pytanie do dioświadczonych o inwestycje w pożyczki

Data: 2010-11-28 19:20:25
Autor:
pytanie do dioświadczonych o inwestycje w pożyczki
Czy ktoś z was inwestował w pożyczki społecznościowe na kokos, smava, ew.
innym portalu? 20 % odsetek za rok to OK bo 3 razy więcej niż na lokacie ale
czy te pożyczki są zwracane? jak czytam np.
http://www.kredyty.aid.pl/spolecznosciowe.htm albo
http://pozyczkowy.blox.pl/2010/09/Sprawdzenie-wiarygodnosci-pozyczkobiorcy.html to
mam poważne obawy --

Data: 2010-11-29 14:09:12
Autor: Kapsel
Sun, 28 Nov 2010 19:20:25 +0000 (UTC), bokoll@WYTNIJ.gazeta.pl napisał(a):

[...]

Ja trochę się bawiłem i nie było problemów, ale udzieliłem dosłownie 2
pożyczek na może 500 zł.
Natomiast których z blogerów zajmujący się finansami coś więcej próbował i
ogółem wyszło mu że dużo problemów z odzyskaniem pieniędzy od nierzetelnych
pożyczkobiorców i ogółem gra nie warta zachodu. --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

pytanie do dioświadczonych o inwestycje w pożyczki