pytanie do fachowca (karta kredytowa)

Data: 2012-11-20 09:59:49
Autor: Michal Jankowski
pytanie do fachowca (karta kredytowa)
"Krasnal" <krasnalki2000@poczta.onet.pl> writes:

Mam limit na karcie 3000, porobiłem troche większe zakupy  na ok. 2000
i nie mogę spłacić cało.ci od razu. Jak spłacę 1000 to odsetki
naliczš mi za ten niespłacony tysišc czy za cały limit? ( tak
słyszałem, że za cały limit)

Zapłacisz odsetki od wszystkich zakupów za czas od dnia zakupu do dnia
spłaty danej kwoty.

Czyli w danym przykładzie, odsetki od 2000 zł biegną od zakupu do
spłaty tego 1000, a odsetki od niespłaconego tysiąca (oraz od
wszystkich ewentualnych następnych zakupów!) naliczają się dalej aż go
spłacisz.

  MJ

Data: 2012-11-20 10:03:19
Autor: MarekZ
Użytkownik "Michal Jankowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kjz7gpgbqey.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

[...]

To ostatnie zasadniczo nie jest prawdą. Nowe zakupy są objęte grace periodem. W najgorszym razie spłacają się wcześniej niż te stare zakupy (więc bank utrudnia spłacenie kredytu oprocentowanego jak może, bo aby tego dokonać należałoby spłacić kartę do zera). Jedynym znanym mi bankiem, który w ten sposób usiłuje dymać klientów jest Bank BPH.

pytanie do fachowca (karta kredytowa)