punkty po punktach

Data: 2009-05-20 09:36:53
Autor: szwagier
punkty po punktach
K pisze:
witam,

kolega przez dwa ostatnie miesiące jakoś tak nieszczęśliwie zebrał 37 punktów i tylko czekał na pismo od komendanta. dziś zatrzymali go po raz kolejny i otrzymał 8pkt (łącznie 45)

O kuzwa...
Mam nadzieje ze predko nie usiadzie za kolkiem.

szwagier

Data: 2009-05-20 10:20:09
Autor: kogutek44
punkty po punktach
K pisze:
> witam,

O kuzwa...
Mam nadzieje ze predko nie usiadzie za kolkiem.

szwagier
Nadzieja matka głupich. On pojedzie oddać PJ samochodem i tym samochodem wróci.
Z opisu wynika że to idiota. jedyne czego mu można życzyć to żeby brał udział w
jakiejś niegroźnej kolizji ze starym samochodem. Jak bogaty to w takiej sytuacji
po cichu kupi temu drugiemu nowy samochód żeby nie iść do pierdla. A jak biedny
to znaczy że podwójnie głupi. --

Data: 2009-05-20 09:30:24
Autor: kamil
punkty po punktach

<kogutek44@vp.pl> wrote in message news:653d.00000fb0.4a13bd39newsgate.onet.pl...
K pisze:
> [...]

po cichu kupi temu drugiemu nowy samochód żeby nie iść do pierdla. A jak biedny

Wystarczy, ze ktorys zyczliwy kolega da znac policji kiedy bedzie gdzies jechac. Szczerze mowiac, ja bym dal znac, dla bezpieczenstwa wlasnych czterech liter i bezpieczenstwa kolegi, ktory jak widac jest skonczonym kretynem i moze w ten sposob zrozumie.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-20 10:37:13
Autor: K
punkty po punktach
K pisze:
[...]

pomijajac twoj analfabetyzm wtorny, to czy znasz odpoiwiedz na moje pytanie ?

Data: 2009-05-20 09:39:58
Autor: kamil
punkty po punktach

"K" <a@b.c> wrote in message news:gv0g2p$pub$4mx1.internetia.pl...

pomijajac twoj analfabetyzm wtorny, to czy znasz odpoiwiedz na moje pytanie ?

Pomijajac kulture na drodze - kolega sam nie potrafi zapytac? Chyba, ze to taki sam "kolega" jak "mam znajomego, ktory zlapal kile"...

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-20 15:29:49
Autor: radekp@konto.pl
punkty po punktach
Wed, 20 May 2009 10:37:13 +0200, w <gv0g2p$pub$4@mx1.internetia.pl>, K <a@b.c>
napisał(-a):

pomijajac twoj analfabetyzm wtorny, to czy znasz odpoiwiedz na moje pytanie ?

Widać, że to twój kolega. Oni potrafi posługiwać się kierownicą tak samo jak ty
językiem polskim.

Data: 2009-05-20 10:42:46
Autor: kogutek
punkty po punktach
szwagier pisze:

> Mam nadzieje ze predko nie usiadzie za kolkiem.

pomijajac twoj analfabetyzm wtorny, to czy znasz odpoiwiedz na moje pytanie ?
Czyżby to co napisałeś znaczyło że jesteś tym upośledzonym umysłowo swoim kolegą?

Data: 2009-05-20 10:52:00
Autor: K
punkty po punktach
kogutek pisze:
szwagier pisze:
K pisze:
[...]

nie. zadalem proste pytanie, a nie o twoja ocene mojego znajomego.

Data: 2009-05-20 10:56:42
Autor: szwagier
punkty po punktach

szwagier

pomijajac twoj analfabetyzm wtorny, to czy znasz odpoiwiedz na moje pytanie ?

Owszem.
Ale analafabeta wtorny nie bedzie przeciez pouczal inteligenta. To nie wypada. Taki "inteligent" powinien sam znac odpowiedz.

szwagier

punkty po punktach