pytanie

Data: 2012-04-23 22:55:32
Autor: megrims
pytanie
Dzisiaj piękny CL się zesrał.
Zwariowała elektronika sterująca zawieszeniem.
Objaw był taki, że przód został opuszczony, a tył się
podniósł i dupę zadarło do góry. Nie szło jechać.
Auto kompletnie nie trzymało się drogi. Telefon na
assistance i laweta. Na ekranie ABC Malfunction.

Pytanie teoretyczne z gatunku ROTFL:

Czy gdyby przy prędkości 250 km/h podniósł się
przód a tył został na dole, to czy auto wy mogło
się wyjebać do tyłu na plecy?

Data: 2012-04-23 22:59:16
Autor: Maciek
pytanie
W dniu 2012-04-23 22:55, megrims pisze:
Pytanie teoretyczne z gatunku ROTFL:
Czy gdyby przy prędkości 250 km/h podniósł się
przód a tył został na dole, to czy auto wy mogło
się wyjebać do tyłu na plecy?
Gdyby miał drzwi podnoszone do góry, to po ich otwarciu pewnie mógłby
nawet wystartować :->

Maciek

Data: 2012-04-23 23:02:46
Autor: megrims
pytanie
W dniu 2012-04-23 22:59, Maciek pisze:
[...]

Ale po wystartowaniu zabrakło by siły ciągu i auto
poleciałoby chuj wie gdzie. I brzoza urwała by drzwi.

Data: 2012-04-23 23:06:41
Autor: neoniusz
pytanie
W dniu 23.04.2012 22:55, megrims pisze:
Dzisiaj piękny CL się zesrał.

Zastanawiam sie czy tobie sie trafil taki egzemplarz czy jestes psujem jak troll Michal? :)

Data: 2012-04-23 23:10:42
Autor: megrims
pytanie
W dniu 2012-04-23 23:06, neoniusz pisze:
W dniu 23.04.2012 22:55, megrims pisze:
Dzisiaj piękny CL się zesrał.

Zastanawiam sie czy tobie sie trafil taki egzemplarz czy jestes psujem
jak troll Michal? :)

Przecie wszystkie auta teraz są awaryjne. Psują się takie rzeczy, które
się wcześniej nie psuły.

Jeśli taka awaria jak teraz wydarzyła się w czasie jazdy ca 70-80 km/h
i ledwo dało się nad autem zapanować, to IMO przy 250km/h bez względu
na to czy zwariował by przód czy tył skończyłoby się to jakąś dachówką.

Jednym zdaniem - czas na zmianÄ™ auta na inne.

Data: 2012-04-23 23:20:26
Autor: RoMan Mandziejewicz
pytanie
Hello megrims,

[...]

Jednym zdaniem - czas na zmianê auta na inne.

Zdecydowanie Ci te Mercedesy nie s³u¿±. Albo napadaj± na zakretach na
inne auta rycz±c silnikiem, albo kopc± na czarno albo dupsko
zadzieraja, jak kotka w rui...

:P

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-04-23 23:26:06
Autor: megrims
pytanie
Hello megrims,

[...]

[...]

Z tym kopceniem to jak auto sta³o 3 dni i pierwsze odpalenie
to zawsze tak bêdzie mia³o. :)

A czy mi marka s³u¿y? Mercedes siê dawno temu skoñczy³.

I to raczej moje ostatnie auto tej marki.

Data: 2012-04-24 00:56:21
Autor: Maciek
pytanie
W dniu 2012-04-23 23:26, megrims pisze:
I to raczej moje ostatnie auto tej marki.
To co nastêpne? Fiat? Ford? :-D

Maciek

Data: 2012-04-24 07:04:07
Autor: megrims
pytanie
W dniu 2012-04-24 00:56, Maciek pisze:
W dniu 2012-04-23 23:26, megrims pisze:
I to raczej moje ostatnie auto tej marki.
To co nastêpne? Fiat? Ford? :-D

Fajnych samochodów ju¿ nie robi±. Ekologia Panie...

to znaczy pod pozorem dbania o ¶rodowisko robi±
auta, które musz± siê spierdoliæ.

