pytanie do mężczyzn po 35 ;) ) roku życia

Data: 2010-01-14 14:02:50
Autor: Valdi
pytanie do mężczyzn po 35 ;) ) roku życia
"Feromon" news:hiit91$6vd$1atlantis.news.neostrada.pl

Pytam, bo już myślę, że jestem nienormalny.
Ile normalny dorosły, zonaty mężczyzna może napisać dziennie SMSów?
Nie do żony dziewczyny kochanki - ale tak z serca do kogokolwiek?
Ja powyżej 10 dziennie tracę cierpliwość...

1 z telefonu. Z bramki maksymalnie 3.
W zeszłym roku 2009 wysłałem 5 smsów.
W tym ani jednego i obym nie musiał tego robić.

pytanie do mężczyzn po 35 ;) ) roku życia