pytanie do mężczyzn po 35 ;)) roku życia

Data: 2010-01-13 11:17:44
Autor: Jeremiasz
pytanie do mężczyzn po 35 ;)) roku życia
Pytam, bo już myślę, że jestem nienormalny.
Ile normalny dorosły, zonaty mężczyzna może napisać dziennie SMSów?
Nie do żony dziewczyny kochanki - ale tak z serca do kogokolwiek?

Ja powyżej 10 dziennie tracę cierpliwość...

Ja ponad tysiac miesiecznie, dobry T9 + klawiatura numeryczna klasyczna (nie dotykowa) - pisze jedna reka, czasem bezwzrokowo:-) zadne tam qwerty;-)

Pozdr;

p.s.
Liczba ponad tysiac dotyczy przeliczenia na standard (160znakow), bo faktycznie to jest duzo sms-ow wieloczesciowych (przekraczaja 160)

Data: 2010-01-13 11:21:41
Autor: Jeremiasz
pytanie do mężczyzn po 35 ;)) roku życia
p.s.
Liczba ponad tysiac dotyczy przeliczenia na standard (160znakow), bo faktycznie to jest duzo sms-ow wieloczesciowych (przekraczaja 160)

Plus Unikode, czyli polskie znaczki, czyli faktyczna liczba wyslanych 'wiadomosci' wyjdzie mniej.

pytanie do mężczyzn po 35 ;)) roku życia