pytanie do mężczyzn po 35 ;) ) roku życia

Data: 2010-01-13 08:50:08
Autor: Karol
pytanie do mężczyzn po 35 ;) ) roku życia
Użytkownik "Feromon" <fer0m0n@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hiit91$6vd$1@atlantis.news.neostrada.pl...

Pytam, bo już myślę, że jestem nienormalny.
Ile normalny dorosły, zonaty mężczyzna może napisać dziennie SMSów?
Nie do żony dziewczyny kochanki - ale tak z serca do kogokolwiek?

Ja powyżej 10 dziennie tracę cierpliwość...

Do 10 miesiÄ™cznie  :)
Widziałem kiedyś jak laska lat 15 pisze SMSa w autobusie. Normalnie kciuk stał się taka jakby mgiełką, bo już moje oko nie wyrabiało zmian jego położenia.
Jak widać organizm potrafi siÄ™ wyspecjalizować w różnych kierunkach.  :)

Data: 2010-01-13 08:13:58
Autor: januszek
pytanie do mê¿czyzn po 35 ;)) roku ¿ycia
Karol napisa³(a):

Widzia³em kiedy¶ jak laska lat 15 pisze SMSa w autobusie. Normalnie kciuk sta³ siê taka jakby mgie³k±, bo ju¿ moje oko nie wyrabia³o zmian jego po³o¿enia.

To jest kwesti± treningu a ten jest kwesti± motywacji ;) Mnie wystarcza 100 sms na miesi±c ;) a MMS unikam jak ognia (sam nie wiem czemu) ;)

j.

--
ps. swoja droga szukam fachmana z uprawnieniami do podlaczenia kuchenki
gazowej (we Wrocku), info na priva, trzeba wywalic "polska" z adresu ;)

Data: 2010-01-13 09:17:36
Autor: frank drebin
Karol wrote:
[...]

Jak widać organizm potrafi się wyspecjalizować w różnych kierunkach. :)

mój znajomy wygadał się pewnego razu, że puścił w m-cu 3 pakiety 600 smsów.
Kuźwa, to średnio 60 dziennie, codziennie.

Data: 2010-01-13 07:18:53
Autor: Pszemol
"frank drebin" <blablabla@wyp.pl> wrote in message news:hijvnq$486$1mx1.internetia.pl...
Karol wrote:
[...]

I czym Ty się podniecasz? Ja znam nastolatę która miała w pewnym
miesiącu 11800 sms'ów wysłanych i odebranych w sumie razem.

Data: 2010-01-13 10:18:19
Autor: Liwiusz
frank drebin pisze:

mój znajomy wygadał się pewnego razu, że puścił w m-cu 3 pakiety 600 smsów.
Kuźwa, to średnio 60 dziennie, codziennie.

   To nawet nie 5 na godzinÄ™. Niektórzy wiÄ™cej czasu na usenecie spÄ™dzajÄ…  :)

--
Liwiusz

Data: 2010-01-13 11:20:44
Autor: Jeremiasz
pytanie do mê¿czyzn po 35 ;)) roku ¿ycia
mój znajomy wygada³ siê pewnego razu, ¿e pu¶ci³ w m-cu 3 pakiety 600 smsów.
Ku¼wa, to ¶rednio 60 dziennie, codziennie.

  To nawet nie 5 na godzinê. Niektórzy wiêcej czasu na usenecie spêdzaj± :)

Niekoniecznie, jesli pisal z polskimi znakami (jak ja) i do tego dluzsze niz 160 znakow, to faktycznych, nazwijmy to 'wiadomosci' jest mniej.

Data: 2010-01-13 16:27:27
Autor: J.F.
Użytkownik "Karol" <brak@poczty.pl> napisał w wiadomości news:hijtvl$elr$1inews.gazeta.pl...
Widziałem kiedyś jak laska lat 15 pisze SMSa w autobusie. Normalnie kciuk stał się taka jakby mgiełką, bo już moje oko nie wyrabiało zmian jego położenia.

20-letni mezczyzni tez sa w tym dobrzy, aczkolwiek ten jest cienki:
http://www.youtube.com/watch?v=x-65rn6azDo

Jak widać organizm potrafi siÄ™ wyspecjalizować w różnych kierunkach.  :)

Nowy kierunek ewolucji :-)

J.

P.S. NTG, ale tez szybkie rece
http://www.youtube.com/watch?v=R5epgT1Zldc

Data: 2010-01-14 11:24:50
Autor: J.F.
Użytkownik "Szadzik" <w_szadziuk_nospam@o2.pl> napisał w wiadomości news:8uadnd9cyNX_cNPWnZ2dnUVZ8tpi4p2dbt.com...
J.F. pisze:
20-letni mezczyzni tez sa w tym dobrzy, aczkolwiek ten jest cienki:
http://www.youtube.com/watch?v=x-65rn6azDo

Ciekawe video, ale przez sam fakt, że nie używa T9 bądź klawiatury QWERTY nie jest aż taki znowu szybki. W każdej chwili jestem na Xperii go przegonić ;)

On jest cienias, rekord wynosi 45.33s dla mezczyzn i 43.24 dla kobiet :-)
http://www.slashphone.com/113/3046.html

zauwaz ze uzyto dosc zadkich slow i T9 moze nie pomoc - zle wybory, cofanie, ciagla kontrola - na tym sie traci.

QWERTY to inna bajka, ale nie to bylo celem konkursu.

J.

pytanie do mężczyzn po 35 ;) ) roku życia