[piątek] pył wulkaniczny?

Data: 2010-04-23 19:48:05
Autor: LEPEK
[piątek] pył wulkaniczny?
Witam,

Ostatnio zauważyłem u siebie w samochodzie, że na desce rozdzielczej (w sumie dziwna nazwa na tą część - nie uważacie?) złoża jakiegoś pyłu. Widać go szczególnie dobrze przy słonecznej pogodzie. Co prawda nie próbowałem jeszcze robić nim peelingu, ale czy myślicie, że to może być pył wulkaniczny? Co z nim zrobić?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d9b503491dc1d14e.html

Pozdr ;)
--
L E P E K    Pruszcz   GdaÅ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-04-23 18:39:54
Autor: to
[pi±tek] py³ wulkaniczny?
LEPEK wrote:

[...]

Ja bym go zdrapał i scalił w małą bryłę, a otrzymany pumeks sprzedał na Allegro.

--
cokolwiek

Data: 2010-04-23 22:30:17
Autor: LEPEK
[piątek] pył wulkaniczny?
W dniu 2010-04-23 20:39, to pisze:

Ja bym go zdrapał i scalił w małą bryłę, a otrzymany pumeks sprzedał na
Allegro.

Zebrać to można nawet mokrą szmatką.
Jaką metodę scalenia proponujesz? Znasz jakiś warsztat, który potrafi tak uzyskany materiał scalić? Koncepcja zarobienia na syfie w samochodzie mnie zainteresowała ;)

Pozdr,

Data: 2010-04-23 22:39:19
Autor: Tomasz Pyra
[piątek] pył wulkaniczny?
LEPEK pisze:
[...]

Był kiedyś w usenecie, taki jeden ekspert którego nazwiska nie wolno wymieniać, który takie rzeczy kompresował w diamenty ;>

Data: 2010-04-23 22:52:11
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[piątek] pył wulkaniczny?
Tomasz Pyra pisze:
LEPEK pisze:
[...]

Jakie "był"?!?!?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-04-23 23:09:45
Autor: LEPEK
[piątek] pył wulkaniczny?
Tomasz Pyra pisze:

Był kiedyś w usenecie, taki jeden ekspert którego nazwiska nie wolno
wymieniać, który takie rzeczy kompresował w diamenty ;>

Jakie "był"?!?!?

Będę bogaty :D

Pozdr,

Data: 2010-04-23 23:14:26
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[piątek] pył wulkaniczny?
LEPEK pisze:
Tomasz Pyra pisze:

Był kiedyś w usenecie, taki jeden ekspert którego nazwiska nie wolno
wymieniać, który takie rzeczy kompresował w diamenty ;>

Jakie "był"?!?!?

Będę bogaty :D

Rzeczony też tak myślał. Ale chyba cosik mu nie idzie. :P
Ale jakby co, to (jak mawiał Edzio listonosz): pińć procent dla mnie. :)

Data: 2010-04-23 22:31:31
Autor: LEPEK
[piątek] pył wulkaniczny?

Fleeeeja. :P

To nie ja - to wulkan :)
A samochód jest do jeżdżenia, nie do sprzątania :)

Pozdr,