pytanie do mężczyzn po 35 ;)) roku życia

Data: 2010-01-12 23:29:25
Autor: Feromon
pytanie do mężczyzn po 35 ;)) roku życia
Pytam, bo już myślę, że jestem nienormalny.
Ile normalny dorosły, zonaty mężczyzna może napisać dziennie SMSów?
Nie do żony dziewczyny kochanki - ale tak z serca do kogokolwiek?

Ja powyżej 10 dziennie tracę cierpliwość...

Feromon

Data: 2010-01-12 23:44:43
Autor: Flo
Feromon pisze:

[...]

U mnie wychodzi jakieś 2-3 sms-y na miesiąc
Wolę zadzwonić niż pisać, a jak już piszę to maile.

--
Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2010-01-12 22:50:58
Autor: Szadzik
Flo pisze:
Feromon pisze:

[...]

Ja zależnie od dnia potrafię wysłać od 2 do 30. Klawiaturka QWERTY robi swoje, hehe.

--
Szadzik

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Data: 2010-01-13 09:47:35
Autor: cpt. Nemo

Użytkownik "Szadzik" <szadzik@op.pl> napisał w wiadomości

Ja zależnie od dnia potrafię wysłać od 2 do 30. Klawiaturka QWERTY
robi
swoje, hehe.

Swoje w sensie jest lepsza i szybsza od rozmowy ?
Ja jednak wole zadzwonic i pogadac, otrzymywac SMSow tez nie lubie, wole
jak ktos zadzwoni.

Pozdrawiam,

Data: 2010-01-13 10:16:20
Autor: Liwiusz
cpt. Nemo pisze:
[...]

   I żeby przeszkadzał Ci w oglądaniu Twojej ulubionej reklamy? Daj spokój, SMS jest o wiele wygodniejszy. Jak chcesz się dowiedzieć, czy idziesz z kolegą na piwo, to po co dzwonić? Kolega siedzi w pracy, sam jeszcze się nie zastanawiał, czy chce iść, może chce jeszcze kogoś zaprosić, SMS jest konkretny, szybka informacja, nie przeszkadza, można odpowiedzieć w wolnej chwili. Zaryzykuję twierdzenie, że SMS jest dla prawdziwych mężczyzn.

   Rozmowa? Niech sobie baby do siebie dzwonią i gadają po 5 minut jak chcą się umówić na zakupy. Nie widzę powodu, aby mężczyźni też byli tacy zniewieściali. Czy trzeba paplać minutę przez słuchawkę, aby się dowiedzieć jednozdaniowego konkretu?

--
Liwiusz

Data: 2010-01-13 11:54:20
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
cpt. Nemo pisze:
> [...]

prawdziwych mężczyzn.

   Rozmowa? Niech sobie baby do siebie dzwonią i gadają po 5 minut jak

Z lenistwa. Rozmawiam. Nie sms-uję
choć na piwo to dla mnie od wyciągnięcia tel do naciśnięcia - wyślij
minuta kombinowania na klawiaturze i czekanie na odpowiedź.
dzwonienie - 2-3 sek i oczekiwanie 5-10 s decyzja 5 sek
Łącznie 15 - 20 sekund
Nie zebym tak szybko chciał się nachlać, ale nie chcę mi się gibać palcami.

Artur(m)

Data: 2010-01-13 14:11:55
Autor: barum
pytanie do mczyzn po 35 ;)) roku ycia
Artur\(m\) <musicm@interia.pl> napisa(a):
Z lenistwa. Rozmawiam. Nie sms-uj
cho na piwo to dla mnie od wycignicia tel do nacinicia - wylij
minuta kombinowania na klawiaturze i czekanie na odpowied.
dzwonienie - 2-3 sek i oczekiwanie 5-10 s decyzja 5 sek
cznie 15 - 20 sekund
Nie zebym tak szybko chcia si nachla, ale nie chc mi si giba palcam
i.

