pytanie do mężczyzn po 35 ;)) roku życ ia

Data: 2010-01-12 23:44:43
Autor: Flo
pytanie do mężczyzn po 35 ;)) roku życ ia
Feromon pisze:

Pytam, bo już myślę, że jestem nienormalny.
Ile normalny dorosły, zonaty mężczyzna może napisać dziennie SMSów?
Nie do żony dziewczyny kochanki - ale tak z serca do kogokolwiek?

Ja powyżej 10 dziennie tracę cierpliwość...

U mnie wychodzi jakieś 2-3 sms-y na miesiąc
Wolę zadzwonić niż pisać, a jak już piszę to maile.

--
Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2010-01-12 22:50:58
Autor: Szadzik
Flo pisze:
Feromon pisze:

[...]

Ja zależnie od dnia potrafię wysłać od 2 do 30. Klawiaturka QWERTY robi swoje, hehe.

--
Szadzik

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Data: 2010-01-13 09:47:35
Autor: cpt. Nemo

Użytkownik "Szadzik" <szadzik@op.pl> napisał w wiadomości

Ja zależnie od dnia potrafię wysłać od 2 do 30. Klawiaturka QWERTY
robi
swoje, hehe.

Swoje w sensie jest lepsza i szybsza od rozmowy ?
Ja jednak wole zadzwonic i pogadac, otrzymywac SMSow tez nie lubie, wole
jak ktos zadzwoni.

Pozdrawiam,

Data: 2010-01-13 10:16:20
Autor: Liwiusz
cpt. Nemo pisze:
[...]

   I żeby przeszkadzał Ci w oglądaniu Twojej ulubionej reklamy? Daj spokój, SMS jest o wiele wygodniejszy. Jak chcesz się dowiedzieć, czy idziesz z kolegą na piwo, to po co dzwonić? Kolega siedzi w pracy, sam jeszcze się nie zastanawiał, czy chce iść, może chce jeszcze kogoś zaprosić, SMS jest konkretny, szybka informacja, nie przeszkadza, można odpowiedzieć w wolnej chwili. Zaryzykuję twierdzenie, że SMS jest dla prawdziwych mężczyzn.

   Rozmowa? Niech sobie baby do siebie dzwonią i gadają po 5 minut jak chcą się umówić na zakupy. Nie widzę powodu, aby mężczyźni też byli tacy zniewieściali. Czy trzeba paplać minutę przez słuchawkę, aby się dowiedzieć jednozdaniowego konkretu?

--
Liwiusz

Data: 2010-01-13 11:54:20
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
cpt. Nemo pisze:
> [...]

prawdziwych mężczyzn.

   Rozmowa? Niech sobie baby do siebie dzwonią i gadają po 5 minut jak

Z lenistwa. Rozmawiam. Nie sms-uję
choć na piwo to dla mnie od wyciągnięcia tel do naciśnięcia - wyślij
minuta kombinowania na klawiaturze i czekanie na odpowiedź.
dzwonienie - 2-3 sek i oczekiwanie 5-10 s decyzja 5 sek
Łącznie 15 - 20 sekund
Nie zebym tak szybko chciał się nachlać, ale nie chcę mi się gibać palcami.

Artur(m)

Data: 2010-01-13 14:11:55
Autor: barum
pytanie do mczyzn po 35 ;)) roku ycia
Artur\(m\) <musicm@interia.pl> napisa(a):
Z lenistwa. Rozmawiam. Nie sms-uj
cho na piwo to dla mnie od wycignicia tel do nacinicia - wylij
minuta kombinowania na klawiaturze i czekanie na odpowied.
dzwonienie - 2-3 sek i oczekiwanie 5-10 s decyzja 5 sek
cznie 15 - 20 sekund
Nie zebym tak szybko chcia si nachla, ale nie chc mi si giba palcam
i.

