pulsometr z lidla

Data: 2011-09-07 11:18:09
Autor: Inead
pulsometr z lidla

"whitey" <whiteyzusnetu@gazeta.pl> wrote in message news:j47b0q$2n3$1inews.gazeta.pl...
Witam. Uzywa moze ktos takiego pulsometru? Chcialbym sobie sprawic jakis
zeby "palic tluszcz" lepiej. Wybor jest dosc duzy a ja nigdy nie
uzywalem na razie teoretykiem jestem. Jesli ktos moze powiedziec czego w
tym modelu akurat mu brakuje (mi bedzie brakowalo), albo co jest fajne
bylbym wdzieczny. Generalnie wszelkie sugestie mile widziane.

Ja uzywam tego lidlowego, ogolnie OK, moze tylko ta opaska taka troche siermiezna ale mozna sie przyzwaic.

pulsometr z lidla