Rozmowa:
15:00 - Jaki browar dzisiaj?
15:00 - Gdzie i kiedy?
15:00 - Niech bdzie Karczma, 16:00
15:00 - Jasne, jasne! Ale chwila, bo miaem si spotka, musz zapyta czy to aktualne, i z biedronki co tam miaem... Zaraz, o ktrej to ona wychodzi z pracy... Trzeba jeszcze podskoczy po te ryby... Kurde musz zadzwoni i zapyta jak z czasem, bo moe bd musia podjecha... Wiesz oddzwoni do Ciebie jak ustal.
15:15 - OK, spoko idziemy, ale jednak musz po te ryby, to moe 17:00?
15:15 - OK

SMS:
15:00 - "Browar Karczma 16?"
15:15 - "17"

A i tak lekko przegadane ;)

barum

Data: 2010-01-13 15:31:23
Autor: J.F.
pytanie do mczyzn po 35 ;)) roku ycia
Uytkownik "barum" <barumbarum1@NOSPAM.gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:hikkbb$8h2$1inews.gazeta.pl...
SMS:
15:00 - "Browar Karczma 16?"
15:15 - "17"

A i tak lekko przegadane ;)

To w wersji pozytywnej, bo w negatywnej moze tymi SMS pojsc dalej:
- tak dlugo nie odpisywales ze poszedlem do domu, moze jutro,
- jutro nie moge, pojutrze,
- pojutrze ja nie moge, w sobote ?
- w sobote. Ale nie do Karczmy bo tam zle piwo daja.
- to gdzie proponujesz
- pod podkowa
- a gdzie to
- ...

taniej bylo zadzwonic :-)

J.

Data: 2010-01-13 14:44:18
Autor: barum
pytanie do mczyzn po 35 ;)) roku ycia
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa(a):
[...]

Faaaaacet, ale masz rozwleke wypowiedzi, wida, e nie smsujesz ;)

Przecie to, e smsuj to nie znaczy, e nie dzwoni. Jak co wymaga omwienia to si to omawia. W wikszoci przypadkw (przynajmniej takich z browarem) jednak wystarcz dwa szybkie smsy. W dodatku go po drugiej stronie ma szanse si spokojnie zastanowi i nikt mu nie sapie nad uchem...

I nie spotkaem si z postaw "tylko smsuj, nie dzwoni", raczej, nawet w tym wtku, wida "tylko dzwoni, nie smsuj".

barum

Data: 2010-01-14 13:55:30
Autor: ALEX John Calder
pytanie do mczyzn po 35 ;)) roku ycia
J.F. ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

A to ju zaley od operatora. Play znowu mi da 5000 darmowych SMSw. Wic co jest tasze?

--
ALEX John Calder, genera lejtnant,
I kod 3613, morderstwo pierwszego stopnia sdziego ulicznego;

Data: 2010-01-14 23:04:57
Autor: op23
pytanie do mczyzn po 35 ;)) roku ycia

Uytkownik "ALEX John Calder" <kill@spamers.us>

[...]

"Nie odpowiadam na sms'y"

Data: 2010-01-15 08:28:14
Autor: barum
pytanie do mczyzn po 35 ;)) roku ycia
op23 <op23@rt.pl> napisa(a):
"Nie odpowiadam na sms'y"

Na emaile te nie?

barum

Data: 2010-01-13 17:49:04
Autor: cpt. Nemo
[...]

Ciekawe, ale jakze dziecinne :)
Ja mam inaczej, jade sobie na moto po Warszawie. Kask, grube rekawice.
Wciskam guzik BT - plumknelo, warkne do mikrofonu w kasku : Andrzej.
Telefon powtarza : Andrzej, wybiera numer i laczy.
Halo,
Male piwko ?
Latam teraz moturem, zatem Tymbark raczej.
Ja tez, OK za pol godzinki w Dwa Kola, pasi ?
OK.
Biip.

Nosz kurde mialbym jak jakas nastolatka sie zatrzymywac, zdejmowac kask,
sciagac rekawice, pisac i potem czekac az sie kumpel gdzies przypadkiem
zatrzyma i bedzie mu sie chcialo odpisac ?
Nie, no bez jaj :)

Pozdrawiam,

Data: 2010-01-15 12:50:40
Autor: Andrzej Bogacki
pytanie do mczyzn po 35 ;)) roku ycia
 Daj spokj, SMS jest o wiele wygodniejszy. Jak chcesz si dowiedzie, czy
idziesz z koleg na piwo, to po co dzwoni?

daj spokj, jeden woli ros a drugi pomidorow i po co dyskutowa ktra lepsza??
Ja czasem pisz a czasem dzwonie jak mi spieszno. Obie formy sa super.

pozdrawiam

Data: 2010-01-15 19:36:18
Autor: op23
pytanie do mczyzn po 35 ;)) roku ycia

Uytkownik "Andrzej Bogacki" <andrzejek72@interia.pl>

[...]

