pytanie do bokuna

Data: 2010-10-09 16:34:24
Autor: swstr
pytanie do bokuna
Tak sobie czasem przegladam rozne grupy i sie zastanawiam jakim czlowiekiem
jest ktos kto w jednym z letnich miesiecy /sierpien/ nawija 1740 wiadomosci /m-c

31dni x 16h  = 496h   odliczony czas na spanie
teraz mi wychodzi ze taki czlowiek wysyla co 20minut jedna wiadomosc .

Chlopie wyjdz do swiata , on naprawde nie jest taki zly , wylacz czasem
odmozdzajaca TV , powachaj kwiatki , pokicaj na lace , inaczej nie bedziesz ani
troche obiektywny a o to chodzi , bo tak to same negatywne emocje z ciebie zieja .
Swiat to nie tylko polityka , odetchnij przewietrz sie .
No chyba ze pisanie  to czysty sponsoring , wtedy rozumiem .

Data: 2010-10-09 19:22:58
Autor: boukun
pytanie do bokuna

Użytkownik "swstr" <swstrWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7d75.00000d9d.4cb07d70newsgate.onet.pl...
[...]

Chłopie, chyba mnie z kimś pomyliłeś. 1744 to było w sierpniu 2008, a miesiąc temu, we wrześniu już tylko 211...

Zobacz, ile godzin temu wysłałem tu wiadomość, o 16:03 zdaje się, a teraz kolejną o 18:55, w międzyczasie zniosłem pod taras 4 kubiki drzewa do kominka, które mi wywalili w ogrodzie, zgrabiłem trawę, którą wczoraj skosiłem ostatni raz przed zimą, rano przygotowywałem pomieszczenie do fugowania. i także niedawno przycinałem brzoskwinkę. Ogród mam piękny, a z drzewami i pieskiem cały czas gadam... Świat natury jest piękny, ja bym zwariował, cały czas patrzeć i czytać jak się tu prymitywy sprzeczają, co jest lepsze, kiła czy rzeżączka, PO czy PiS. Na pohybeł prymitywom...

boukun

Data: 2010-10-09 19:41:46
Autor: D. J. MC Donald Musk
pytanie do bokuna

[...]

na szczescie jeszcze wtedy Mkarwan statystyk nie prowadzil boby sie Boukunowi sromotnie oberwalo!

Data: 2010-10-09 19:58:07
Autor: jadrys
pytanie do bokuna
  W dniu 2010-10-09 16:34, swstr pisze:
[...]

To zarzut czy podziw?

Data: 2010-10-10 02:22:17
Autor: swstr
pytanie do bokuna
> Swiat to nie tylko polityka , odetchnij przewietrz sie .
> No chyba ze pisanie  to czysty sponsoring , wtedy rozumiem .

To zarzut czy podziw?

zarzut - nie mamy wolnosc
podziw tez nie , raczej obawa , bezpodstawna jak sie wyjasnilo --

pytanie do bokuna