pytania i watpliwości ciemniowe

Data: 2009-02-27 19:01:22
Autor: hermar
pytania i watpliwości ciemniowe

1. Kąpiel wstępna – woda destylowana czy kranówa?

..kranówa, chyba, że wodę masz tak twardą, że widać opiłki metali : )

2. Jak długo powinna trwać kąpiel wstępna.

..jeśli to średni format, to moczysz kilkukrotnie wymieniając wodę, aż będzie całkowicie przeźroczysta po wylaniu.. mały obrazek wystarczy 3-4 razy przepłukać..

3. Czy film wkładacie do koreksu w rękawiczkach bawełnianych?

..a fe, jak duchota pod kocem w łazience, to spocone rękawiczki nie są pożądaną rzeczą.. Wystarczy przemyć mysłem łapy i dobrze je osuszyć przed nawijaniem.. Nawet jak odcisk mały zostanie przy nawijaniu, to i tak spłukany będzie podczas mieszania chemii.. a rękawiczki lepiej już spożytkować na skanowanie filmów albo perwersyjne zabawy łóżkowe..

4 A jak wyjmujecie film z
koreksu?

..po kąpieli w zwilżaczu tetenala [lepszego co nie zostawia zacieków i nie wymagającego ściągania wody z wiszącego filmu nie znam] zaczepiam początek filmu zaczepami i wieszam obciążając żelazkiem by był prosty : )

--
www.marcinhernik.com

Data: 2009-02-28 11:01:40
Autor: Marcin
hermar <hermar@op.pl> napisał(a):
..kranówa, chyba, że wodę masz tak twardą, że widać opiłki metali : )
Zostaję jednak przy destylowanej:)

> [...]

będzie
całkowicie przeźroczysta po wylaniu.. mały obrazek wystarczy 3-4 razy przepłukać..
To jednak są różne szkoły...

[...]
Jak w łazience, to ja już nie musze pod kocem...:)

4 A jak wyjmujecie film z
> [...]

..po kąpieli w zwilżaczu tetenala [lepszego co nie zostawia zacieków i nie wymagającego ściągania wody z wiszącego filmu nie znam] zaczepiam początek filmu zaczepami i wieszam obciążając żelazkiem by był prosty : )
No tak:)

Dzięki
Marcin

ps. Masz fajną stronę i zdjęcia