pytanie dlaczego tusk nie bierze z nichprzykladu

Data: 2009-12-26 00:22:17
Autor: Mariusz Merta
pytanie dlaczego tusk nie bierze z nichprzykladu
j.w.
poza tym jak tam przygotowania do promocji cimoszki na prezia ?
bo ja czarno jak obama widze szanse (kon)donka
w koncu palikot przyznal ze marzy zeby zostac premierem...
ciekawi mnie czy na biurku ustawi sobie swinski ryj i wibrator
Mariusz Merta

Data: 2009-12-26 12:32:44
Autor: MH
[...]

Tyś jest merta jednak kawał buca. Zmieniasz tytuł wątka , piszesz nie na temat ,
w tymże treść i forma jest na poziomie żula spod budki z piwem ...

MH

--

pytanie dlaczego tusk nie bierze z nichprzykladu