Data: 2012-04-24 12:55:43
Autor: AL
pytanie
W dniu 2012-04-24 07:04, megrims pisze:
[...]

a Camaro?
do dostania u dealera w PL

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-04-24 18:58:01
Autor: Cavallino
pytanie

U¿ytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jn60re$lr$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Viper równie¿.
Mo¿e nawet ze znaczkiem Lancii. ;-)

Data: 2012-04-29 18:47:34
Autor: jerzu
pytanie
On Tue, 24 Apr 2012 00:56:21 +0200, Maciek <maciek@nospam.pl> wrote:

To co nastêpne? Fiat? Ford? :-D

Skoda Yeti Green Line 1.6 TDI :P

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-04-29 19:05:06
Autor: megrims
pytanie
W dniu 2012-04-29 18:47, jerzu pisze:
On Tue, 24 Apr 2012 00:56:21 +0200, Maciek<maciek@nospam.pl>  wrote:

To co nastêpne? Fiat? Ford? :-D

Skoda Yeti Green Line 1.6 TDI :P

jak green to Tesla.

Data: 2012-04-24 09:02:30
Autor: Cavallino
pytanie

U¿ytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup

A czy mi marka s³u¿y? Mercedes siê dawno temu skoñczy³.

I to raczej moje ostatnie auto tej marki.

Od razu mówi³em ¿eby¶ kupi³ co¶ porz±dnego, choæby Porschawkê.

Data: 2012-04-24 09:10:36
Autor: Potocki Passion & Adventure
pytanie
W dniu 2012-04-24 09:02, Cavallino pisze:

[...]

Hej :) A Porschawka to nie jest teraz VW? No w³a¶nie ... :(

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2012-04-24 10:00:04
Autor: Cavallino
pytanie

U¿ytkownik "Potocki Passion & Adventure" <salon@dogspassion.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4f9651e5$0$26690$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Lamborghini te¿ jest VW, a ciê¿ko powiedzieæ ¿e im to zaszkodzi³o, wrêcz
odwrotnie.

Data: 2012-04-24 11:04:50
Autor: Potocki Passion & Adventure
pytanie
W dniu 2012-04-24 10:00, Cavallino pisze:

[...]

W³a¶nie popsu³e¶ mi kolejna markê :) Trzeba siê by³o nie odzywaæ i ¿yæ w nie¶wiadomo¶ci ...

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2012-04-24 12:33:08
Autor: Mirek Ptak
pytanie
Dnia 2012-04-24 11:04,  *Potocki Passion & Adventure* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

[...]

Dopisz od razu Bugatti i Bentleya - ¿eby nie by³o rozczarowania ;)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-04-24 12:40:35
Autor: Potocki Passion & Adventure
pytanie
W dniu 2012-04-24 12:33, Mirek Ptak pisze:
[...]

Te dwie marki wcale mi siê nie podobaj±, wiêc i rozczarowania nie ma :)

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2012-04-24 15:00:35
Autor: Rafa³ Grzelak
pytanie
Potocki Passion & Adventure wrote:

W dniu 2012-04-24 12:33, Mirek Ptak pisze:
> Hej :) A Porschawka to nie jest teraz VW? No w³a¶nie ... :(

Te dwie marki wcale mi siê nie podobaj±, wiêc i rozczarowania nie ma
:)

Wlasnie kupuja Ducati...

--
Pozdrawiam, Rafa³.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-04-24 18:57:13
Autor: Cavallino
pytanie

U¿ytkownik "Potocki Passion & Adventure" <salon@dogspassion.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4f966ca7$0$1208$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Polecê dalej - Ferrari i Maserati nale¿± do Fiata. ;-)

Data: 2012-04-24 20:24:56
Autor: Potocki Passion & Adventure
pytanie
W dniu 2012-04-24 18:57, Cavallino pisze:

[...]

