punkty po punktach

Data: 2009-05-19 23:50:54
Autor: K
punkty po punktach
witam,

kolega przez dwa ostatnie miesi±ce jako¶ tak nieszczę¶liwie zebrał 37 punktów i tylko czekał na pismo od komendanta. dzi¶ zatrzymali go po raz kolejny i otrzymał 8pkt (ł±cznie 45) oraz informacje że 12 maja zostało wystawione stosowne pisemko. prawka mu nie zabrali (dzi¶), ale tu pojawia sie pytanie: czy te dzisiejsze 8pkt dostanie po zdaniu egzaminu czy one przepada? policjant powiedział, że zostanie wyzerowane razem z pozostałymi.

jak to jest ?

Data: 2009-05-19 22:55:56
Autor: Waldek Godel
punkty po punktach
Dnia Tue, 19 May 2009 23:50:54 +0200, K napisał(a):

kolega przez dwa ostatnie miesi±ce jako¶ tak nieszczę¶liwie zebrał 37

fajnych masz kolegów... :-/

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-05-20 08:38:20
Autor: J.F.
punkty po punktach
On Tue, 19 May 2009 22:55:56 +0100,  Waldek Godel wrote:
Dnia Tue, 19 May 2009 23:50:54 +0200, K napisał(a):
kolega przez dwa ostatnie miesi±ce jako¶ tak nieszczę¶liwie zebrał 37

fajnych masz kolegów... :-/

Pechowych, albo nieostroznych - widza policjanta a i tak lamia
przepisy :-)

J.

Data: 2009-05-20 10:35:02
Autor: K
punkty po punktach
Waldek Godel pisze:
Dnia Tue, 19 May 2009 23:50:54 +0200, K napisał(a):

kolega przez dwa ostatnie miesi±ce jako¶ tak nieszczę¶liwie zebrał 37

fajnych masz kolegów... :-/

fajnym jestes analfabetom wtornym.

Data: 2009-05-20 09:40:26
Autor: kamil
punkty po punktach

"K" <a@b.c> wrote in message news:gv0fum$pub$1mx1.internetia.pl...
Waldek Godel pisze:
Dnia Tue, 19 May 2009 23:50:54 +0200, K napisał(a):

kolega przez dwa ostatnie miesi±ce jako¶ tak nieszczę¶liwie zebrał 37

fajnych masz kolegów... :-/

fajnym jestes analfabetom wtornym.

Fajnym jestes "analfabeta".

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-20 10:52:37
Autor: K
punkty po punktach
Waldek Godel pisze:
[...]

widac udzielil mi sie analfabetyzm waldka godela :D

Data: 2009-05-20 09:56:45
Autor: Waldek Godel
punkty po punktach
Dnia Wed, 20 May 2009 10:52:37 +0200, K napisał(a):

widac udzielil mi sie analfabetyzm waldka godela :D

jakby¶ nie używał słów, których znaczenia nie rozumiesz, byłby mniejszy
wstyd

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-05-20 11:08:44
Autor: K
punkty po punktach
Waldek Godel pisze:
Dnia Wed, 20 May 2009 10:52:37 +0200, K napisał(a):

widac udzielil mi sie analfabetyzm waldka godela :D

jakby¶ nie używał słów, których znaczenia nie rozumiesz, byłby mniejszy
wstyd

analfabetyzm wtórny polega (miedzy innymi) na: "...niemożno¶ci zrozumienia i wykorzystania drukowanych informacji oraz przedstawień graficznych tj. ikon, wykresów, diagramów), czyli praktycznej niezdolno¶ci posługiwania się słowem pisanym: braku zrozumienia tre¶ci najprostszych instrukcji, braku umiejętno¶ci wypełnienia najprostszych formularzy..."

tak waldku, jestes analfabetˇ. EOT z mojej strony.

Data: 2009-05-20 09:43:56
Autor: Waldek Godel
punkty po punktach
Dnia Wed, 20 May 2009 10:35:02 +0200, K napisał(a):

fajnych masz kolegów... :-/

fajnym jestes analfabetom wtornym.

ROTFL!!!

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-05-20 00:01:21
Autor: Als
punkty po punktach
Dnia Tue, 19 May 2009 23:50:54 +0200, K napisał(a):

witam,

kolega przez dwa ostatnie miesiące jakoś tak nieszczęśliwie zebrał 37 punktów i tylko czekał na pismo od komendanta. dziś zatrzymali go po raz kolejny i otrzymał 8pkt (łącznie 45) oraz informacje że 12 maja zostało wystawione stosowne pisemko. prawka mu nie zabrali (dziś), ale tu pojawia sie pytanie: czy te dzisiejsze 8pkt dostanie po zdaniu egzaminu czy one przepada? policjant powiedział, że zostanie wyzerowane razem z pozostałymi.

jak to jest ?

"Jakoś tak nieszczęśliwie"? Nie chcę z siebie robić świętego, ale 45
punktów w dwa miesiące oznacza, że co miesiąc wyrabiał limit na odebranie
PJ - trudno to określić jako "nieszczęśliwe" wydarzenie, prędzej jako
recydywÄ™. Kolega ma pretensje do siebie czy do policji?

