pyt do posiadaczy HTC sensation

Data: 2012-01-09 13:49:12
Autor: G Nowak
pyt do posiadaczy HTC sensation
Mam prośbę do posiadaczy HTC Sensation,
czy moglby mi ktoś potwierdzić czy działa w obie strony
dobrze nagrywanie rozmów w programie Ultimate Voice Recorder

Producent podaje ze powinien działac na Sensation,

na moim HTC Desire niestety nagrywa z głośnika, nie włączając na głos
słychać bardzo słabo rozmówcę po drugiej stronie takie tez info. podaje producent
na swojej stronie odnośnie Desire.

Watpliwa sprawa, gdyby nagrywal "out the box" kernel z 2WCR nie mialby racji bytu.

--
Pozdr

Data: 2012-01-09 16:19:20
Autor: AT
pyt do posiadaczy HTC sensation
> Watpliwa sprawa, gdyby nagrywal "out the box" kernel z 2WCR nie mialby racji
bytu.

A czy jest znany jakiś model z androidem o podobnych parametrach
telefon umozliwiający bezproblemowe nagrywanie bez informowania rozmówcy, tak jak to było w przypadku symbiana i np noki e52.?

tyle co udało mi sie na Desire HTC uzyskac po zrootowaniu systemu
ze robiąc zdjęcia nie słychac migawki

 z romem LeeDroid V 3.0.8.2 trochę zmulił telefon, niestety dalej nagrywa bardzo cicho rozmowy.

pozdrawiam
AT

Data: 2012-01-09 22:18:16
Autor: G Nowak
[...]

Tak, mozna tutaj przeczytac

https://market.android.com/details?id=com.skvalex.callrecorder&hl=en

Data: 2012-01-10 09:49:06
Autor: AT
pyt do posiadaczy HTC sensation

Tak, mozna tutaj przeczytac

https://market.android.com/details?id=com.skvalex.callrecorder&hl=en

Witaj,
Odpaliłem na zrootowanym systemie na HTC Desire
z LeeDroid V 3.0.8.2  niestety cos nie za bardzo chce działać

możesz podpowiedzić jak inaczej to zrobić.

Program odpalil się z prawami super usera.

Czy jakis inny rom muszę wgrać?

pozdrawiam

Data: 2012-01-10 10:22:55
Autor: AT
pyt do posiadaczy HTC sensation
> Tak, mozna tutaj przeczytac

https://market.android.com/details?id=com.skvalex.callrecorder&hl=en

nie doczytałem linka musze miec radioroma 32.54.00.32U_5.14.05.17
musze tylko poczytac jak sprawdzic jaką mam wersję i może się uda bez zmiany telefonu.

pozdrawiam i dziekuję za rozjaśnienie tematu

Data: 2012-01-10 15:20:53
Autor: G Nowak
pyt do posiadaczy HTC sensation
nie doczytałem linka musze miec radioroma 32.54.00.32U_5.14.05.17
musze tylko poczytac jak sprawdzic jaką mam wersję i może się uda bez zmiany telefonu.

nie trzeba nic sprawdzac ani cudowac. radio trzeba uaktualnic przed adb, kernel pierwszy i drugi od gory z tej strony ma juz ta funkcje wbudowana

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1200403

--
pozdr

Data: 2012-01-11 09:13:52
Autor: AT
[...]

Nie chciałbym od nowa wszystkiego instalowac,
a pod linkiem, ktory wcześniej podałeś
opisują ze działa bez problemu
na
LeeDroid ale wersji 2_3d ROm
do tego trzeba z tego linku wrzucic kilka updatow

ja mam najnowszego LeeDroid Roma  V 3.0.8.2
czy może oriętujesz się,  jak wrzucę te updaty z tego linku
czy  nie wywali mi roma.
pozdrawiam

Data: 2012-01-11 10:24:39
Autor: AT
pyt do posiadaczy HTC sensation

ja mam najnowszego LeeDroid Roma  V 3.0.8.2
czy może oriętujesz się,  jak wrzucę te updaty z tego linku
czy  nie wywali mi roma.
pozdrawiam

Nie wywaliło roma

Więc śmiało moge powiedzieć, że działa nagrywanie w obie strony na androidzie :)

uff w koncu i obyło się bez wymiany telefonu

dziękuje za pomoc

pozdrawiam

pyt do posiadaczy HTC sensation