Tak w ogle to komunikatory zapewniaj obie formy i jeszcze wicej.

Data: 2010-01-12 23:51:02
Autor: KuFeL
W dniu 2010-01-12 23:29, Feromon pisze:
[...]

to chyba przychodzi z wiekiem ;) ja poki co mam 31 na karku ale sms'y staja sie wiecej niz rzadkoscia u mnie. Nawet na Swieta wole spedzic wiele czasu na telefonach z zyczeniami, a nie na glupkowatych sms'ach.

SMSy stosuje tylko w sytuacjach tego wymagajacych - np. podczas spotkan kiedy nie bardzo mozna dzwonic.

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2010-01-13 00:02:59
Autor: frank drebin
Feromon wrote:
[...]

(40 lat) - 20 w m-cu, z tego większość do mojej 10letniej córki (bo lubi)
Całe życie uważam, że telefonem się dzwoni a nie pisze.
Zawsze w jakiejś sprawie dzwonię a nie piszę. Został mi ten nawyk po chujowych znajomych z dawnych lat, którzy z oszczędności pisali smsy z pytaniem zamiast zadzwonić. Smsy w plusie wtedy były po 61 groszy a minuta taryfikowana w całości po 3 zł :)

Data: 2010-01-13 11:56:28
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "frank drebin" <blablabla@wyp.pl> napisał w wiadomości
[...]

E, jak pamiętam od 97 było po 30'

Data: 2010-01-13 15:15:53
Autor: frank drebin
Artur(m) wrote:
[...]

Ale pierwsza minuta była taryfikowana w całości i to w każdej sieci w tamtych czasach.

Data: 2010-01-13 14:39:12
Autor: Olgierd
pytanie do mczyzn po 35 ;)) roku ycia
Dnia Wed, 13 Jan 2010 15:15:53 +0100, frank drebin napisa(a):

E, jak pamitam od 97 byo po 30'

Ale pierwsza minuta bya taryfikowana w caoci i to w kadej sieci w
tamtych czasach.

Plus mia chyba takt 30/30 od samego pocztku. To Idea, gdzie od 2002 roku wprowadzia odpatn usug 30/1 bodaje za 5 z oraz 1/1 bodaje za 18 z. Co do Ery to nie pamitam.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2010-01-13 13:59:20
Autor: J.F.
[...]

A i tak "rozmowa przez SMS" mogla kosztowac w sumie podobnie jak glosowa.

Co by nie mowic SMS sa w pewnych sytuacjach naprawde wygodne.
I to nawet jesli wezmiemy pod uwage tylko doroslych, ktorzy nie musza np siedziec na nudnych lekcjach.

J.

Data: 2010-01-13 14:06:35
Autor: Liwiusz
J.F. pisze:
[...]

   Zwłaszcza, że powoli stają się standardem bezpłatne SMSy...

Co by nie mowic SMS sa w pewnych sytuacjach naprawde wygodne.
I to nawet jesli wezmiemy pod uwage tylko doroslych, ktorzy nie musza np siedziec na nudnych lekcjach.

   Oczywiście. Właściwie SMSów nie lubią ci, którzy sobie z nimi nie radzą - grube  paluchy nie trafiają w klawisze, bez okularów jak denka butelek nie odczytają liter i do tego dorabiają jakąś ideologię. Każdy inny normalny człowiek uzna, że nieraz wygodniej jest napisać, niż dzwonić, gadać, przeszkadzać, itp.

--
Liwiusz

Data: 2010-01-13 14:11:57
Autor: Jan Strybyszewski
Liwiusz pisze:

[...]

Ci co uzywaja SMS zamiast rozmow glosowych to nie potrafia pewnie wyslowic sie poprawnie, ulozyc poprawnego zdania, zapewne nie sa dowcipni a ich gadki nudne jak flaki z olejem, nie maja tez wiedzy... na zaden temat,  przy SMS zawsze moga skorzystac z wikipedi. Buhahaha

Data: 2010-01-13 14:20:35
Autor: Liwiusz
Jan Strybyszewski pisze:
Liwiusz pisze:

[...]

