pytanie do pana Macierzyński ego - PKO Junior Inteligo - czy wdrożenie sie opóźni?

Data: 2014-08-03 08:33:14
Autor: zarząd komplementariusza
pytanie do pana Macierzyński ego - PKO Junior Inteligo - czy wdrożenie sie opóźni?
z drugiej strony patrząc - Inteligo młodzieżowe
funkcjonuje od lat (mimo że nie ma osobnego rozdziału w TOiP) więc może jednak...

Data: 2014-08-03 10:50:28
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
W dniu niedziela, 3 sierpnia 2014 17:33:14 UTC+2 użytkownik zarząd komplementariusza napisał:
z drugiej strony patrząc - Inteligo młodzieżowe

funkcjonuje od lat (mimo że nie ma osobnego rozdziału w TOiP) więc może jednak...

Caly czas mam nadzieje na ten rok (bez kart pre-paid). W Inteligo zmiana TOiP jest znacznie szybsza (aczkolwiek to zawsze dwa miesiace przed wejsciem w zycie). No i to bedzie jednak nowa usluga, wiec zmian wymagajacych wysylania do wszystkich TOiP jakby sie uparl nie ma potrzeby - najwyzej pozniej bylaby aktualizacja.

Data: 2014-08-03 11:54:56
Autor: zarząd komplementariusza
pytanie do pana Macierzyński ego - PKO Junior Inteligo - czy wdrożenie sie opóźni?
Caly czas mam nadzieje na ten rok (bez kart pre-paid).

ok, dzięki za odpowiedź. Trzymam kciuki za powodzenie przedsięwzięcia

Data: 2014-08-04 08:43:06
Autor: lolekanabolek
W dniu 2014-08-03 20:54, zarząd komplementariusza pisze:
Caly czas mam nadzieje na ten rok (bez kart pre-paid).

ok, dzięki za odpowiedź. Trzymam kciuki za powodzenie przedsięwzięcia

ja też czekam na wprowadzenie oferty do inteligo, szczególnie, że rodzina niedługo się powiększa ;-))

Marcin "lolekanabolek"

Data: 2014-08-04 05:01:45
Autor: zarząd komplementariusza
pytanie do pana Macierzyński ego - PKO Junior Inteligo - czy wdrożenie sie opóźni?
Caly czas mam nadzieje na ten rok (bez kart pre-paid).

proszę o doprecyzowanie: czy ma Pan na myśli, że (1) oferta PKO Junior Inteligo ma być ogólnie uboższa i nie zawierać
w ogóle prepaidów czy (2) rachunki w 2014 a prepaid później?

Data: 2014-08-04 11:08:00
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
W dniu poniedziałek, 4 sierpnia 2014 14:01:45 UTC+2 użytkownik zarząd komplementariusza napisał:
> [...]

w ogóle prepaidów czy (2) rachunki w 2014 a prepaid później?

Pre-paidy pozniej - wdrozenie kart troche trwa + od razu ma dzialac zamawianie przez internet (w PKO karty dostepne sa w oddziale, internet dopiero dorabiamy).

Data: 2014-08-04 13:52:08
Autor: zarząd komplementariusza
> [...]

> w ogóle prepaidów czy (2) rachunki w 2014 a prepaid później?

Pre-paidy pozniej - wdrozenie kart troche trwa

czy każdy z rodziców dziecka będzie mógł zamówić odrębny prepaid?

Data: 2014-08-05 11:43:31
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
W dniu poniedziałek, 4 sierpnia 2014 22:52:08 UTC+2 użytkownik zarząd komplementariusza napisał:
czy każdy z rodziców dziecka będzie mógł zamówić odrębny prepaid?

Tak jak teraz w PKO - prepaid moze kupic kazdy klient - nie ma on bezposredniego zwiazku z kontem dziecka - zaleta jest mozliwosc ustawienia dziecku podgladu w jego systemie transakcyjnym

Data: 2014-08-06 11:46:54
Autor: zarząd komplementariusza
> [...]

Tak jak teraz w PKO - prepaid moze kupic kazdy klient - nie ma on bezposredniego zwiazku z kontem dziecka - zaleta jest mozliwosc ustawienia dziecku podgladu w jego systemie transakcyjnym

czy dobrze zrozumiałem, że osoba która nie ma dziecka albo nie planuje zakładać dziecku rachunku PKO Junior
także może przyjść i po prostu kupić sobie żyrafkę?!

Data: 2014-08-07 13:54:09
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
W dniu środa, 6 sierpnia 2014 20:46:54 UTC+2 użytkownik zarząd komplementariusza napisał:
czy dobrze zrozumiałem, że osoba która nie ma dziecka albo nie planuje zakładać dziecku rachunku PKO Junior

także może przyjść i po prostu kupić sobie żyrafkę?!

Tak, bez problemu! :)
Jedyny warunek - musi mieć ROR w banku.
Obecnie pracujemy nad tym, zeby i tego warunku nie trzeba bylo spelniac.
A swoja droga - jakis czas temu zapowiadalismy nowe pre-paidy - mam juz probne plastiki - Johny Bravo, Atomowki, Ben10 i Dexter :) Chyba pierwsze tego typu na naszym rynku. Miodzio.
Co wiecej - mozna podpiac kilka roznych kart do jednego NRB (czyli nalepka, karta zwykla i zyrafka - podpiete sa do jednego zrodla pieniadza). Koniec waznosci karty - nie oznacza utraty NRB - dokupujemy kolejna karte, podpinamy ja do starego NRB i juz :)

Data: 2014-08-08 12:04:13
Autor: zarząd komplementariusza
> [...]

Jedyny warunek - musi mieć ROR w banku.
Obecnie pracujemy nad tym, zeby i tego warunku nie trzeba bylo spelniac.

czy (i ew. na kiedy) planowane jest umożliwienie składania
zamówień na prepaidy w internetowym systemie transakcyjnym ipko?

chciałbym zamawiać prepaida z taką łatwością jak zamówiłem debetówkę

Data: 2014-08-08 13:03:53
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
W dniu piątek, 8 sierpnia 2014 21:04:13 UTC+2 użytkownik zarząd komplementariusza napisał:
czy (i ew. na kiedy) planowane jest umożliwienie składania

zamówień na prepaidy w internetowym systemie transakcyjnym ipko?

chciałbym zamawiać prepaida z taką łatwością jak zamówiłem debetówkę

no raczej nie w tym roku :(

Data: 2014-08-04 21:06:31
Autor: RobertS
[...]

załatwiałem pre-paida w placówce PKO (takiej b.dużej), zabrało to ponad godzinę, wokoło pełno ulotek, ale jak powiedziałem co chcę załatwić to widać było panikę w jej oczach

musiała się dwóch koleżanek pytać, zaglądały do manuala...aż żal było patrzeć

RobertS

Data: 2014-08-04 13:50:12
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
pytanie do pana Macierzyński ego - PKO Junior Inteligo - czy wdrożenie sie opóźni?
W dniu poniedziałek, 4 sierpnia 2014 21:06:31 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
za�atwia�em pre-paida w plac�wce PKO (takiej b.du�ej), zabra�o to ponad godzin�, woko�o pe�no ulotek, ale jak powiedzia�em co chc� za�atwi� to wida� by�o panik� w jej oczach musia�a si� dw�ch kole�anek pyta�, zagl�da�y do manuala...a� �al by�o patrze�

Nowy produkt, nowy proces... 17 tysiecy pracownikow w oddzialach...

pytanie do pana Macierzyński ego - PKO Junior Inteligo - czy wdrożenie sie opóźni?