pytanie 2

Data: 2013-02-12 20:35:27
Autor: frank drebin
pytanie 2
Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał w wiadomości news:kf8v2i$6h4$1mx1.internetia.pl...
Mam na siebie zarejestrowane 3 samochody, wszystkie mają OC. Kiedyś na parkingu żona jednym samochodem zarysowała bok drugiego samochodu.
Jak w takim przypadku patrzy na to ubezpieczyciel? Auta już dawno
pomalowane  ale ciekawi mnie taka sytuacja? W końcu auto poszkodowane ma
przecież  opłacone OC ale taka sytuacja może powodować ogromne
nadużycia. To w  prawdzie (nawet nie) stłuczka parkingowa ale co w
sytuacji jazdy w dwa auta  na drodze i kolizji między swoimi autami?

Dzięki grupowicze za wasze opinie.
Pozdrufffka

pytanie 2