puknięcie - próba naciągactwa?

Data: 2011-05-25 18:53:52
Autor: mdrok
puknięcie - próba naciągactwa?
MZ <mcold0[wyt]@poczta.onet.pl> napisał(a):
Grupo wszechwiedząca

padło w końcu na mnie (a właściwie na moją żonę, ale zniżki moje :]).
DC, korek, podjeżdżanie i bum, a właściwie puk, w tył poprzedzającego auta.

Samochód z przodu to biały kombi focus a winowajca to sejczento? :)
Jeśli tak to jechałem dzisiaj za Twoją żoną i lepiej żeby patrzyła przed
siebie a nie w lusterko wsteczne jak skręca na skrzyżowaniu :)).
Huku trochę było.

Pozdrawiam,
MD

Data: 2011-05-25 21:12:25
Autor: MZ
W dniu 2011-05-25 20:53, mdrok pisze:

Samochód z przodu to biały kombi focus a winowajca to sejczento? :)
Nie. Akcja po 16 koło Dworca Wilenskiego. Corolla w Vecrę.
Jeśli tak to jechałem dzisiaj za Twoją żoną i lepiej żeby patrzyła przed
siebie a nie w lusterko wsteczne jak skręca na skrzyżowaniu :)).

Pewnie ktoś się naczytał o tych motocyklach co są wszędzie:]

--
MZ

puknięcie - próba naciągactwa?