punktowo zdarty lakier z podlogi

Data: 2009-08-03 15:14:07
Autor: m[...]
punktowo zdarty lakier z podlogi
witam,

2 lata po lakierowaniu lakier czesciowo jest zdarty. Najbardziej w pokoju mlodego - w kacie gdzei jest jego biureczko i gdzie szura plastikowym krzeselkiem z ikei. Chcialbym ten obszar ok. 1m x 1m pokryc na nowo lakierem. Czy mozna to zrobic samemu? Jesli tak to jak? Doswiadecznei mam zerowe- nie wiem jaki byl poprezdni lakier - oprocze tego za mial byc super wytrzymaly -polmat.
Jesli ktos robil cos takiego to prosze o instrukcje.
Akurta mlody wyjezdza teraz wiec spokojnie mozna podzialac

m[...]

punktowo zdarty lakier z podlogi