pytanie do mężczyzn po 35 ;) ) roku życia

Data: 2010-01-13 14:36:32
Autor: Akarm
pytanie do mężczyzn po 35 ;) ) roku życia
Feromon napisał
Ile normalny dorosły, zonaty mężczyzna może napisać dziennie SMSów?

Z aparatu telefonicznego? Ja w ubiegłym roku chyba wysłałem jedna sztukę, jakiś numer telefonu.
A za pomocą peceta - kilka, 1-3 w miesiącu. I to tylko z zawiadomieniem, żeby adresat włączył swój komputer.

--
          Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

pytanie do mężczyzn po 35 ;) ) roku życia