   A co my baby, aby się elokwentnie komunikować? Pan Bóg dał mężczyznom język, aby rozmawiali krótko i konkretnie, a nie deklamowali sobie Szekspira. Rozmowy związane zarabianiem pieniędzy nie muszą być ładne, a o kobietach rzadko który mężczyzna chce paplać przez telefon.

zaden temat,  przy SMS zawsze moga skorzystac z wikipedi. Buhahaha

   Buhaha. Może do mnie zadzwonisz i mi to powiesz, co? Nie chce Ci się?

--
Liwiusz

Data: 2010-01-13 00:40:56
Autor: J.F.
pytanie do mczyzn po 35 ;)) roku ycia
On Tue, 12 Jan 2010 23:29:25 +0100,  Feromon wrote:
Pytam, bo ju myl, e jestem nienormalny.
Ile normalny dorosy, zonaty mczyzna moe napisa dziennie SMSw?
Nie do ony dziewczyny kochanki - ale tak z serca do kogokolwiek?

kochanke zostawmy - ale czemu zone wylaczyc ?
Ja powyej 10 dziennie trac cierpliwo...

korzystasz z komputera i bramki, albo wysylania grupowego i spokojnie
umawiasz sie np na piwo :-)

J.

Data: 2010-01-12 19:55:32
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:pi1qk5h6pus0t60vrhidngp3jjipe3c1ph4ax.com...
[...]

A'propos bramki, jest jaka dobra bramka   e-mail -> sms do orange?
To co oferuje na www orange jest troch aosne...

Data: 2010-01-13 08:50:08
Autor: Karol
Użytkownik "Feromon" <fer0m0n@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hiit91$6vd$1@atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Do 10 miesięcznie  :)
Widziałem kiedyś jak laska lat 15 pisze SMSa w autobusie. Normalnie kciuk stał się taka jakby mgiełką, bo już moje oko nie wyrabiało zmian jego położenia.
Jak widać organizm potrafi się wyspecjalizować w różnych kierunkach.  :)

Data: 2010-01-13 08:13:58
Autor: januszek
pytanie do mczyzn po 35 ;)) roku ycia
Karol napisa(a):

Widziaem kiedy jak laska lat 15 pisze SMSa w autobusie. Normalnie kciuk sta si taka jakby mgiek, bo ju moje oko nie wyrabiao zmian jego pooenia.

To jest kwesti treningu a ten jest kwesti motywacji ;) Mnie wystarcza 100 sms na miesic ;) a MMS unikam jak ognia (sam nie wiem czemu) ;)

j.

--
ps. swoja droga szukam fachmana z uprawnieniami do podlaczenia kuchenki
gazowej (we Wrocku), info na priva, trzeba wywalic "polska" z adresu ;)

Data: 2010-01-13 09:17:36
Autor: frank drebin
Karol wrote:
[...]

mój znajomy wygadał się pewnego razu, że puścił w m-cu 3 pakiety 600 smsów.
Kuźwa, to średnio 60 dziennie, codziennie.

Data: 2010-01-13 07:18:53
Autor: Pszemol
"frank drebin" <blablabla@wyp.pl> wrote in message news:hijvnq$486$1mx1.internetia.pl...
Karol wrote:
[...]

I czym Ty się podniecasz? Ja znam nastolatę która miała w pewnym
miesiącu 11800 sms'ów wysłanych i odebranych w sumie razem.

Data: 2010-01-13 10:18:19
Autor: Liwiusz
frank drebin pisze:

mój znajomy wygadał się pewnego razu, że puścił w m-cu 3 pakiety 600 smsów.
Kuźwa, to średnio 60 dziennie, codziennie.

   To nawet nie 5 na godzinę. Niektórzy więcej czasu na usenecie spędzają  :)

--
Liwiusz

Data: 2010-01-13 11:20:44
Autor: Jeremiasz
pytanie do mczyzn po 35 ;)) roku ycia
mj znajomy wygada si pewnego razu, e puci w m-cu 3 pakiety 600 smsw.
Kuwa, to rednio 60 dziennie, codziennie.

  To nawet nie 5 na godzin. Niektrzy wicej czasu na usenecie spdzaj :)

Niekoniecznie, jesli pisal z polskimi znakami (jak ja) i do tego dluzsze niz 160 znakow, to faktycznych, nazwijmy to 'wiadomosci' jest mniej.