Akurat Fiaty lubiê, jedynie VW nie cierpiê :)

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2012-04-24 20:42:07
Autor: Cavallino
pytanie

U¿ytkownik "Potocki Passion & Adventure" <salon@dogspassion.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4f96efd1$0$1309$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Mam tak samo.

Data: 2012-04-24 20:26:52
Autor: Grejon
pytanie
W dniu 2012-04-24 18:57, Cavallino pisze:

Polecê dalej - Ferrari i Maserati nale¿± do Fiata. ;-)

Lepiej mu nie mów do kogo nale¿y Jaguar bo ch³opak na zawa³ nam zejdzie :)

--
Grzegorz Joñca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-04-24 20:43:08
Autor: Potocki Passion & Adventure
pytanie
W dniu 2012-04-24 20:26, Grejon pisze:
W dniu 2012-04-24 18:57, Cavallino pisze:

Polecê dalej - Ferrari i Maserati nale¿± do Fiata. ;-)

Lepiej mu nie mów do kogo nale¿y Jaguar bo ch³opak na zawa³ nam zejdzie :)

Powiedz, proszê ...

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2012-04-24 20:47:19
Autor: Grejon
pytanie
W dniu 2012-04-24 20:43, Potocki Passion & Adventure pisze:
[...]

Firma, która pope³ni³a takie cu¶

http://pl.wikipedia.org/wiki/Tata_Nano

Data: 2012-04-24 21:00:17
Autor: Potocki Passion & Adventure
pytanie
W dniu 2012-04-24 20:47, Grejon pisze:

[...]

Aaa, czyli jaki¶ indyjski albo chiñski. Spoko, nie mam z tym problemu. Jaguary nadal lubiê :)

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2012-04-24 21:24:47
Autor: RoMan Mandziejewicz
pytanie
Hello Grejon,

[...]

Ta sama co Live Timing w F1 psuje?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-04-24 09:24:15
Autor: neoniusz
pytanie
W dniu 23.04.2012 23:10, megrims pisze:
Jednym zdaniem - czas na zmianÄ™ auta na inne.

Myslales nad lexusem is-f? Nowy jedzie do 0-100 w 4,4-4,8 s w zaleznosci od trybu. A za cene CL600 - 783000 zl, moglbys wziac 2.
Po kilku latach z is-em chetnie bym sie przesiadl na mocniejsza odmiane, ale niestety jest poza zasiegiem. Nie moge nic zarzucic temu autu, problemow mechanicznych 0. Jedyny problem z felgami, porobily sie purchle i cos czuje, ze farba bedzie niedlugo zlazic, pewnie sol im dala rade.

Data: 2012-04-25 08:20:39
Autor: robot
pytanie
On Tue, 24 Apr 2012 09:24:15 +0200, neoniusz wrote:

[...]

O w³a¶nie, ja te¿ siê zastanawiam nad ISF. A czy dopatrzy³e¶ siê w nim
jakichkolwiek wad czy niedogodno¶ci? Masz od nowego czy u¿ywany kupowa³e¶?
Ile lat nim je¼dzisz?

--
pozdro

Data: 2012-04-24 14:06:21
Autor: robot
pytanie
On Mon, 23 Apr 2012 23:06:41 +0200, neoniusz wrote:

W dniu 23.04.2012 22:55, megrims pisze:
Dzisiaj piêkny CL siê zesra³.

Zastanawiam sie czy tobie sie trafil taki egzemplarz czy jestes psujem jak troll Michal? :)

Kolega kolegi ma od nowo¶ci CLS AMG. Te¿ mu siê zawieszenie "zepsu³o".
W Polsce nie potrafi± nawqet naprawiæ.

--
pozdro

Data: 2012-04-23 23:28:20
Autor: Jacek Midura
pytanie
Dnia 2012-04-23, o godz. 22:55:32
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a):

Dzisiaj piękny CL się zesrał.

Ale przynajmniej uczciwie ostrzegał, puszczając czarne bąki.

Objaw był taki, że przód został opuszczony, a tył się
podniósł i dupę zadarło do góry.

Może do podtarcia? Albo żeby ułatwić właścicielowi posprzątanie
"urobku".

