punto II

Data: 2012-12-04 10:55:06
Autor: Tomek z Wawy
punto II
Witajcie.

W Punto mojej połówki pali się dioda od poduszki. Zapewne komputer załapał błąd. Czy możecie polecić kabel OBD do tego ustrojstwa, gdzie to cudo ma wtyk i jaki program go łyka?

Data: 2012-12-05 16:29:22
Autor: Bartek
punto II
Użytkownik "Tomek z Wawy" <konfabulator@10g.pl> napisał w wiadomości news:50cdd624-f89c-463c-a421-28dd300ddeaegooglegroups.com...
[...]

multiecuscan:
http://multiecuscan.net
czyli dawny fiatecuscan,
nie wiem tylko czy airbagi sa w darmowej wersji.
kabel np od viakena -  z przelacznikiem do fiata,
zlacze zapewne po lewej stronie przy bezpiecznikach .

jak bys byl tomkiem z gliwic to bym ci to zrobil.

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2012-12-06 08:29:09
Autor: Tomek z Wawy
punto II
A czy wystarczy do tego interfejs tylko do fiata za 40 zeta? Co więcej da mi kabel za 3 stówki uniwersalny? Czy jest taki co absłuży mi to punto ii, astrę iii, astrę ii oraz renaulta  grand scenica? Chodzi mi o podstawową diagnostykę i sczytanie/skasowanie pamięci błędów.

Data: 2012-12-09 11:11:41
Autor: Michal \"chomiq\" Lasota
punto II
Witam!

W liście datowanym 4 grudnia 2012 (19:55:06) napisano:

Witajcie.

W Punto mojej połówki pali się dioda od poduszki. Zapewne komputer
załapał błąd. Czy możecie polecić kabel OBD do tego ustrojstwa,
gdzie to cudo ma wtyk i jaki program go łyka?

Proponuje zajrzec na forum:
http://fiatpunto.com.pl
I poszukac grupy/tematow zwiazanych z Warszawa/Mazowszem.

O  ile  sie  orientuje to w samej Warszawie jest kilka osob jakie maja
kable i moga pomoc.

Pozdrawiam
Michal

punto II