Data: 2010-01-13 16:27:27
Autor: J.F.
Użytkownik "Karol" <brak@poczty.pl> napisał w wiadomości news:hijtvl$elr$1inews.gazeta.pl...
Widziałem kiedyś jak laska lat 15 pisze SMSa w autobusie. Normalnie kciuk stał się taka jakby mgiełką, bo już moje oko nie wyrabiało zmian jego położenia.

20-letni mezczyzni tez sa w tym dobrzy, aczkolwiek ten jest cienki:
http://www.youtube.com/watch?v=x-65rn6azDo

Jak widać organizm potrafi się wyspecjalizować w różnych kierunkach.  :)

Nowy kierunek ewolucji :-)

J.

P.S. NTG, ale tez szybkie rece
http://www.youtube.com/watch?v=R5epgT1Zldc

Data: 2010-01-14 11:24:50
Autor: J.F.
Użytkownik "Szadzik" <w_szadziuk_nospam@o2.pl> napisał w wiadomości news:8uadnd9cyNX_cNPWnZ2dnUVZ8tpi4p2dbt.com...
J.F. pisze:
20-letni mezczyzni tez sa w tym dobrzy, aczkolwiek ten jest cienki:
http://www.youtube.com/watch?v=x-65rn6azDo

Ciekawe video, ale przez sam fakt, że nie używa T9 bądź klawiatury QWERTY nie jest aż taki znowu szybki. W każdej chwili jestem na Xperii go przegonić ;)

On jest cienias, rekord wynosi 45.33s dla mezczyzn i 43.24 dla kobiet :-)
http://www.slashphone.com/113/3046.html

zauwaz ze uzyto dosc zadkich slow i T9 moze nie pomoc - zle wybory, cofanie, ciagla kontrola - na tym sie traci.

QWERTY to inna bajka, ale nie to bylo celem konkursu.

J.

Data: 2010-01-13 09:38:06
Autor: Dominik & Co
Feromon napisał(a):

Nie do żony dziewczyny kochanki - ale tak z serca do kogokolwiek?

Żona dziewczyny kochanki- brzmi ciekawie :-)

Ja wysyłam (w 99% do żony właśnie) jak trzeba np. czyjś adres/telefon/
pesel podać (wygodniej i mniej szans na pomyłkę), ewentualnie gdy
nie bardzo można rozmawiać ("Będę później, autobus stoi w korku").
Ze 20 na miesiąc.

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

Data: 2010-01-13 07:17:39
Autor: Pszemol
"Dominik & Co" <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce@invalid.com> wrote in message news:hik0pe$ndr$1inews.gazeta.pl...
Feromon napisał(a):

[...]

Nieźle wytresowany jesteś przez żonę...
Ale co do tego autobusu to czemu właściwie nie można rozmawiac?

Data: 2010-01-13 14:34:46
Autor: Dominik & Co
Pszemol napisał(a):

Nieźle wytresowany jesteś przez żonę...

Lubię jeść ciepły obiadek...

Ale co do tego autobusu to czemu właściwie nie można rozmawiac?

Można. Tylko jest to niekomfortowe.

Data: 2010-01-13 11:17:44
Autor: Jeremiasz
[...]

Ja ponad tysiac miesiecznie, dobry T9 + klawiatura numeryczna klasyczna (nie dotykowa) - pisze jedna reka, czasem bezwzrokowo:-) zadne tam qwerty;-)

Pozdr;

p.s.
Liczba ponad tysiac dotyczy przeliczenia na standard (160znakow), bo faktycznie to jest duzo sms-ow wieloczesciowych (przekraczaja 160)

Data: 2010-01-13 11:21:41
Autor: Jeremiasz
pytanie do mczyzn po 35 ;)) roku ycia
p.s.
Liczba ponad tysiac dotyczy przeliczenia na standard (160znakow), bo faktycznie to jest duzo sms-ow wieloczesciowych (przekraczaja 160)

Plus Unikode, czyli polskie znaczki, czyli faktyczna liczba wyslanych 'wiadomosci' wyjdzie mniej.

Data: 2010-01-13 11:42:38
Autor: Szymon Machel
pytanie do mężczyzn po 35 ;) ) roku życia

Użytkownik "Feromon" <fer0m0n@wp.pl> napisał w wiadomości

Ile normalny dorosły, zonaty mężczyzna może napisać dziennie SMSów?

