pytanie do hazardzistow o betclic

Data: 2010-06-24 23:09:47
Autor: PawelC
pytanie do hazardzistow o betclic
Sorry ze trochÄ™ nie w temacie...
Tak z okazji mundialu, postanowiłem trochę pobawić się w obstawianie... mam swojego czarnego konia :)
Zarejestrowałem się na betclicu, i mam jedno pytanie, bo nie mogę tam znaleźć informacji ile kosztuje wykonanie przelewu przez tą platformę przelewy24.pl gdy pierwszy raz zasila się konto.

dzięki z góry za info

Data: 2010-06-24 23:13:12
Autor: Aman

Użytkownik "PawelC" <pablo34CUTTHIS@fortfun.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c23bae7$0$2594$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

to jest za free. pobierasz ich programik ktory jest pluginem do przegladarki i przez to wplacasz kase.

Pozdrawiam

Aman

pytanie do hazardzistow o betclic