pytanie

Data: 2012-04-23 23:06:41
Autor: neoniusz
pytanie
W dniu 23.04.2012 22:55, megrims pisze:
Dzisiaj piękny CL się zesrał.

Zastanawiam sie czy tobie sie trafil taki egzemplarz czy jestes psujem jak troll Michal? :)

Data: 2012-04-23 23:10:42
Autor: megrims
pytanie
W dniu 2012-04-23 23:06, neoniusz pisze:
W dniu 23.04.2012 22:55, megrims pisze:
Dzisiaj piękny CL się zesrał.

Zastanawiam sie czy tobie sie trafil taki egzemplarz czy jestes psujem
jak troll Michal? :)

Przecie wszystkie auta teraz są awaryjne. Psują się takie rzeczy, które
się wcześniej nie psuły.

Jeśli taka awaria jak teraz wydarzyła się w czasie jazdy ca 70-80 km/h
i ledwo dało się nad autem zapanować, to IMO przy 250km/h bez względu
na to czy zwariował by przód czy tył skończyłoby się to jakąś dachówką.

Jednym zdaniem - czas na zmianę auta na inne.

Data: 2012-04-23 23:20:26
Autor: RoMan Mandziejewicz
pytanie
Hello megrims,

[...]

Jednym zdaniem - czas na zmianę auta na inne.

Zdecydowanie Ci te Mercedesy nie służą. Albo napadają na zakretach na
inne auta rycząc silnikiem, albo kopcą na czarno albo dupsko
zadzieraja, jak kotka w rui...

:P

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-04-23 23:26:06
Autor: megrims
pytanie
Hello megrims,

[...]

[...]

Z tym kopceniem to jak auto stało 3 dni i pierwsze odpalenie
to zawsze tak będzie miało. :)

A czy mi marka służy? Mercedes się dawno temu skończył.

I to raczej moje ostatnie auto tej marki.

Data: 2012-04-24 00:56:21
Autor: Maciek
pytanie
W dniu 2012-04-23 23:26, megrims pisze:
I to raczej moje ostatnie auto tej marki.
To co następne? Fiat? Ford? :-D

Maciek

Data: 2012-04-24 07:04:07
Autor: megrims
pytanie
W dniu 2012-04-24 00:56, Maciek pisze:
W dniu 2012-04-23 23:26, megrims pisze:
I to raczej moje ostatnie auto tej marki.
To co następne? Fiat? Ford? :-D

Fajnych samochodów już nie robią. Ekologia Panie...

to znaczy pod pozorem dbania o środowisko robią
auta, które muszą się spierdolić.

Data: 2012-04-24 12:55:43
Autor: AL
pytanie
W dniu 2012-04-24 07:04, megrims pisze:
[...]

a Camaro?
do dostania u dealera w PL

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-04-24 18:58:01
Autor: Cavallino
pytanie

Użytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jn60re$lr$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Viper również.
Może nawet ze znaczkiem Lancii. ;-)

Data: 2012-04-29 18:47:34
Autor: jerzu
pytanie
On Tue, 24 Apr 2012 00:56:21 +0200, Maciek <maciek@nospam.pl> wrote:

To co następne? Fiat? Ford? :-D

Skoda Yeti Green Line 1.6 TDI :P

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-04-29 19:05:06
Autor: megrims
pytanie
W dniu 2012-04-29 18:47, jerzu pisze:
On Tue, 24 Apr 2012 00:56:21 +0200, Maciek<maciek@nospam.pl>  wrote:

To co następne? Fiat? Ford? :-D

Skoda Yeti Green Line 1.6 TDI :P

jak green to Tesla.

Data: 2012-04-24 09:02:30
Autor: Cavallino
pytanie

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości grup

A czy mi marka służy? Mercedes się dawno temu skończył.

I to raczej moje ostatnie auto tej marki.

Od razu mówiłem żebyś kupił coś porządnego, choćby Porschawkę.

Data: 2012-04-24 09:10:36
Autor: Potocki Passion & Adventure
pytanie
W dniu 2012-04-24 09:02, Cavallino pisze:

[...]

Hej :) A Porschawka to nie jest teraz VW? No właśnie ... :(

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2012-04-24 10:00:04
Autor: Cavallino
pytanie

Użytkownik "Potocki Passion & Adventure" <salon@dogspassion.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:4f9651e5$0$26690$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Lamborghini też jest VW, a ciężko powiedzieć że im to zaszkodziło, wręcz
odwrotnie.

Data: 2012-04-24 11:04:50
Autor: Potocki Passion & Adventure
pytanie
W dniu 2012-04-24 10:00, Cavallino pisze:

[...]

