pytanie

Data: 2012-04-24 08:06:16
Autor: Potocki Passion & Adventure
pytanie
W dniu 2012-04-23 22:55, megrims pisze:
Pytanie teoretyczne z gatunku ROTFL:

Czy gdyby przy prędkości 250 km/h podniósł się
przód a tył został na dole, to czy auto wy mogło
się wyjebać do tyłu na plecy?

Kurwa mać. Czytam i czytam i pot leci mi po twarzy, a smutek zamyka powieki - ja zachorowałem na mercedesa i się poważnie zastanawiam czy warto wydawac tyle kasy, skoro to takie psujące się gówienko :(

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2012-04-24 15:02:55
Autor: Rafał Grzelak
pytanie
Potocki Passion & Adventure wrote:

> [...]

powieki - ja zachorowałem na mercedesa i się poważnie zastanawiam czy
warto wydawac tyle kasy, skoro to takie psujące się gówienko :(

A tam. Sporo jest w124 na rynku - wybierzesz zadbanego, to nie bedzie
sie przesadnie sypal. :>

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-04-24 20:33:46
Autor: J.F.
pytanie
Dnia Tue, 24 Apr 2012 08:06:16 +0200, Potocki Passion & Adventure
W dniu 2012-04-23 22:55, megrims pisze:
Pytanie teoretyczne z gatunku ROTFL:

Czy gdyby przy prêdko¶ci 250 km/h podniós³ siê
przód a ty³ zosta³ na dole, to czy auto wy mog³o
siê wyjebaæ do ty³u na plecy?

Kurwa maæ. Czytam i czytam i pot leci mi po twarzy, a smutek zamyka powieki - ja zachorowa³em na mercedesa i siê powa¿nie zastanawiam czy warto wydawac tyle kasy, skoro to takie psuj±ce siê gówienko :(

Kupisz model bez podejrzanych wynalazkow, to sie nie popsuja ;-)

Niby to hydropneumatyczne zawieszenie takie super, a wielu producentow
drogich samochodow go nie stosuje :-)

J.

Data: 2012-04-24 22:19:32
Autor: Marek Dyjor
pytanie
[...]

bo dobre merce to siÄ™ na beczkach skoÅ„czyÅ‚y  :l-)

pytanie