pulsometr dla amatora

Data: 2012-06-17 09:50:22
Autor: piecia aka dracorp
pulsometr dla amatora
Dnia Sat, 16 Jun 2012 16:02:25 +0200, Pawel napisał(a):

Witam, przymierzam sie do zakupu pulsometru ale widze ze asortyment jest
ogromny, czym sie kierowac? jaka minimalna kwote trzeba wydac aby byl
sensowny?
Ps. nie szukam sprzetu profesjonalnego, im mniej tym lepiej, ale tez nie
dziadostwa:)
Ja swego czasu miałem pulsometr Medion MD 41189. Niestety gdzieś mi zaginęła opaska i przestałem używać (teraz leży nieużywany odbiornik). Jego minus to że nie miał kodowanego sygnału i przy liniach energetycznych czasem świrował. Nie pamiętam jak dział przy innych pulsometrach.

--
piecia aka dracorp

pulsometr dla amatora