pulsometr dla amatora

Data: 2012-06-16 16:02:25
Autor: Pawel
pulsometr dla amatora
Witam, przymierzam sie do zakupu pulsometru ale widze ze asortyment jest ogromny, czym sie kierowac? jaka minimalna kwote trzeba wydac aby byl sensowny?
Ps. nie szukam sprzetu profesjonalnego, im mniej tym lepiej, ale tez nie dziadostwa:)

Data: 2012-06-16 20:35:07
Autor: Alex B
pulsometr dla amatora
W dniu 2012-06-16 16:02, Pawel pisze:
[...]

Sigma PC 25.10 - solidny i niezawodny sprzęt.

--
AleX

Data: 2012-06-17 00:39:50
Autor: zly
pulsometr dla amatora
Dnia Sat, 16 Jun 2012 20:35:07 +0200, Alex B napisał(a):

Sigma PC 25.10 - solidny i niezawodny sprzęt.

A jak wyja¶nisz fakt, że do¶ć często się wiesza lub wskakuje na tętno z
przedziału 190 -220?:)
--
marcin

Data: 2012-06-17 17:44:45
Autor: Piotr Skrzynkowski
pulsometr dla amatora
W dniu 2012-06-17 00:39, zly pisze:
Dnia Sat, 16 Jun 2012 20:35:07 +0200, Alex B napisał(a):

Sigma PC 25.10 - solidny i niezawodny sprzęt.

A jak wyjaśnisz fakt, że dość często się wiesza lub wskakuje na tętno z
przedziału 190 -220?:)

Mam taki pulsometr od roku, ani razu się nie zawiesił, ani razu nie pokazał fałszywego tętna, nawet pod liniami wysokiego napięcia (jak sugerowali znajomi) nic się nie działo.

P.S.

Data: 2012-06-18 08:09:43
Autor: zly
pulsometr dla amatora
Dnia Sun, 17 Jun 2012 17:44:45 +0200, Piotr Skrzynkowski napisał(a):

Mam taki pulsometr od roku, ani razu się nie zawiesił, ani razu nie pokazał fałszywego tętna, nawet pod liniami wysokiego napięcia (jak sugerowali znajomi) nic się nie działo.

Ja mam niefart jaki¶ do ich pulsometrów. PC15 mi bardzo często po prostu
gubił sygnał. Z tym  mam objawy ww. A jest zupełnie nowy. Fakt, że
zazwyczaj na pocz±tku jazdy, ale ten pocz±tek to czasami 30 min, a ja mam
co wypacać, więc wilgoć jest - żelu mi się nie chce kupować :) Co ciekawe,
jak się poruszam normalnie, to wskazania s± ok, problem jest jak tętno
wskakuje wyżej i powinien pokazywać ok 120-130, wtedy wariuje. Choć fakt,
ostatnio nieco rzadziej. Może po prostu musi się rozkręcić.

--
marcin

Data: 2012-06-18 16:31:04
Autor: jacek
pulsometr dla amatora

Użytkownik "Piotr Skrzynkowski" <piotrbez@spamuskrzynkowski.com> napisał w wiadomo¶ci news:4fddfb6d$0$26690$65785112news.neostrada.pl...
[...]

ja uzywam trzeci sezon pc15 i tez zero problemow
Na maratonach ktorych jezdze peleton jest krotko wiec chocby nawet
nie bylo by problemow ale jezdzilem tez w wyscigach szosowych
Nigdy nie zaobserwowalem sumowania opasek lub zaklocen
Zauwazylem tylko slaby zasieg gdy opaska zimna.
W lecie nie ma problemu ale zima/wiosna zaczyna dzialac po 5 min

pozdrawiam
Jacek

Data: 2012-06-19 09:00:18
Autor: cytawa
pulsometr dla amatora
jacek pisze:

Zauwazylem tylko slaby zasieg gdy opaska zimna.
W lecie nie ma problemu ale zima/wiosna zaczyna dzialac po 5 min

zobacz jak dziala opaska po lekkim nawilzeniu. Moja na sucho nie chce dzialac ale gdy sie lekko spoce juz tak. Sprobuj przed zalozeniem przetrzec ja wilgotna gabka

Jan Cytawa

Data: 2012-06-18 12:23:34
Autor: whitey
pulsometr dla amatora
On 16/06/12 23:39, zly wrote:
Dnia Sat, 16 Jun 2012 20:35:07 +0200, Alex B napisał(a):

Sigma PC 25.10 - solidny i niezawodny sprzęt.

A jak wyja¶nisz fakt, że do¶ć często się wiesza lub wskakuje na tętno z
przedziału 190 -220?:)

naslinic pady przed zalozeniem moze?
mam taki sam i dziala wysmienicie

--
whitey

Data: 2012-06-18 13:44:10
Autor: zly
pulsometr dla amatora
Dnia Mon, 18 Jun 2012 12:23:34 +0100, whitey napisał(a):

naslinic pady przed zalozeniem moze?
mam taki sam i dziala wysmienicie

Polewam wod± jak jest ten objaw - nie pomaga, ale jak wspomniałem do¶ć
szybko się zaczynam pocić. Poza tym, na tętnie spoczynkowym działa ok. To
nie jest reguła, ostatnich parę dni działał ok, ale ogólnie do¶ć często się
zdarzało.
--
marcin

Data: 2012-06-17 09:50:22
Autor: piecia aka dracorp
pulsometr dla amatora
Dnia Sat, 16 Jun 2012 16:02:25 +0200, Pawel napisał(a):

[...]
Ja swego czasu miałem pulsometr Medion MD 41189. Niestety gdzieś mi zaginęła opaska i przestałem używać (teraz leży nieużywany odbiornik). Jego minus to że nie miał kodowanego sygnału i przy liniach energetycznych czasem świrował. Nie pamiętam jak dział przy innych pulsometrach.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-06-20 11:38:50
Autor: SN .. AP
pulsometr dla amatora
Hej
Jak chcesz to mam bardzo dobry pulsometr nowke sztuke.
Mam takie 2 - jeden kupilem dla dziewczyny ale nie uzywala go ani razu.
Ma wszystkie funkcje jak te sigmy po do 250zl.
Mam tez sigme onyx fit drozsza ale wole runtec'a bo lepiej sie go obsluguje a i tak samo dziala nawet paski dzialaja z sigmy w runtecu i od runteca w sigmie.
Ma sredni puls i zapamietuje max puls
wylicza kalorie i mozna ustawic wlasna wage wiek wzrost na podstawie ktorej oblicza nam strefy treningowe w ktorych sie powinno trenowac.
Bardzo dobry pulsometr - uzywam runteca od 3 lat ponad i nic sie z nim nie dzieje.
http://img.photobucket.com/albums/v236/jack4ya/fok/C360_2011-01-1613-55-14Share.jpg
kolor niebieski z czerwonym bajerem pod szybka taki jak na pudelku.
Wszystko nowe za 50zl oddam.
GG 667744
Pozdrower

pulsometr dla amatora