Właśnie popsułeś mi kolejna markę :) Trzeba się było nie odzywać i żyć w nieświadomości ...

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2012-04-24 12:33:08
Autor: Mirek Ptak
pytanie
Dnia 2012-04-24 11:04,  *Potocki Passion & Adventure* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Dopisz od razu Bugatti i Bentleya - żeby nie było rozczarowania ;)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-04-24 12:40:35
Autor: Potocki Passion & Adventure
pytanie
W dniu 2012-04-24 12:33, Mirek Ptak pisze:
[...]

Te dwie marki wcale mi się nie podobają, więc i rozczarowania nie ma :)

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2012-04-24 15:00:35
Autor: Rafał Grzelak
pytanie
Potocki Passion & Adventure wrote:

W dniu 2012-04-24 12:33, Mirek Ptak pisze:
> Hej :) A Porschawka to nie jest teraz VW? No właśnie ... :(

Te dwie marki wcale mi się nie podobają, więc i rozczarowania nie ma
:)

Wlasnie kupuja Ducati...

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-04-24 18:57:13
Autor: Cavallino
pytanie

Użytkownik "Potocki Passion & Adventure" <salon@dogspassion.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f966ca7$0$1208$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Polecę dalej - Ferrari i Maserati należą do Fiata. ;-)

Data: 2012-04-24 20:24:56
Autor: Potocki Passion & Adventure
pytanie
W dniu 2012-04-24 18:57, Cavallino pisze:

[...]

Akurat Fiaty lubię, jedynie VW nie cierpię :)

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2012-04-24 20:26:52
Autor: Grejon
pytanie
W dniu 2012-04-24 18:57, Cavallino pisze:

Polecę dalej - Ferrari i Maserati należą do Fiata. ;-)

Lepiej mu nie mów do kogo należy Jaguar bo chłopak na zawał nam zejdzie :)

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-04-24 20:43:08
Autor: Potocki Passion & Adventure
pytanie
W dniu 2012-04-24 20:26, Grejon pisze:
W dniu 2012-04-24 18:57, Cavallino pisze:

Polecę dalej - Ferrari i Maserati należą do Fiata. ;-)

Lepiej mu nie mów do kogo należy Jaguar bo chłopak na zawał nam zejdzie :)

Powiedz, proszę ...

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2012-04-24 20:47:19
Autor: Grejon
pytanie
W dniu 2012-04-24 20:43, Potocki Passion & Adventure pisze:
[...]

Firma, która popełniła takie cuś

http://pl.wikipedia.org/wiki/Tata_Nano

Data: 2012-04-24 21:00:17
Autor: Potocki Passion & Adventure
pytanie
W dniu 2012-04-24 20:47, Grejon pisze:

[...]

Aaa, czyli jakiś indyjski albo chiński. Spoko, nie mam z tym problemu. Jaguary nadal lubię :)

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2012-04-24 21:24:47
Autor: RoMan Mandziejewicz
pytanie
Hello Grejon,

[...]

Ta sama co Live Timing w F1 psuje?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-04-24 09:24:15
Autor: neoniusz
pytanie
W dniu 23.04.2012 23:10, megrims pisze:
Jednym zdaniem - czas na zmianę auta na inne.

Myslales nad lexusem is-f? Nowy jedzie do 0-100 w 4,4-4,8 s w zaleznosci od trybu. A za cene CL600 - 783000 zl, moglbys wziac 2.
Po kilku latach z is-em chetnie bym sie przesiadl na mocniejsza odmiane, ale niestety jest poza zasiegiem. Nie moge nic zarzucic temu autu, problemow mechanicznych 0. Jedyny problem z felgami, porobily sie purchle i cos czuje, ze farba bedzie niedlugo zlazic, pewnie sol im dala rade.

Data: 2012-04-25 08:20:39
Autor: robot
pytanie
On Tue, 24 Apr 2012 09:24:15 +0200, neoniusz wrote:

[...]

O właśnie, ja też się zastanawiam nad ISF. A czy dopatrzyłeś się w nim
jakichkolwiek wad czy niedogodności? Masz od nowego czy używany kupowałeś?
Ile lat nim jeździsz?

--
pozdro

Data: 2012-04-24 14:06:21
Autor: robot
pytanie
On Mon, 23 Apr 2012 23:06:41 +0200, neoniusz wrote:

W dniu 23.04.2012 22:55, megrims pisze:
Dzisiaj piękny CL się zesrał.

Zastanawiam sie czy tobie sie trafil taki egzemplarz czy jestes psujem jak troll Michal? :)

Kolega kolegi ma od nowości CLS AMG. Też mu się zawieszenie "zepsuło".
W Polsce nie potrafią nawqet naprawić.

--
pozdro

pytanie