pytanie

Data: 2012-04-24 18:45:50
Autor: Lort
pytanie
Kto: megrims Gdzie:  pl.misc.samochody Kiedy: 23 kwiecień 2012, 22:55:32
Dzisiaj piękny CL się zesrał.

Należy pamiętać o tym, żeby zawsze sprzątać po swoim pupilu.

Czy gdyby przy prędkości 250 km/h podniósł się
przód a tył został na dole, to czy auto wy mogło
się wyjebać do tyłu na plecy?

Jak niegramotne, to czemu nie? Bo te lepiej wytrenowane raczej będą się starały o bardziej
wysublimowane ewolucje.
http://www.youtube.com/watch?v=9EQNV1yasj4

--
Llort

Data: 2012-04-25 00:27:34
Autor: megrims
pytanie
W dniu 2012-04-24 18:45, Lort pisze:
[...]

Jest kilka opcji.

Pozytywne:
* CL ma takie kowadło z przodu (V12) że za cholere przodu
nie poderwie.
* Mimo wszystko są jakieś zabezpieczenia na zaworach i nie jest
technicznie możliwe, aby przód się podniosł a tył nie.

A negatywna opcja to jak w tym filmiku - o czymś takim myślałem :)

Jak to sprawdzić!

Data: 2012-04-25 01:22:35
Autor: Rafał Grzelak
pytanie
megrims wrote:

A negatywna opcja to jak w tym filmiku - o czymś takim myślałem :)

Jak to sprawdzić!

Koniecznie włącz kamerkę!!!
:)

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-04-25 18:12:32
Autor: pablo eldiablo
pytanie
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a):

[...]

Sprawdź teraz na wstecznym :-)

Data: 2012-04-29 08:30:10
Autor: megrims
pytanie
W dniu 2012-04-25 20:12, pablo eldiablo pisze:
[...]

Dobra, ale Ty prowadzisz.

pytanie