--
Jacek Midura PS. - Dzisiaj będę straszny, opowiem wam dowcip.
- Ten o różnicy między samochodem a krową? - Ależ wodzu, co wódz? - To ja przepraszam.

Data: 2012-04-24 08:32:55
Autor: to
pytanie
begin Jacek Midura
Dzisiaj piękny CL się zesrał.

Ale przynajmniej uczciwie ostrzegał, puszczając czarne bąki.

Prawdopodobnie był w trakcie wyboru papieża, ale nijak nie wychodziło, to w końcu znudzony padł na ryj i tyle. :>

Data: 2012-04-24 00:26:21
Autor: Tomasz Pyra
pytanie
On Mon, 23 Apr 2012 22:55:32 +0200, megrims wrote:

Dzisiaj piêkny CL siê zesra³.
Zwariowa³a elektronika steruj±ca zawieszeniem.
Objaw by³ taki, ¿e przód zosta³ opuszczony, a ty³ siê
podniós³ i dupê zadar³o do góry. Nie sz³o jechaæ.
Auto kompletnie nie trzyma³o siê drogi. Telefon na
assistance i laweta. Na ekranie ABC Malfunction.

Pytanie teoretyczne z gatunku ROTFL:

Czy gdyby przy prêdko¶ci 250 km/h podniós³ siê
przód a ty³ zosta³ na dole, to czy auto wy mog³o
siê wyjebaæ do ty³u na plecy?

My¶lê ¿e 250 to chyba jeszcze za ma³o ¿eby wygenerowaæ tak± si³ê no¶n±.

Ciekawe czy takie auto po awarii tego systemu mo¿e opa¶æ tak nisko ¿eby
zacz±æ szorowaæ podwoziem o asfalt - wtedy mo¿naby siê nie¼le zdziwiæ na
jakie¶ wystaj±cej studzience.

Stare Citroeny po awarii tego ich zawieszenia potrafi³y osi±¶æ zupe³nie
podwoziem na asfalcie.

Data: 2012-04-24 00:42:54
Autor: megrims
pytanie
W dniu 2012-04-24 00:26, Tomasz Pyra pisze:
[...]

Tu jak ju¿ to opona bêdzie tar³a o nadkole i kawa³ek b³otnika.

Data: 2012-04-24 01:30:39
Autor: yabba
pytanie
U¿ytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jn4ltd$2vd$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Znajomemu s±siada pêk³a w ML-u poduszka pneumatyczna w przednim zawieszeniu. Huk by³ podobno jak po wybuchu grantu. Szczê¶liwie by³o to na podje¼dzie do domu, a nie przy prêdko¶ci autostradowej, bo samochód opad³ jedn± stron± na asfalt i nie móg³ siê poruszyæ o w³asnych si³ach.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-04-24 12:52:37
Autor: Tomasz Pyra
pytanie
On Tue, 24 Apr 2012 01:30:39 +0200, yabba wrote:

[...]

Normalnie a¿ strach je¼dziæ :)
Te samochody maj± jeszcze stabilizatory, czy te¿ ju¿ "elektroniczne"?

Bo normalnie bez jednej sprê¿yny w zawieszeniu je¼dziæ siê da, a ko³o jako¶
tam utrzymuje stabilizator który w takim wypadku robi za sprê¿ynê.

Data: 2012-04-24 12:56:45
Autor: Tomasz Pyra
pytanie
On Tue, 24 Apr 2012 00:42:54 +0200, megrims wrote:

Stare Citroeny po awarii tego ich zawieszenia potrafi³y osi±¶æ zupe³nie
podwoziem na asfalcie.

Tu jak ju¿ to opona bêdzie tar³a o nadkole i kawa³ek b³otnika.

Nadkole to siê poiwinno natychmiast wyrwaæ (pewnie plastik).
Gorzej z b³otnikiem (bo przetnie oponê), ale w sumie b³otnik nie powinien
ocieraæ nigdy o oponê - bo móg³by to robiæ na dziurach.
Jak tam jest wielowahacz, to mo¿e byæ tak ¿e ko³o chowaj±c siê w nadkolu,
przesuwa siê te¿ do wewn±trz i jako¶ siê mie¶ci w b³otniku.

