pyt do posiadaczy HTC sensation

Data: 2012-01-08 11:56:17
Autor: Amir
pyt do posiadaczy HTC sensation
Witam!

Mam prośbę do posiadaczy HTC Sensation,
czy moglby mi ktoś potwierdzić czy działa w obie strony
dobrze nagrywanie rozmów w programie Ultimate Voice Recorder

Producent podaje ze powinien działac na Sensation,

na moim HTC Desire niestety nagrywa z głośnika, nie włączając na głos
słychać bardzo słabo rozmówcę po drugiej stronie takie tez info. podaje producent
na swojej stronie odnośnie Desire.

Zanim zakupe HTC sensation wolę mieć pewność, teoretycznie powinien nagrywac dobrze wedlug producenta oprogramowania.

Na samsungach SII i SI nie nagrywa wogole sprawdziłem.

pozdrawim i dziękuję za pomoc

Data: 2012-01-09 13:49:12
Autor: G Nowak
[...]

Watpliwa sprawa, gdyby nagrywal "out the box" kernel z 2WCR nie mialby racji bytu.

--
Pozdr

Data: 2012-01-09 16:19:20
Autor: AT
pyt do posiadaczy HTC sensation
> Watpliwa sprawa, gdyby nagrywal "out the box" kernel z 2WCR nie mialby racji
bytu.

A czy jest znany jakiś model z androidem o podobnych parametrach
telefon umozliwiający bezproblemowe nagrywanie bez informowania rozmówcy, tak jak to było w przypadku symbiana i np noki e52.?

tyle co udało mi sie na Desire HTC uzyskac po zrootowaniu systemu
ze robiąc zdjęcia nie słychac migawki

 z romem LeeDroid V 3.0.8.2 trochę zmulił telefon, niestety dalej nagrywa bardzo cicho rozmowy.

pozdrawiam
AT

Data: 2012-01-09 22:18:16
Autor: G Nowak
[...]

Tak, mozna tutaj przeczytac

https://market.android.com/details?id=com.skvalex.callrecorder&hl=en

Data: 2012-01-10 09:49:06
Autor: AT
pyt do posiadaczy HTC sensation

Tak, mozna tutaj przeczytac

https://market.android.com/details?id=com.skvalex.callrecorder&hl=en

Witaj,
Odpaliłem na zrootowanym systemie na HTC Desire
z LeeDroid V 3.0.8.2  niestety cos nie za bardzo chce działać

możesz podpowiedzić jak inaczej to zrobić.

Program odpalil się z prawami super usera.

Czy jakis inny rom muszę wgrać?

pozdrawiam

Data: 2012-01-10 10:22:55
Autor: AT
pyt do posiadaczy HTC sensation
> Tak, mozna tutaj przeczytac

https://market.android.com/details?id=com.skvalex.callrecorder&hl=en

nie doczytałem linka musze miec radioroma 32.54.00.32U_5.14.05.17
musze tylko poczytac jak sprawdzic jaką mam wersję i może się uda bez zmiany telefonu.

pozdrawiam i dziekuję za rozjaśnienie tematu

Data: 2012-01-10 15:20:53
Autor: G Nowak
pyt do posiadaczy HTC sensation
nie doczytałem linka musze miec radioroma 32.54.00.32U_5.14.05.17
musze tylko poczytac jak sprawdzic jaką mam wersję i może się uda bez zmiany telefonu.

nie trzeba nic sprawdzac ani cudowac. radio trzeba uaktualnic przed adb, kernel pierwszy i drugi od gory z tej strony ma juz ta funkcje wbudowana

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1200403

--
pozdr

Data: 2012-01-11 09:13:52
Autor: AT
[...]

Nie chciałbym od nowa wszystkiego instalowac,
a pod linkiem, ktory wcześniej podałeś
opisują ze działa bez problemu
na
LeeDroid ale wersji 2_3d ROm
do tego trzeba z tego linku wrzucic kilka updatow

ja mam najnowszego LeeDroid Roma  V 3.0.8.2
czy może oriętujesz się,  jak wrzucę te updaty z tego linku
czy  nie wywali mi roma.
pozdrawiam

Data: 2012-01-11 10:24:39
Autor: AT
pyt do posiadaczy HTC sensation

ja mam najnowszego LeeDroid Roma  V 3.0.8.2
czy może oriętujesz się,  jak wrzucę te updaty z tego linku
czy  nie wywali mi roma.
pozdrawiam

Nie wywaliło roma

Więc śmiało moge powiedzieć, że działa nagrywanie w obie strony na androidzie :)

uff w koncu i obyło się bez wymiany telefonu

dziękuje za pomoc

pozdrawiam

pyt do posiadaczy HTC sensation