pytanie

Data: 2009-07-27 16:25:36
Autor: Łukasz
pytanie
Witam,
W sierpniu będę leciał po raz pierwszy samolotem i mam następujące pytanie.
Na stronie mojego przewoźnika Air Berlin, na temat bagażu jest napisane
tylko, że jego waga nie może przekraczać 20 kg. Jednak czy musi być to
walizka typu "samolotowego" czy może być jakakolwiek inna torba, byleby było
zachowane 20 kg? Czy musi być to torba o określonej "sztywności"? O
wymiarach walizki nic nie ma na stronie Air Berlin. Wymiary znalazłem tylko
dla bagażu podręcznego. Będę wdzięczny za radę.

Data: 2009-07-27 07:58:09
Autor: Fapuse
pytanie
On Jul 27, 3:25 pm, "Łukasz" <zigg...@o2.pl> wrote:
[...]

Plecak, torba sportowa, dowolnie. Byle sie nie rozpadlo w czasie lotu.
Sztywne torby maja glownie chronic to co w srodku przed uszkodzeniem.
I to nawet nie chodzi o to, ze jak masz same ciuchy to najwyzej sie
pogniota - ludzie rozne rzeczy woza w bagazu, czasem sie komus butelka
wina zbije w czasie zaladunku/wyladunku i zasyfi caly twoj bagaz jesli
nie jest sensownie opakowany.

Pozdrawiam
BS

pytanie