A tak w ogóle to co¶ siê Ciebie te samochody nie trzymaj±.
Ty kupujesz jakie¶ poniemieckie "okazje", byle rok-dwa poje¼dzi³o, czy to w
salonowych nówkach takie cuda siê dziej±?

Data: 2012-04-24 13:04:39
Autor: Potocki Passion & Adventure
pytanie
W dniu 2012-04-24 12:56, Tomasz Pyra pisze:
Ok ju¿ to opona bêdzie tar³a o nadkole i kawa³ek b³otnika.
[...]

W³a¶nie, to jest pytanie. Teoretycznie auto na gwarancji powinno je¼dziæ bezawaryjnie.

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2012-04-24 04:24:33
Autor: amos
pytanie
On 24 Kwi, 13:04, Potocki Passion & Adventure <sa...@dogspassion.pl>
wrote:

W³a¶nie, to jest pytanie. Teoretycznie auto na gwarancji powinno je¼dziæ
bezawaryjnie.

Heh, po co wówczas by³aby gwarancja?
W aucie gwarancyjnym gwarant zapewnia, ¿e podejmie sie usuniêcia
powstalej usterki. Z pewnoscia nie zapewni, ze do niej nie dojdzie.

--
amos

Data: 2012-04-24 13:53:54
Autor: Potocki Passion & Adventure
pytanie
wrote:

[...]

Nie no jasne. Ale kurcze, oczekiwa³bym od nowego auta, ¿e jednak siê psuæ nie bêdzie. Nie wiem jak w innych przypadkach, ale u nas w rodzinie ojciec kupowa³ zawsze nowe auta i zmienia³ je po 2, 3, maksymalnie 4 latach latach i nic nigdy siê nie psu³o. Aut tych by³o sporo - Fiat Uno, Peugeot 309, Renault 19, Citroen ZX, Fiat Punto, Peugeot 406, Toyota Corolla, Toyota Rav4, Kia Asia, Toyota Yaris, Mitsubishi Outlander. Wszystkie nowe i nigdy nie musia³ naprawiaæ. W moim by³ym Mondku wziêtym z salonu te¿ przez 3 lata nic nigdy siê nie zepsu³o.

Dlatego zastanawia mnie, czy ten mercedes (auto moich snów) by³ nowy, jesli tak, to ile teraz ma przejechane i ile ma lat. Je¶li nie, to te samo pytania poproszê :)

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2012-04-24 17:18:37
Autor: huri_khan
pytanie
Dnia Tue, 24 Apr 2012 13:53:54 +0200, Potocki Passion & Adventure
napisa³(a):

wrote:

[...]

A ja mia³em z salonu Punto (MK1) i w pierwszym roku strzeli³a ... sonda
lambda :) (chyba kto¶ podmieni³) Obecie mam Cruza z salonu i wymieniali: stycznik z klapy baga¿nika (3
razy), amortyzatory. Obecnie czeka mnie wymiana czujnika temp zewnêtrznej. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2012-04-24 20:29:30
Autor: Grejon
pytanie
W dniu 2012-04-24 17:18, huri_khan pisze:

A ja mia³em z salonu Punto (MK1) i w pierwszym roku strzeli³a ... sonda
lambda :) (chyba kto¶ podmieni³)

Nie domy¶lasz siê kto? :>

Data: 2012-04-24 08:06:16
Autor: Potocki Passion & Adventure
pytanie
W dniu 2012-04-23 22:55, megrims pisze:
Pytanie teoretyczne z gatunku ROTFL:

Czy gdyby przy prędkości 250 km/h podniósł się
przód a tył został na dole, to czy auto wy mogło
się wyjebać do tyłu na plecy?

