push to talk

Data: 2009-07-07 06:29:39
Autor: Artur
push to talk
Witam

Poszukuje osob chetnych do pogadania ze mna poprzez usluge Nacisnij i
Mow w Plusie (CB fon, telefon jako krotkofalowka PTT).

moj numer 609 409 004

pozdrawiam

Data: 2009-07-07 21:39:21
Autor: JanKo
push to talk
Agent Artur nadaje:

Poszukuje osob chetnych do pogadania ze mna poprzez usluge Nacisnij i
Mow w Plusie (CB fon, telefon jako krotkofalowka PTT).

A coś na zachętę? Zdjęcie, zainteresowania, treść kilku ostatnio
przeprowadzonych rozmów ;-)

Data: 2009-07-07 21:48:32
Autor: robert1
push to talk
Próbowałem to uruchomić, tylko nie wiem o co chodzi z tymi kanałami, czy to je sie samemu tworzy, bo nie mogłem znalezc listy gotowych tak jak pokoje na czacie, gdzie mozna by wejsc i sie dołączyc podobnie jak na Paltalku.

Wpisywałem popularne nazwy jak polska, warszawa ale nic nie znalazło...

Data: 2009-07-09 05:24:35
Autor: Artur
push to talk
On 7 Lip, 21:48, robe...@mailinator.com wrote:
[...]

Trzeba samemu stworzyc i zaprosic odpowiednie osoby, dlatego tez
podalem moj numer telefonu.
Pozatym jest cos takeigo jak CB, kanaly sa zwiazane z numerami drog,
ale ja spotkalem jakiekolwiek osoby tylko na kanale 1 (tylko ze nikt
nie odpowiadal). Odezwij sie najlepiej do mnie na priv i wytlumacze
jak skonfigurowac zebysmy mogli pogadac.

Data: 2009-07-09 14:51:18
Autor: robert2
push to talk
> [...]

Pozatym jest cos takeigo jak CB, kanaly sa zwiazane z numerami drog,
ale ja spotkalem jakiekolwiek osoby tylko na kanale 1 (tylko ze nikt

Czyli praktycznie nikt tego nie używa, skoro w skali całego kraju nie można znaleźć osoby do rozmowy czy choćby przetestowania usługi, bez wcześniejszego umawiania się.

Data: 2009-07-09 15:18:42
Autor: robertcb
push to talk
> [...]

nie odpowiadal). Odezwij sie najlepiej do mnie na priv i wytlumacze
jak skonfigurowac zebysmy mogli pogadac.

jestem w tej chwili i pewnie jeszcze jakis czas jako robertcb na kanale 1 jak ktos chce to niech sprawdzi

Data: 2009-07-09 06:43:50
Autor: Artur
push to talk
Informuję, że przeprowadizliśmy próbę z Robertem i wszystko działało,
pogadamy później.

Info ze strony plusa o kanałach i aktywacji:

http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/nasze_uslugi/nowosci/twoj_telefon_jak_krotkofalowka/

Data: 2009-07-09 15:49:57
Autor: robertcb
push to talk
Informuję, że przeprowadizliśmy próbę z Robertem i wszystko działało,
pogadamy później.

Pomijając fakt, że mam słaby zasięg w plusie i nawet na zewnątrz były to tylko 2 kreski, to jakość dźwięku była dobra, choć były przerwy i nawet kilku - kilkunasto sekundowe opóźnienia.

Przypuszczam ze przy dobrym zasięgu obu rozmówców nie było by tych problemów.

Rozmowa wygląda tak jak w programie Paltalk.

Data: 2009-07-09 07:29:46
Autor: Artur
push to talk

Rozmowa wygląda tak jak w programie Paltalk.

Teraz sobie przypomniałem że było coś podobnego w skype i nazywało się
Skype Cast. Były różne kanały dla różnych krajów w różnych językach,
czyli nie ograniczone tak jak tutaj do plusa. Niestety zlikwidowano
to, gdyż skype uznał że poziom mocno upadł i psuje im reputację
(wulgaryzmy, rozmowy prawie wyłącznie o seksie itp).

Data: 2009-07-09 16:19:35
Autor: robertcb
push to talk
> [...]

Przypuszczam ze przy dobrym zasięgu obu rozmówców nie było by tych problemów.

Rozmowa wygląda tak jak w programie Paltalk.

A, i nie trzeba znać numeru telefonu rozmówcy, podobnie jak na czacie czy paltalku, są nicki poszczególnych osób na kanale i można się połączyć prywatnie (rozmowa 1 do 1) lub mówić do całego kanału (wtedy słyszą wszyscy, a w danym momencie może mówić tylko jedna osoba).

Teraz poszedłem w miejsce gdzie znalazłem lepszy zasięg, i jakość rozmowy była już b. dobra, bez urywania i opóźnień.

Data: 2009-07-09 06:48:03
Autor: Artur
push to talk

Data: 2009-07-09 07:01:01
Autor: Artur
push to talk

Data: 2009-07-09 07:27:34
Autor: Artur
push to talk

Data: 2009-07-09 05:34:35
Autor: Artur
push to talk
Witam ponownie,

Nie chodzilo mi o nowe znajomosci, ale raczej o przetestowanie tej
usługi jak to działą w ogóle. Skonfigurowałem, ale nie znalazłem
nikogo chętnego do rozmowy. Zapraszam na priva jeśli ktoś nie umie
skonfigurować chętnie pomogę. Usługa dostępna wyłącznie w sieci PLUS.