pytanie do fanbojow ssd

Data: 2013-02-02 23:43:28
Autor: m4rkiz
pytanie do fanbojow ssd
"h.w.d.p." <hvhv@igbjo.yfd> wrote in message news:kek0hj$u68$1node2.news.atman.pl...
na czym robicie backup i dlaczego jest to hdd, skoro ssd jest lepsze? :>

ssd jest lepsze JAKO DYSK SYSTEMOWY, W ZNACZNEJ CZESCI PRZYPADKOW
ale wiem ze ciezko trawi wam sie tak zlozone informacje wiec napisze ci tylko

sdd gurom!

pierdolenie o hdd vs sdd po raz kolejny jest juz zwyczajnie nudne, obecnie
nie sa to produkty ktore moga byc stosowane zamiennie i nie wiem po ki chuj
usilujecie udowodnic ze najwazniejsza na swiecie jest pojemnosc i fakt ze
ocz wypuscilo awaryjne dyski

naprawde, nie kazdy na tej grupie musi wybierac jedno albo drugie, ci ktorzy
maja mozg uzywaja tego co najlepiej sie sprawdzi w danej sytuacji

pytanie do fanbojow ssd