciągactwa?