pytania i watpliwości ciemniowe

Data: 2009-02-27 14:11:13
Autor: Marcin Stawny
pytania i watpliwości ciemniowe
  Marcin pisze:
1. Kąpiel wstępna – woda destylowana czy kranówa?
Są różne szkoły. Ja nie używam kąpieli wstępnej i nie narzekam na rezultaty.

3. Czy film wkładacie do koreksu w rękawiczkach bawełnianych? Zastanawiam się czy po tylu i tak długich kąpielach mogą zostać jakieś ślady palców na filmie. A przy filmie 120 trudno czasem wkładać trzymając tylko za krawędzie.
W rękawiczkach bo mi się czasem ręce potrafią spocić (rękaw ciemniowy). Jak masz dobre szpule, to da sie bez dotykania.

4 A jak wyjmujecie film z koreksu? Bo jakoś tak mi to niezdarnie wychodzi, że czasem wydaje mi się, ze się film porysuje.
Rozkładam szpulę na dwie części i wyjmuję film.

Pozdrawiam
Marcin

Data: 2009-02-28 10:55:43
Autor: Marcin
Marcin Stawny <mstawny@poczta.onet.pl> napisał(a):
Jak masz dobre szpule, to da sie bez dotykania.
Mam Kaisera i Jobo, ale Jobo jakoś się zupełnie nie sprawdziło...

> 4 A jak wyjmujecie film z koreksu? Bo jakoś tak mi to niezdarnie
wychodzi,
> że czasem wydaje mi się, ze się film porysuje. Rozkładam szpulę na dwie części i wyjmuję film.
No niby tez tak robie, ale... własciwie w poście poniżej znalzałem rozwiązanie:)

Pozdrawiam
Marcin

Dzięki
Marcin