pvr cyfry+

Data: 2010-01-20 21:39:02
Autor: Tomy M.
pvr cyfry+
Użytkownik "irek" <irek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hj6v5o$d62$1news.onet.pl...
mam ten diabelski wynalazek - pvr philips cyfry+ - od kilkunastu dni i chciałbym się od was dowiedzieć czy to w tym modelu normalne, że muszę naciskać klawisze pilota po kilka razy by coś się zdarzyło. Oglądam nagrany film i próbuję go przewinąć, zatrzymać, zakończyć czy wznowić, a to cholerstwo testuje moją cierpliwość i reaguje po którymś tam naciśnięciu klawisza.

Po kilku tygodniach bojów i wk*rwiania doszedłem
do tego że tuner przestaje reagować na pilota
gdy w TV ustawię jasność podświetlenia na 0.
Dowolnie inna wartość podświetlenie "uwalnia
pilota"
Telwizor LG3000

--

Tomy M. www.ansibl.com