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam ĹĽadnej jedynki)

Data: 2009-05-20 00:09:25
Autor: 'Tom N'
punkty po punktach
Als w <news:1nz7g58t7hzqy.zccc6ubzsjve.dlg40tude.net>:

[...]

"Jako¶ tak nieszczę¶liwie"? Nie chcę z siebie robić ¶więtego, ale 45
punktów w dwa miesi±ce oznacza, że co miesi±c wyrabiał limit na odebranie

45/2 to mnij niz 24... ;P

PJ - trudno to okre¶lić jako "nieszczę¶liwe" wydarzenie, prędzej jako
recydywę. Kolega ma pretensje do siebie czy do policji?

Zapewne do policji. Ale nie bardzo wierzę, że nie zatrzymali PJ...

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-05-20 00:12:21
Autor: Tomasz Pyra
punkty po punktach
'Tom N' pisze:

Ale nie bardzo wierzę, że nie zatrzymali PJ...

Może ten system aż tak szybko nie działa.

Data: 2009-05-20 01:16:54
Autor: Wild Root
punkty po punktach
 W po¶cie <090520.000925.pms.1421@int.dyndns.org.invalid>
 m.in. przeczytać można:

Ale nie bardzo wierzę, że nie zatrzymali PJ...

Nie mogli. PJ może odebrać tylko organ, który je wydał. --
Wild Root

Data: 2009-05-20 07:32:03
Autor: 'Tom N'
punkty po punktach
Wild Root w <news:1624795.J66FWKOvzblocalhost.localdomain>:

 W po¶cie <090520.000925.pms.1421@int.dyndns.org.invalid>
 m.in. przeczytać można:

Ale nie bardzo wierzę, że nie zatrzymali PJ...
                                ^^^^^^^^^^

Nie mogli. PJ może odebrać tylko organ, który je wydał.

Odebrać?

Poczytaj może PoRD

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-05-20 08:14:55
Autor: Waldek Godel
punkty po punktach
Dnia Wed, 20 May 2009 01:16:54 +0200, Wild Root napisał(a):

Ale nie bardzo wierzę, że nie zatrzymali PJ...

Nie mogli. PJ może odebrać tylko organ, który je wydał.

Masz problem z odróżnieniem wyrazów "odebrać" i "zatrzymać" ?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-05-20 10:37:57
Autor: K
punkty po punktach
Als pisze:
[...]

pomijajac twoj analfabetyzm wtorny, to czy znasz odpowiedz na moje pytanie ?

Data: 2009-05-20 16:00:12
Autor: Als
punkty po punktach
Dnia Wed, 20 May 2009 10:37:57 +0200, K napisał(a):

Als pisze:
[...]

OdpowiedĹş brzmi - znam. Zadowolony?

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam ĹĽadnej jedynki)

Data: 2009-05-20 08:38:47
Autor: J.F.
punkty po punktach
On Tue, 19 May 2009 23:50:54 +0200,  K wrote:
pojawia sie pytanie: czy te dzisiejsze 8pkt dostanie po zdaniu egzaminu czy one przepada? policjant powiedział, że zostanie wyzerowane razem z pozostałymi.
jak to jest ?

Przepisow tak wlasnie jest :-)

J.

Data: 2009-05-20 11:48:18
Autor: K
punkty po punktach
J.F. pisze:
[...]

to mega bzdura, bo mozna zdobyc w tym czasie pare kompletow.

Data: 2009-05-20 17:13:29
Autor: J.F.
punkty po punktach
Użytkownik "K" <a@b.c> napisał w wiadomo¶ci news:gv0k82$540$1mx1.internetia.pl...
J.F. pisze:
[...]

Zalezy co sie chce osiagnac.

Mega bzdura byloby tez kierowanie delikwenta na egzamin np codziennie :-)

J.

Data: 2009-05-20 19:21:31
Autor: K
punkty po punktach
J.F. pisze:

Zalezy co sie chce osiagnac.

Mega bzdura byloby tez kierowanie delikwenta na egzamin np codziennie :-)

niech placi, moze wyciagnie wnioski. dla mnie w tym momencie delikwent 'nie ma nic do stracenia'

Data: 2009-05-20 21:03:04
Autor: Tomasz Pyra
punkty po punktach
K pisze:
J.F. pisze:

Zalezy co sie chce osiagnac.

Mega bzdura byloby tez kierowanie delikwenta na egzamin np codziennie :-)

niech placi, moze wyciagnie wnioski. dla mnie w tym momencie delikwent 'nie ma nic do stracenia'

Do płacenia to s± mandaty.
Egzamin to ponowne sprawdzenie kwalifikacji.

Głupio by było gdyby taki co załapał dwa komplety punktów miał dwa egzaminy tego samego dnia, jeden po drugim.

Data: 2009-05-21 09:38:48
Autor: K
punkty po punktach
Tomasz Pyra pisze:

Do płacenia to s± mandaty.
Egzamin to ponowne sprawdzenie kwalifikacji.

