push2talk w PL

Data: 2014-03-30 16:38:52
Autor: user
push2talk w PL
Czesc,

jak wyglada sprawa z usluga push2talk u polskich operatorow? Czy ta
usluga jest juz w zapomnieniu?

Czy sa moze takie telefony gsm, ktore swoim wygladem przypominaja
typowe radiotelefony VHF/UHF ale w rzeczywistosci jest to telefon pod
ww. usluge?

Data: 2014-03-30 17:43:46
Autor: dizel
push2talk w PL
On Sun, 30 Mar 2014 16:38:52 +0200, user@z.pl wrote:

Czesc,

jak wyglada sprawa z usluga push2talk u polskich operatorow? Czy ta
usluga jest juz w zapomnieniu?

W plusie nadal powinno to działać z tego co widzę na stronie:
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow.cfg/php.exe/enduser/popup_adp.php?p_faqid=2138&p_sid=hXyU6RKl&p_lva=
na pewno działało to też w simplusie czyli oferta prepaid plusa.
Co do telefonów to nie wiem na pewno niektóre stare nokie mają. Mam
starą 6020 i jest tam ta funkcja ale nie testowałem. Co do innych sieci i innych sprzętów do tego to nie mam pojęcia.

Pozdrawiam

push2talk w PL