Rozmowa:
15:00 - Jaki browar dzisiaj?
15:00 - Gdzie i kiedy?
15:00 - Niech bdzie Karczma, 16:00
15:00 - Jasne, jasne! Ale chwila, bo miaem si spotka, musz zapyta czy to aktualne, i z biedronki co tam miaem... Zaraz, o ktrej to ona wychodzi z pracy... Trzeba jeszcze podskoczy po te ryby... Kurde musz zadzwoni i zapyta jak z czasem, bo moe bd musia podjecha... Wiesz oddzwoni do Ciebie jak ustal.
15:15 - OK, spoko idziemy, ale jednak musz po te ryby, to moe 17:00?
15:15 - OK

SMS:
15:00 - "Browar Karczma 16?"
15:15 - "17"

A i tak lekko przegadane ;)

barum

Data: 2010-01-13 15:31:23
Autor: J.F.
pytanie do mczyzn po 35 ;)) roku ycia
Uytkownik "barum" <barumbarum1@NOSPAM.gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:hikkbb$8h2$1inews.gazeta.pl...
SMS:
15:00 - "Browar Karczma 16?"
15:15 - "17"

A i tak lekko przegadane ;)

To w wersji pozytywnej, bo w negatywnej moze tymi SMS pojsc dalej:
- tak dlugo nie odpisywales ze poszedlem do domu, moze jutro,
- jutro nie moge, pojutrze,
- pojutrze ja nie moge, w sobote ?
- w sobote. Ale nie do Karczmy bo tam zle piwo daja.
- to gdzie proponujesz
- pod podkowa
- a gdzie to
- ...

taniej bylo zadzwonic :-)

J.

Data: 2010-01-13 14:44:18
Autor: barum
pytanie do mczyzn po 35 ;)) roku ycia
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa(a):
[...]

Faaaaacet, ale masz rozwleke wypowiedzi, wida, e nie smsujesz ;)

Przecie to, e smsuj to nie znaczy, e nie dzwoni. Jak co wymaga omwienia to si to omawia. W wikszoci przypadkw (przynajmniej takich z browarem) jednak wystarcz dwa szybkie smsy. W dodatku go po drugiej stronie ma szanse si spokojnie zastanowi i nikt mu nie sapie nad uchem...

I nie spotkaem si z postaw "tylko smsuj, nie dzwoni", raczej, nawet w tym wtku, wida "tylko dzwoni, nie smsuj".

barum

Data: 2010-01-14 13:55:30
Autor: ALEX John Calder
pytanie do mczyzn po 35 ;)) roku ycia
J.F. ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

A to ju zaley od operatora. Play znowu mi da 5000 darmowych SMSw. Wic co jest tasze?

--
ALEX John Calder, genera lejtnant,
I kod 3613, morderstwo pierwszego stopnia sdziego ulicznego;

Data: 2010-01-14 23:04:57
Autor: op23
pytanie do mczyzn po 35 ;)) roku ycia

Uytkownik "ALEX John Calder" <kill@spamers.us>

[...]

"Nie odpowiadam na sms'y"

Data: 2010-01-15 08:28:14
Autor: barum
pytanie do mczyzn po 35 ;)) roku ycia
op23 <op23@rt.pl> napisa(a):
"Nie odpowiadam na sms'y"

Na emaile te nie?

barum

Data: 2010-01-13 17:49:04
Autor: cpt. Nemo
[...]

Ciekawe, ale jakze dziecinne :)
Ja mam inaczej, jade sobie na moto po Warszawie. Kask, grube rekawice.
Wciskam guzik BT - plumknelo, warkne do mikrofonu w kasku : Andrzej.
Telefon powtarza : Andrzej, wybiera numer i laczy.
Halo,
Male piwko ?
Latam teraz moturem, zatem Tymbark raczej.
Ja tez, OK za pol godzinki w Dwa Kola, pasi ?
OK.
Biip.

Nosz kurde mialbym jak jakas nastolatka sie zatrzymywac, zdejmowac kask,
sciagac rekawice, pisac i potem czekac az sie kumpel gdzies przypadkiem
zatrzyma i bedzie mu sie chcialo odpisac ?
Nie, no bez jaj :)

Pozdrawiam,

Data: 2010-01-15 12:50:40
Autor: Andrzej Bogacki
pytanie do mczyzn po 35 ;)) roku ycia
 Daj spokj, SMS jest o wiele wygodniejszy. Jak chcesz si dowiedzie, czy
idziesz z koleg na piwo, to po co dzwoni?

daj spokj, jeden woli ros a drugi pomidorow i po co dyskutowa ktra lepsza??
Ja czasem pisz a czasem dzwonie jak mi spieszno. Obie formy sa super.

pozdrawiam

Data: 2010-01-15 19:36:18
Autor: op23
pytanie do mczyzn po 35 ;)) roku ycia

Uytkownik "Andrzej Bogacki" <andrzejek72@interia.pl>

[...]

Tak w ogle to komunikatory zapewniaj obie formy i jeszcze wicej.

pytanie do mężczyzn po 35 ;)) roku życ ia