pulapki przy wyborze nagrywarki dvd

Data: 2010-02-15 00:13:52
Autor: amstav
pulapki przy wyborze nagrywarki dvd
jak sie czyta recenzje na skapcu i ceneo to mozna znalezc od czasu do czasu jakies ciekawe uwagi, ktore wskazuja ze producenci w mniej lub bardziej swiadomy sposob wprowadzaja do roznych modeli nagrywarek dosyc uciazliwe ograniczenia a ludzie dowiaduja sie o nich najczesciej dopiero po zakupie .... np. takie, ze nagrywarka nie nagrywa divx na HDD z płyty DVD ... jakie ograniczenia sa najbardziej nagminne i czy sa jakies marki lub modele, ktore uchodza za najbardziej bezproblemowe pod wzgledem ograniczen zawartych w firmware ?

Data: 2010-02-15 00:39:46
Autor: Mamut
pulapki przy wyborze nagrywarki dvd
w dzisiejszych czasach kupowanie nagrywaki DVD to nieporozumienie.
Zainteresuj sie urządzeniami typu urządzenia multimedialne itp Np
Xtreamer, Ariva HD Player, WD TV HD player. 10 razy wieksze mozliwosci
i cena niewiele wieksza.

Data: 2010-02-15 12:40:18
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Mon, 15 Feb 2010 00:39:46 -0800 (PST), Mamut napisał(a):
[...]

I brak DVD - a czasami chciałoby się coś utrwalić na później na płytce...

Co do nagrywarek - serdecznie odradzam te Manty (jako posiadacz jednej
z tych pomyłek)...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-02-15 18:48:38
Autor: Dawid
Jacek Osiecki pisze:
[...]

Bez problemu przenosisz to na pena lub kartę i nagrywasz
płytkę nagrywarką z komputera.Możesz potrzebne rzeczy nagrywać na dysk
zewnętrzny i zostawiać na póżniej.
Pozdrawiam

Data: 2010-02-15 22:13:46
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Mon, 15 Feb 2010 18:48:38 +0100, Dawid napisał(a):
Jacek Osiecki pisze:
[...]

Nagrywasz jak sobie zrobisz doktorat z masteringu płyt DVD :)
Na zwykłej nagrywarce DVD po prostu naciskasz REC i kiedyś tam "finalize" -
i gotowe, możesz przekazać babci DVD z nagranym koncertem wnuczka...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-02-16 00:22:18
Autor: Mamut
[...]

O czym ty piszesz?
Masz bezposrednie połaczenie przez wi-fi lub kablowe z komputerem i
tam sobie nagrywasz w dowolnym formacie.
Po co ci format DVD? Przeciez nikt z niego juz nie korzysta przy
nagraniach.
Robisz sobie divxa, lub jeśli chcesz material HD - mkv.
Każde nawet stare DVD odtwarza pliki .avi

Data: 2010-02-16 10:21:59
Autor: Paweł Muszyński
W dniu 2010-02-16 09:22, Mamut pisze:

[...]

No nie każde....
AVI może być różnie zakodowane, a z moich obserwacji wynika, że DVD bez obsługi divx to ciągle dość popularne w domach różnych.
--
Paweł Muszyński
Skateshop http://sklep.e-street.pl

Data: 2010-02-16 02:16:15
Autor: Mamut
pulapki przy wyborze nagrywarki dvd

No nie każde....
AVI może być różnie zakodowane, a z moich obserwacji wynika, że DVD bez
obsługi divx to ciągle dość popularne w domach różnych.

Od ponad 5 lat żadna chyba firma nie wypuściła odtwarzacza DVD bez
możliwości odczytu divix.
A nawet jesli ktoś ma taką prehistorię w domu to za kilkadziesiąt
złotych może zakupić byle jaki odtwarzacz który świetnie sobie z tym
radzi.

Data: 2010-02-17 14:05:59
Autor: dj
On 16 Lut, 11:16, Mamut <cactu...@gmail.com> wrote:
> [...]

A nawet jesli ktoś ma taką prehistorię w domu to za kilkadziesiąt
złotych może zakupić byle jaki odtwarzacz który świetnie sobie z tym

tylko po co mam  kupować kolejnego bubla odczytującego byle co???
Kupiłem DVD żeby cieszyć się jakością bylekajość to mogę oglądać na
kompie ale szkoda mi na to czasu ;-)) Poczekamy na ostateczny standard
HDTV i dopiero zmienimy maszynę. :-))

Data: 2010-02-18 05:44:47
Autor: Mamut
pulapki przy wyborze nagrywarki dvd
..

[...]

Kompletnie nie wiesz o czym piszesz. Taki film nagrany np Xtreamerem w
HD jakościowo twoje DVD bije na głowe w każdej kategorii zaczynając od
rozdzielczosci.
Ja wiem że świetnie się krytykuje coś o czym nie ma się pojecia ale
moze najpierw nagraj i obejrzyj chociaz jeden film w HD na nowoczesnym
sprzęcie a dopiero potem zaciemniaj innym rzeczywistość.
Poza tym co ci daje ta jakosc DVD skoro i tak nagrywasz pewnie SD z
TVP1 w tragicznej jakosci sygnalu zrodłowego.
Zalety nowoczesnych nagrywarek/ odtwarzaczy multimedialnych ktorych
nie posiada żadna nagrywarka DVD:
- najwyzsza jakosc nagranego materialu, takze HD
- kompresja do pliku mniejszej objetosci
- brak koniecznosci nagrywania na nosniakch DVD jednorazowych)
- mozliwosc podlaczenia do sieci internetowej, bezposrednie ogladanie
filmow z komputera bez koniecznosci podnoszenia sie z fotela

Data: 2010-02-18 17:02:29
Autor: FD
Mamut pisze:
.
[...]

temat mnie zainteresowal choc nie mam o nim pojecia
mozesz podac konkretne rozwiazania sprzetowe?

Data: 2010-02-18 08:46:19
Autor: Mamut
pulapki przy wyborze nagrywarki dvd

temat mnie zainteresowal choc nie mam o nim pojecia
mozesz podac konkretne rozwiazania sprzetowe?

tutaj najpopularniejszy ostatnio:
http://www.xtreamer.pl/Xtreamer.html

troche tanszy ferguson:
http://hdtvpolska.com/index.php?showtopic=18179