pytanie do blacharzy / lakierników

Data: 2020-11-27 18:24:50
Autor: ToMasz
pytanie do blacharzy / lakierników
taka maska

https://tiny.pl/788vg

powoduje ze czuć, śmierdzi ale da sie wytrzymać. po zdjęciu tej maski nos urywa dużo bardziej. Albo inaczej. wydaje mi się ze skuteczniej chroni w czasie samego lakierowania, mniej skutecznie podczas zabawy rozpuszczalnikiem, podczas mycia.
ToMasz

Data: 2020-11-27 20:15:06
Autor: zhbick
W dniu 27.11.2020 o 18:24, ToMasz pisze:
taka maska

https://tiny.pl/788vg

powoduje ze czuć, śmierdzi ale da sie wytrzymać. po zdjęciu tej maski nos urywa dużo bardziej.

O, właśnie o taką z filtrami z brązową opaską mi chodziło. Dziękuję za odpowiedź. Kurcze, miałem cichą nadzieję, że stuprocentowo chroni przed smrodem...

Data: 2020-11-27 20:14:24
Autor: PiteR
pytanie do blacharzy / lakierników
in <news:5fc1503a$0$513$65785112news.neostrada.pl>
user zhbick pisze tak:

O, właśnie o taką z filtrami z brązową opaską mi chodziło.
Dziękuję za odpowiedź. Kurcze, miałem cichą nadzieję, że
stuprocentowo chroni przed smrodem...

podobną szarą kupiłem w 2009 roku za 155zł
nic nie było czuć nitro i nabijanych sprayow

https://www.obi.pl/ochrona-drog-oddechowych/lux-tools-maska-podwojna-z-filtem-a1/p/3235439

--
Piter

#ZawszeGratem