Kurwa mać. Czytam i czytam i pot leci mi po twarzy, a smutek zamyka powieki - ja zachorowałem na mercedesa i się poważnie zastanawiam czy warto wydawac tyle kasy, skoro to takie psujące się gówienko :(

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2012-04-24 15:02:55
Autor: Rafał Grzelak
pytanie
> [...]

powieki - ja zachorowałem na mercedesa i się poważnie zastanawiam czy
warto wydawac tyle kasy, skoro to takie psujące się gówienko :(

A tam. Sporo jest w124 na rynku - wybierzesz zadbanego, to nie bedzie
sie przesadnie sypal. :>

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-04-24 20:33:46
Autor: J.F.
pytanie
Dnia Tue, 24 Apr 2012 08:06:16 +0200, Potocki Passion & Adventure
W dniu 2012-04-23 22:55, megrims pisze:
Pytanie teoretyczne z gatunku ROTFL:

Czy gdyby przy prêdko¶ci 250 km/h podniós³ siê
przód a ty³ zosta³ na dole, to czy auto wy mog³o
siê wyjebaæ do ty³u na plecy?

Kurwa maæ. Czytam i czytam i pot leci mi po twarzy, a smutek zamyka powieki - ja zachorowa³em na mercedesa i siê powa¿nie zastanawiam czy warto wydawac tyle kasy, skoro to takie psuj±ce siê gówienko :(

Kupisz model bez podejrzanych wynalazkow, to sie nie popsuja ;-)

Niby to hydropneumatyczne zawieszenie takie super, a wielu producentow
drogich samochodow go nie stosuje :-)

J.

Data: 2012-04-24 22:19:32
Autor: Marek Dyjor
pytanie
[...]

bo dobre merce to siÄ™ na beczkach skoÅ„czyÅ‚y  :l-)

Data: 2012-04-24 08:35:08
Autor: to
pytanie
begin megrims
[...]

A nie mówiłem, że wszystkie auta psujesz? ;)

Czy gdyby przy prędkości 250 km/h podniósł się przód a tył został na
dole, to czy auto wy mogło się wyjebać do tyłu na plecy?

Jak żółw. ;-)

Data: 2012-04-24 18:45:50
Autor: Lort
pytanie
Kto: megrims Gdzie:  pl.misc.samochody Kiedy: 23 kwiecieñ 2012, 22:55:32
Dzisiaj piêkny CL siê zesra³.

Nale¿y pamiêtaæ o tym, ¿eby zawsze sprz±taæ po swoim pupilu.

Czy gdyby przy prêdko¶ci 250 km/h podniós³ siê
przód a ty³ zosta³ na dole, to czy auto wy mog³o
siê wyjebaæ do ty³u na plecy?

Jak niegramotne, to czemu nie? Bo te lepiej wytrenowane raczej bêd± siê stara³y o bardziej
wysublimowane ewolucje.
http://www.youtube.com/watch?v=9EQNV1yasj4

--
Llort

Data: 2012-04-25 00:27:34
Autor: megrims
pytanie
W dniu 2012-04-24 18:45, Lort pisze:
[...]

Jest kilka opcji.

Pozytywne:
* CL ma takie kowad³o z przodu (V12) ¿e za cholere przodu
nie poderwie.
* Mimo wszystko s± jakie¶ zabezpieczenia na zaworach i nie jest
technicznie mo¿liwe, aby przód siê podnios³ a ty³ nie.

A negatywna opcja to jak w tym filmiku - o czym¶ takim my¶la³em :)

Jak to sprawdziæ!

Data: 2012-04-25 01:22:35
Autor: Rafa³ Grzelak
pytanie
megrims wrote:

A negatywna opcja to jak w tym filmiku - o czym¶ takim my¶la³em :)

Jak to sprawdziæ!

Koniecznie w³±cz kamerkê!!!
:)

--
Pozdrawiam, Rafa³.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-04-25 18:12:32
Autor: pablo eldiablo
pytanie
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa³(a):

[...]

Sprawd¼ teraz na wstecznym :-)

Data: 2012-04-29 08:30:10
Autor: megrims
pytanie
W dniu 2012-04-25 20:12, pablo eldiablo pisze:
[...]

Dobra, ale Ty prowadzisz.

pytanie