Głupio by było gdyby taki co załapał dwa komplety punktów miał dwa egzaminy tego samego dnia, jeden po drugim.

za egzmain tez sie placi >100 pln. kto mowi o dwoch egzaminach jednego dnia? dostaje pierwszy termin, ktory wiadomo ze jest w ciagu tygodnia od otrzymania skierowania, a potem leci standardowo z innymi - czyli np co dwa miesiace.

Data: 2009-05-21 21:04:24
Autor: J.F.
punkty po punktach
On Thu, 21 May 2009 09:38:48 +0200,  K wrote:
Tomasz Pyra pisze:
[...]

Znaczy sie co - punkty maja jednak byc zerowane chwila zdania
egzaminu, czy niektorych sie w jednym dniu skieruje na dwa egzaminy ?
:-)

J.

Data: 2009-05-20 09:36:53
Autor: szwagier
punkty po punktach
K pisze:
witam,

kolega przez dwa ostatnie miesi±ce jako¶ tak nieszczę¶liwie zebrał 37 punktów i tylko czekał na pismo od komendanta. dzi¶ zatrzymali go po raz kolejny i otrzymał 8pkt (ł±cznie 45)

O kuzwa...
Mam nadzieje ze predko nie usiadzie za kolkiem.

szwagier

Data: 2009-05-20 10:20:09
Autor: kogutek44
punkty po punktach
K pisze:
> witam,

O kuzwa...
Mam nadzieje ze predko nie usiadzie za kolkiem.

szwagier
Nadzieja matka głupich. On pojedzie oddać PJ samochodem i tym samochodem wróci.
Z opisu wynika że to idiota. jedyne czego mu można życzyć to żeby brał udział w
jakiej¶ niegroĽnej kolizji ze starym samochodem. Jak bogaty to w takiej sytuacji
po cichu kupi temu drugiemu nowy samochód żeby nie i¶ć do pierdla. A jak biedny
to znaczy że podwójnie głupi. --

Data: 2009-05-20 09:30:24
Autor: kamil
punkty po punktach

<kogutek44@vp.pl> wrote in message news:653d.00000fb0.4a13bd39newsgate.onet.pl...
K pisze:
> [...]

po cichu kupi temu drugiemu nowy samochód żeby nie i¶ć do pierdla. A jak biedny

Wystarczy, ze ktorys zyczliwy kolega da znac policji kiedy bedzie gdzies jechac. Szczerze mowiac, ja bym dal znac, dla bezpieczenstwa wlasnych czterech liter i bezpieczenstwa kolegi, ktory jak widac jest skonczonym kretynem i moze w ten sposob zrozumie.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-20 10:37:13
Autor: K
punkty po punktach
K pisze:
[...]

pomijajac twoj analfabetyzm wtorny, to czy znasz odpoiwiedz na moje pytanie ?

Data: 2009-05-20 09:39:58
Autor: kamil
punkty po punktach

"K" <a@b.c> wrote in message news:gv0g2p$pub$4mx1.internetia.pl...

pomijajac twoj analfabetyzm wtorny, to czy znasz odpoiwiedz na moje pytanie ?

Pomijajac kulture na drodze - kolega sam nie potrafi zapytac? Chyba, ze to taki sam "kolega" jak "mam znajomego, ktory zlapal kile"...

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-20 15:29:49
Autor: radekp@konto.pl
punkty po punktach
Wed, 20 May 2009 10:37:13 +0200, w <gv0g2p$pub$4@mx1.internetia.pl>, K <a@b.c>
napisał(-a):

pomijajac twoj analfabetyzm wtorny, to czy znasz odpoiwiedz na moje pytanie ?

Widać, że to twój kolega. Oni potrafi posługiwać się kierownic± tak samo jak ty
językiem polskim.

Data: 2009-05-20 10:42:46
Autor: kogutek
punkty po punktach
szwagier pisze:

> Mam nadzieje ze predko nie usiadzie za kolkiem.

pomijajac twoj analfabetyzm wtorny, to czy znasz odpoiwiedz na moje pytanie ?
Czyżby to co napisałe¶ znaczyło że jeste¶ tym upo¶ledzonym umysłowo swoim koleg±?

Data: 2009-05-20 10:52:00
Autor: K
punkty po punktach
kogutek pisze:
szwagier pisze:
K pisze:
[...]

nie. zadalem proste pytanie, a nie o twoja ocene mojego znajomego.

Data: 2009-05-20 10:56:42
Autor: szwagier
punkty po punktach

szwagier

pomijajac twoj analfabetyzm wtorny, to czy znasz odpoiwiedz na moje pytanie ?

Owszem.
Ale analafabeta wtorny nie bedzie przeciez pouczal inteligenta. To nie wypada. Taki "inteligent" powinien sam znac odpowiedz.

szwagier

Data: 2009-05-21 19:20:54
Autor: Adam Płaszczyca
punkty po punktach
[...]

Tak jak powiedział policjant. Po zdanym egzaminie masz zerowe konto. --

punkty po punktach