Szymon

Data: 2010-01-13 11:48:15
Autor: Feromon

Użytkownik "Szymon Machel" <smachelOUT@OUTinteria.pl> napisał w wiadomości news:hik8nt$2rm$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "Feromon" <fer0m0n@wp.pl> napisał w wiadomości

Ile normalny dorosły, zonaty mężczyzna może napisać dziennie SMSów?

Normalny nie pisze SMS:)

To ja tylko trochę nienormalny jestem. A już się bałem.
Czyli nie można ode mnie wymagać odpisywania :))

Feromon

Data: 2010-01-13 07:21:09
Autor: Pszemol

Normalny nie pisze SMS:)

To ja tylko trochę nienormalny jestem. A już się bałem.
Czyli nie można ode mnie wymagać odpisywania :))

To odpisywanie zależy od tego jakie laski rwiesz...
Takie po 30tce wybaczą nieodpisywanie...
Takie przed 30-tką uznają Cię, ze dziwny jesteś, lub
niezainteresowany jak nie odpiszesz na każdego SMSa...
I to szybko!

Więc w zależności od gustu w panienkach radzę poćwiczyć ;-)

Data: 2010-01-14 00:18:43
Autor: Feromon

Normalny nie pisze SMS:)

[...]

Gustuję w niepanienkach po 45, więc  ćwiczenia pozostawię
pewnej Pani po 44 w cierpliwości w oczekiwaniu na odpowiedź....
Odległość ponad 300 km zabezpieczy mnie przed gromami....
Zwłaszcza, że nie jestem "zainteresowany"...
Dzieki , Panowie, za wsparcie! Max 5 dziennie :)))
Feromon

Data: 2010-01-13 13:18:07
Autor: ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)
Feromon pisze:
[...]

2-3 miesięcznie :)
Częściej MMS - gdy jestem np. w sklepie zamiast coś opisywać, wolę wysłać żonie zdjęcie.

ALex

Data: 2010-01-13 13:53:49
Autor: Marx
W dniu 2010-01-13 13:18, "ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)" pisze:
Feromon pisze:
[...]

a jaki tani telefon (slider) nadawalby sie wlasnie do MMS? myslalem o Samsungu e250, ale ma troche mala rozdzielczosc. Mozecie cos polecic?
Marx

Data: 2010-01-13 14:36:32
Autor: Akarm
pytanie do mężczyzn po 35 ;) ) roku życia
Feromon napisał
Ile normalny dorosły, zonaty mężczyzna może napisać dziennie SMSów?

Z aparatu telefonicznego? Ja w ubiegłym roku chyba wysłałem jedna sztukę, jakiś numer telefonu.
A za pomocą peceta - kilka, 1-3 w miesiącu. I to tylko z zawiadomieniem, żeby adresat włączył swój komputer.

--
          Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2010-01-14 10:06:06
Autor: Kuba
pytanie do mężczyzn po 35 ;)) roku życ ia
Do 5 w miesiącu.
Wolę zadzwonić, mieć od razu odpowiedź nie narażając osoby pytającej na koszty (odpowiedź do mnie). Z lenistwa i wygody nawet przy darmowych esach postępowałbym tak samo. Esy z pytaniami wymagającymi odpowiedzi spuszczam do kosza. Życie jak w Madrycie :-))))

Kuba

PS. Z poczty głosowej też nie korzystam bo nie lubię.

Data: 2010-01-14 11:07:54
Autor: gr
pytanie do mczyzn po 35 ;)) roku ycia
Ile normalny dorosy, zonaty mczyzna moe napisa dziennie SMSw?
Nie do ony dziewczyny kochanki - ale tak z serca do kogokolwiek?

hmm
do puki miaem zwyky telefon to 10-20 miesicznie,
ale od kiedy mam WM6,0 klawiature Querty, peen zesig internetu w telefonie
i w zasadzie jak pisze to dopiero potem si decyduje czy to sl mailem czy SMS-em
to okazao si, e wysyam 300-400 miesicznie.
Najwicej wysyam takich zbiorczych do paru osob...
pozdr.
gr.

Data: 2010-01-14 14:02:50
Autor: Valdi
pytanie do mężczyzn po 35 ;) ) roku życia
"Feromon" news:hiit91$6vd$1atlantis.news.neostrada.pl

[...]

1 z telefonu. Z bramki maksymalnie 3.
W zeszłym roku 2009 wysłałem 5 smsów.
W tym ani jednego i obym nie musiał tego robić.

pytanie do mężczyzn po 35 ;)) roku życia